Die worden als het goed is gewoon meteen doorgerekendquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
Dan is het feestje en aankondiging nl wel erg voorbarig.
Als VVDer ben ik het daarmee eens. En Samsom is ook zo slecht niet. Maar gewoon niet geschikt als premier..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
Mens, hou toch op met die kotssmilies.:')quote:
GL was de meest onsportievequote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt alleen de pvda niet.
Iets anders. vroeger was er een sneltoets om mee te posten, was dat niet ctrl-M ofzo?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef trabant het volgende:
"beste liberale vrienden"
Hij spreekt dus niet voor eigen parochie?
PvdA publiek was niet heel sportief, Samsom zelf wel. Vooral GL was enorm onsportief.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt alleen de pvda niet.
Iets anders. vroeger was er een sneltoets om mee te posten, was dat niet ctrl-M ofzo?
http://www.nu.nl/economie(...)verder-gestegen.htmlquote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef MrBaas het volgende:
[..]
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.
Dus de PvdA wordt de grootste?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
'We zijn de beste van Amsterdam! En van Rotterdam! En van Ne-der-land!'
Zielig mens inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mens, hou toch op met die kotssmilies.:')
Straks komt Wendy de uitslag vertellenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet nu gewoon denken aan Martijn Krabbe die nu roept: De lijnen zijn gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |