quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hopelijk zenden ze dit in het buitenland dan weer niet uit. Daar gaat het vertrouwen in de Euro
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef MrBaas het volgende:
Ik zou Rutte ook bedanken als ik dankzij hem duizenden euro's bespaar op mijn gesubsidieerde villa.
Opmerkelijk idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Wat een vuile junk, daarom PVVquote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schaam je, zeker SP'er?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar denk je serieus dat dit ligt aan het beleid van Rutte? Heb je meegekregen dat ook andere landen last hebben van een of andere crisis?
Dat heb ik bij Samsom & Co... de VVD heeft in ieder geval nog een programmaquote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Trieste dag.
Dat iddquote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef MrBaas het volgende:
[..]
In andere landen is de werkloosheid gedaald, in Nederland is de werkloosheid gestegen.
Want? Niemand gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef tralalala het volgende:
Mark gaat dus niet naar het debat, eikel.
Knap zeker, maar een compleet raadsel.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Opmerkelijk idd.
Erg knap van Rutte.
Treurig zooitje idd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
Erg knap inderdaad. Hebben ze netjes gedaan. M'n complimenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Lekker biertjes zuipen en mex'enquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef tralalala het volgende:
Mark gaat dus niet naar het debat, eikel.
Inderdaad, die zure reacties ook in dit topic. Geen énkel positief woord over gewoon een knap resultaat van Rutte.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Knap zeker, maar een compleet raadsel.
Verdient half Nederland 4x modaal? Heeft half Nederland een vrijstaande villa met dikke HRA erop? Hoe is het mogelijk.
Maargoed, voor de VVD-ers hier, van harte gefeliciteerd
Ja, bij de VVD was dat beter...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
ik kan je er twee geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Trieste dag.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
Echt alleen de pvda niet.quote:
Inderdaad. Fatsoen, leer het.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Kijk, zo kan het dus ook PvdA- en vooral GL-publiek!
Die worden als het goed is gewoon meteen doorgerekendquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
kunnen de VVD danwel PvdA nog restzetels opeisen trouwens of zijn deze in de prognoses al opgenomen?
Dan is het feestje en aankondiging nl wel erg voorbarig.
Als VVDer ben ik het daarmee eens. En Samsom is ook zo slecht niet. Maar gewoon niet geschikt als premier..quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Mens, hou toch op met die kotssmilies.:')quote:
GL was de meest onsportievequote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt alleen de pvda niet.
Iets anders. vroeger was er een sneltoets om mee te posten, was dat niet ctrl-M ofzo?
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef trabant het volgende:
"beste liberale vrienden"
Hij spreekt dus niet voor eigen parochie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |