Erg knap inderdaad. Hebben ze netjes gedaan. M'n complimenten.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Lekker biertjes zuipen en mex'enquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef tralalala het volgende:
Mark gaat dus niet naar het debat, eikel.
Inderdaad, die zure reacties ook in dit topic. Geen énkel positief woord over gewoon een knap resultaat van Rutte.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Knap zeker, maar een compleet raadsel.
Verdient half Nederland 4x modaal? Heeft half Nederland een vrijstaande villa met dikke HRA erop? Hoe is het mogelijk.
Maargoed, voor de VVD-ers hier, van harte gefeliciteerd
Ja, bij de VVD was dat beter...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Links zijn slechte verliezers zeg, ongelofelijkBij de PVDA ook het enige publiek dat moeilijk deed bij felicitaties aan de andere partijen en hier op fok is het ook niet anders.
ik kan je er twee geven.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef vosss het volgende:
Het is mij een compleet raadsel hoe het in godsnaam mogelijk is dat de VVD zoveel stemmen heeft weten te scoren.
Trieste dag.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef Zhero het volgende:
Als PvdA'er vind ik Rutte een erg sympathieke man, en voor het land denk ik ook dat het het beste is dat de VVD met PvdA en D66 aan de slag gaat
Echt alleen de pvda niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |