Allemaal broekpoepende oudjes die bang zijn om een maandje extra te werken, lekker afschuiven!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel triest vind is dat de grootste partijhoer uit de Nederlandse geschiedenis Jan Nagel weer in beeld komt met die 50+ partij
Ik vrees het ergste ook inderdaad,quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat gaat hem dan zeker niet meer worden.
Is dat sinds de ooglap- en houtenpotenfabriek failliet is gegaan?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piraten niet in Delft aanwezig
quote:Tussenstand Rotterdam bij 38% getelde stemmen: PvdA 34,4 %, VVD 17,4 % PVV 14,8 %. Opkomst opvallend laag: 55%
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het VVD-viella of VVD-villa?
Is gewoon een feit.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier walg ik dus zo van bij 'links'.
En dat is niet wat ik zeg. Blijkbaar zijn je oren kapot of je beeldscherm geeft ruis.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet, dat was weer een perfect voorbeeld want iedereen die links stemt heeft een uitkering
Eens... ik heb wat dat betreft meer te doen met die Grieken die 6 dagen per week 13 uur per dag moeten gaan werken... dat is echt niet meer te verkopenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Allemaal broekpoepende oudjes die bang zijn om een maandje extra te werken, lekker afschuiven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |