abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116721673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Gek he met al die uitkeringstrekkers en studenten :')
_O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116721676
of er nog een vakje in te kleuren viel

hohiha die herman toch
pi_116721679
Wat ik overigens wel triest vind is dat de grootste partijhoer uit de Nederlandse geschiedenis Jan Nagel weer in beeld komt met die 50+ partij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 12 september 2012 @ 23:56:02 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_116721680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O ja tuurlijk, met de TU's :D
UT is niet puur technisch
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_116721683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef Zhero het volgende:
Wat een cliché's hier zeg.

PvdA'ers zijn allemaal allochtonen en uitkeringstrekkers :')
VVD'ers hebben allemaal gesubsidieerde villa's :')
Dit dus :')
pi_116721684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Gek he met al die uitkeringstrekkers en studenten :')
:D
pi_116721686
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En dit is nou het trieste van vele rechtse mensen...
'Rechtsen' beginnen niet op bommen op de PvdA stemmers.
pi_116721687
Enschede sowieso PVDA, traditioneel ''pvda stad''
pi_116721693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Het was niet anders dan bij de PvdA. Er was 1 persoon bij de PvdA die kort boe roep. En er zijn 2 mPvdA'ers die hier plaatjes postte. Dus ja, als dat de reden is voor je oordeel, dan is dat behoorlijk triest.
Komop, iedereen hoorde dat er duidelijk boegeroep uit het publiek kwam bij de PVDA. Maar weetje, ik kan hier wel moeilijk en zuur over doen maar dat laat ik lekker aan links over vanavond ;) Vanuit rechts is het jullie weg gegund hoor, die mooie overwinning ^O^
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  FOK!Fotograaf woensdag 12 september 2012 @ 23:56:09 #110
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_116721694
delft toch ook wel piraten?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 12 september 2012 @ 23:56:10 #111
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_116721697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Zhero het volgende:
DELFT

VVD 21,8% 18,5% 3,30%
PvdA 26,5% 20,8% 5,70%
PVV 9,3% 13,8% -4,50%
CDA 5,4% 8,6% -3,20%
SP 8,3% 8,4% -0,10%
D66 15,2% 13,5% 1,70%
GroenLinks 4,4% 10,4% -6,00%
ChristenUnie 2,6% 2,6% 0,00%
SGP 0,6% 0,5% 0,10%
PvdD 2,4% 1,5% 0,90%
_O_ Delft 66 en PVDA, doen ze goed.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_116721700
Ze falen wel meerdere keren qua topografie.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_116721703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef kwiwi het volgende:
waarom heeft de NOS zoveel meer uitslagen als de kaart op google? ;(
google haalt het van de NOS ;)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_116721704
Delft! Hmm...
pi_116721710
PP overigens in Delft nog steeds maar net genoeg voor 1 zetel.
pi_116721713
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Mascleta het volgende:
delft toch ook wel piraten?
D66
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  woensdag 12 september 2012 @ 23:56:28 #117
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_116721715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel triest vind is dat de grootste partijhoer uit de Nederlandse geschiedenis Jan Nagel weer in beeld komt met die 50+ partij :')
  woensdag 12 september 2012 @ 23:56:32 #118
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_116721720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef alors het volgende:
Die opkomst daar is ook gruwelijk hoog in die kakgemeentes.
In Hilversum valt het wel mee
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 12 september 2012 @ 23:56:37 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116721728
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

UT is niet puur technisch
Dat weet ik, ik studeer er :P Maar wel veel studenten die graag downloaden :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_116721731
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Redactie Sport woensdag 12 september 2012 @ 23:56:41 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_116721734
Piraten niet in Delft aanwezig
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_116721739
quote:
18s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Roolio het volgende:
PP overigens in Delft nog steeds maar net genoeg voor 1 zetel.
Dat gaat hem dan zeker niet meer worden.
pi_116721747
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Rechtsen' beginnen niet op bommen op de PvdA stemmers.
Niet, dat was weer een perfect voorbeeld want iedereen die links stemt heeft een uitkering :')
pi_116721748
23:56 Valkenburg a/d Geul VVD (26,4%)
  woensdag 12 september 2012 @ 23:56:57 #125
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_116721755
quote:
Dat is die van Google :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')