quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gek he met al die uitkeringstrekkers en studenten
UT is niet puur technischquote:
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef Zhero het volgende:
Wat een cliché's hier zeg.
PvdA'ers zijn allemaal allochtonen en uitkeringstrekkers
VVD'ers hebben allemaal gesubsidieerde villa's
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gek he met al die uitkeringstrekkers en studenten
'Rechtsen' beginnen niet op bommen op de PvdA stemmers.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dit is nou het trieste van vele rechtse mensen...
Komop, iedereen hoorde dat er duidelijk boegeroep uit het publiek kwam bij de PVDA. Maar weetje, ik kan hier wel moeilijk en zuur over doen maar dat laat ik lekker aan links over vanavondquote:Op woensdag 12 september 2012 23:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was niet anders dan bij de PvdA. Er was 1 persoon bij de PvdA die kort boe roep. En er zijn 2 mPvdA'ers die hier plaatjes postte. Dus ja, als dat de reden is voor je oordeel, dan is dat behoorlijk triest.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Zhero het volgende:
DELFT
VVD 21,8% 18,5% 3,30%
PvdA 26,5% 20,8% 5,70%
PVV 9,3% 13,8% -4,50%
CDA 5,4% 8,6% -3,20%
SP 8,3% 8,4% -0,10%
D66 15,2% 13,5% 1,70%
GroenLinks 4,4% 10,4% -6,00%
ChristenUnie 2,6% 2,6% 0,00%
SGP 0,6% 0,5% 0,10%
PvdD 2,4% 1,5% 0,90%
google haalt het van de NOSquote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef kwiwi het volgende:
waarom heeft de NOS zoveel meer uitslagen als de kaart op google?
D66quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel triest vind is dat de grootste partijhoer uit de Nederlandse geschiedenis Jan Nagel weer in beeld komt met die 50+ partij
In Hilversum valt het wel meequote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef alors het volgende:
Die opkomst daar is ook gruwelijk hoog in die kakgemeentes.
Dat weet ik, ik studeer erquote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UT is niet puur technisch
Dat gaat hem dan zeker niet meer worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Roolio het volgende:
PP overigens in Delft nog steeds maar net genoeg voor 1 zetel.
Niet, dat was weer een perfect voorbeeld want iedereen die links stemt heeft een uitkeringquote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Rechtsen' beginnen niet op bommen op de PvdA stemmers.
Dat is die van Googlequote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
http://nl2012.election-maps.appspot.com/results/embed?hl=nl
die is sneller dan google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |