Hm, ik doe er 8 uur tot anderhalve dag mee, hangt sterk van het gebruik af natuurlijk. Het is RD-MIUI: de ICS is Sense-gebaseerd en heeft de originele camera (+ mogelijkheid tot tweaks), de JB versie heeft de Sense onderdelen niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er strak uit, ik ga denk ik ook eerdaags maar rooten als JB nog tot december gaat duren
Hoe is de batterijduur verder? En je kan dus wel de Sense-camera gebruiken? Las nl. her en der dat op custom ROM's de camera kwaliteit stukken slechter was omdat HTC een bepaalde chip gebruikt, en de drivers daarvan in Sense zitten en niet open source zijn.
pak een launcher!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik begin niet aan dat rooten. Snap er geen fuck van en moet toch nog een hele tijd met het toestelletje
Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm jammer, als ik ga rooten wil ik wel naar JB.
Omdat Android slim is. Niks aan doen, daar verkloot je alleen maar dingen mee en kost je juist accuduur in plaats van dat die langer mee gaat.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Convict het volgende:
Waarom blijft mijnes 500/700 mb werkgeheugen gebruiken als ik niks doe en alles afgesloten heb. Weet iemand dat?
Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er zullen vast wel JB roms met Sense zijn. Ik zou niet eens de meerwaarde van JB weten.
Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. MIUI, wel op Sense gebaseerd maar ik gebruik niets van Sense op de camera app na.
Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)quote:Op woensdag 12 september 2012 18:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
Mijne geroot naar CM10 (4.1).. Lekker jelly beanen dus!overigens is het rootprocess niet zo bijzonder moeilijk; maar laat het anders gewoon door iemand anders doen?
Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat camera-verhaal zou een van de redenen zijn, als dat al klopt. Zou het wel erg zonde vinden als je dingen als die HDR en burst modus niet meer kan gebruiken omdat je camera niet volledig ondersteund wordt door ontbrekende drivers.
Apex launcher, Jelly bean thema pakket en hd widgetsquote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Longcat. het volgende:
Stink hoe kom je aan die home screen?
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is die exacte wallpaper ook ergens te vinden?
Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.quote:Maar je bent je garantie officiëel wel kwijt toch? (omdat het nog op een bepaalde manier moest?)
Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.quote:Ik geloof het wel. Heb namelijk wel gelezen dat er een chip o.i.d. in zit speciaal voor de camera waardoor bepaalde functies mogelijk waren.
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Yes, heb hem van de MIUI theme app. hier het origineel.
Heb je een punt. Maar is zoiets ook terug te zetten bij de One X? Want wat als je 'm over een jaar verkoopt en die gene wil wel gewoon volledige garantie? (Heb alleen root ervaring met m'n oude Desire)quote:Ja, maar care. Je krijgt er tig functionaliteit voor terug en de screw-up kans is minimaal. Mij maakt het bovendien helemaal niets uit want ik heb maar een 1-jaar abo.
Bij kort googlen werd m'n geheugen verfrist; er zit inderdaad een dedicated chip (HTCs ImageChip), deze zou naast de backcamera sensor moeten zitten, samen met de Tegra 3 CPU:quote:Dat zou best kunnen, er zijn echter genoeg Sense roms als ik de One X pagina op XDA bekijk.
Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens een heel vreemd idee. Het lijkt echt alsof de batterij van mijn X het langer volhoudt wanneer ik hem opgeladen heb via het stopcontact dan wanneer ik hem via USB oplaad.
Ben ik de enige met dit idee?
coin dozer en opladen via USB geeft me ong 10 uur speeltijd; dan issie alsnog leegquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het kan goed kloppen. Hij laadt in ieder geval een heel stuk sneller op via het stopcontact omdat je daar meer stroom af kan trekken.
Mijn telefoon met een Dev-account geroot(dus bekend bij HTC). vervolgens wel weer terug gezet en ge(re-Locked) dus als je even verder kijkt zie je direct dat hij een keer geroot is. Geen problemen mee gehad bij het repareren van het wi-fi probleem bij HTC zelf Top dus.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Dat garantie-verhaal lijkt ook redelijk mee te vallen overigens. Als jij gewoon een hardware defect hebt heeft dat niks met rooten te maken waarschijnlijk, dus kan (en wat ik er van lees; zal) HTC niet moeilijk doen dan.
Overigens was er ook een manier om wel die HTCdev tool te gebruiken maar toch het zonder connectie met HTC te doen geloof ik. Dus dan zou het in ieder geval bij HTC onbekend blijven dat je root hebt
Mocht Hi moeilijk doen HTC doet het gratis haalt hem op en brengt hem terug.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef dimmak het volgende:
Ik ben klaar met Sense, tenminste voor nu even. Dus ik schakel over naar de Cyanogen JB. Maar ik hang nu eerst aan de lijn met Hi om een nieuw toestel. Wil eerst normaal WiFi hebben!
Zelfde voor jou. HTC zelf opbellen en ze halen hem op voor je.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef lekzzz het volgende:
Telefoon laten vallen, helemaal nog heel maar helaas ook wifi bereik enorm verminderd. Even denken wat de snelste oplossing voor reparatie is.
De mijne is geroot maar volgens mij moet dat dus geen probleem zijn. HTC zal denk ik puur hardwarematig kijken naar m'n One Xquote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Mijn telefoon met een Dev-account geroot(dus bekend bij HTC). vervolgens wel weer terug gezet en ge(re-Locked) dus als je even verder kijkt zie je direct dat hij een keer geroot is. Geen problemen mee gehad bij het repareren van het wi-fi probleem bij HTC zelf Top dus.
[..]
Mocht Hi moeilijk doen HTC doet het gratis haalt hem op en brengt hem terug.
[..]
Zelfde voor jou. HTC zelf opbellen en ze halen hem op voor je.
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mailtje naar HTC gestuurd over het wifiprobleem. Benieuwd wat ze er mee doen.
Anders kan ik 'm zo weer opsturenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..
Na 5 minuten schijnt ie te stoppenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Quir het volgende:
Stopt jullie notification led na een tijdje ook met knipperen?
Hier wordt hij morgen ook opgehaald, benieuwd wat ik als toestel nu twee weken ga gebruiken. N95 of een Desirequote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..
Knippert de led langer door bij custom roms?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, stopt inderdaad, de meest mongolische feature eigenlijk. Een notification led die je laat weten of je een notificatie hebt zonder op het scherm te kijken, maar als je lang genoeg niet kijkt (juist het punt ervan lijkt me) werkt dat ding niet meer
Zou het niet weten eigenlijk, nu je het zegt is dat wel een handige feature, zal wel een keer even kijken of dat er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Knippert de led langer door bij custom roms?
Designfoutquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Die hoor je ook wel redelijk goed te zien, eigenlijk uit precies één speaker-gaatje gecentreerd.
Bij jou een productiefout of slechte ogen?
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Samsung scoort punten bij mij. Die hebben waarschijnlijk de S3 èn S2 geüpdatet, en mogelijk ook de Note, tegen de tijd dat HTC zijn vlaggenschip nog niet heeft geüpdatet.
En laten we het helemaal bij HTC maar niet over de vorige generatie hebben bij HTC
Ze hebben verklaart dat de S3 in oktober de update krijgt, en de S2 in november, waar HTC blijft blijft doen en schermt met december. Dus ja, Samsung scoort punten, en nee, het is geen voorspelling van mij, maar een bevestiging van Samsungquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?
Oke...
Zou ik niet onderschatten, Samsungs schil is misschien wel dikker dan Sense, ze hebben heel veel troep er in. S-voice, een eigen NFC app, een eigen cloudopslagdienst, etc etcquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, hoeveel ontwikkeltijd zou er nodig zijn om een androidversie met Touchwiz uit te brengen en hoeveel voor een androidversie met Sense?
Overigens voorspelt Vodafone al weken een update naar 4.0.4 en het is nog altijd niet uitgebracht volgens mij?
Installeer swiftkey-x.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klasquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef Fiorano het volgende:
Hoppa HDMI kabeltje binnen, werkt prima. Ook de HDMI --> VGA adapter werkt dus ipc zou ik nu m'n HOX moeten kunnen aansluiten op een beamer. Foto's to Follow
haha! tevens:quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:34 schreef Skillstorm het volgende:
Wow, ik wist niet dat er een instellingen dashboard widget was.![]()
Heb de One X al een maand of 3 en zie nog steeds nieuwe dingen.
Nu in 1 keer Wifi of Internet(van abo) aan met 1 klik ipv helemaal naar instellingen gaan.
Thnx man, werkt geweldig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Installeer swiftkey-x.Swype is ruk. Swiftkey houdt tenminste rekening met jouw schrijfstijl en voorspelt veel beter jouw volgende woord.
MHL adapter, en daar dan weer een Adapter voor HDMI --> VGA aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?
yepquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klas![]()
Nu waardeer je je One X wel meer als je hem terug krijgt
Kan ook aan de provider liggen. Een mast die bijvoorbeeld defect is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef Stink-ui het volgende:
Ow god, daar gaan we weer..
3g netwerk valt in huis gewoon wegbuiten is het net 2 streepjes..
word er langzaam aan echt gek van dit toestel, eerst de WiFi en mijn led lampje.
WiFi is gemaakt led lampje is nog zoals hij was (niets aan gedaan) wel 2 weken kwijt geweest.
nu dus mijn 3g naar de tiefus, morgen maar eens langs de HI winkel (geen zin in want die kut studenten hebben er geen kaas gegeten van het leren kennen van een toestel)
Volgens mij komt er gewoon beide? Én een W8 phone, met dikkere accu, én een One X+, met overklok.quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)core-cpu-hebben.html
Goed nieuws Android gebruikers..
Geen one X plus maar een w8 Phone
Nee mijn koene ridder, levertijd a drie weken was mij te gortig. Deze man nam een Hox en is er blij meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef drumstickNL het volgende:
Niks gezien; jij had toch een S3 kaaprenboii; of was dat je te duur?
Ja maar daar doe je weinig aan, so be it.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
Hij is best wel nice idd op een paar punten na.
Okequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb de One X net een paar weken, maar hij bevalt super. Lekker snel toestel.
Die vast accu is geen probleem. Zou niet weten waarom ik die eruit zou moeten halen. Hiervoor 3,5 jaar iPhone gehad en ook daarmee nooit gestoord aan de vaste accu.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.
De HTC One X, is het wat?
quote:Wat vinden jullie er van?
quote:11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk.
Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.quote:En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar.
Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk.
Ik heb heel wat slechte dingen gehad, waaronder nu deze weer (Sony Ericsson Vivaz Pro)quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.
Wel zijn er een aantal punten zoals wifi-bereik e.d. welke bij sommige toestellen problemen kunnen geven. Zelf heb ik last van slecht wifi-bereik dus ik wil 'm nog een keer op laten halen om dat (weer) te verhelpen. En dat is ook mooi geregeld; even bellen/mailen/chatten met HTC en je telefoon wordt de volgende dag opgehaald, gerepareerd en meestal in zo'n 1 week weer terug gebracht.
Helaas hebben ze bij mij toen het repareer gedeelte in die zin vergeten dus ik moet 'm nu nog een keer opsturen om wifi op te lossen.
Maar prima telefoon. Heeft soms zo'n z'n problemen maar dat heeft elke telefoon. Aanrader!
Ben hooguit 8 uur per dag van huis af. Of in ieder geval van een stopcontact afquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Batterij gaat bij mij lang genoeg mee ja. Vaak meer dan 1 dag.
Nu 55% na 1 dag 5 uur, met wifi altijd aan. Scherm was aan voor 52 minuten. Als je die veel gebruikt gaat het wel snel omlaag natuurlijk, maar zelfs als ik hem intensief gebruik vanwege OV red ik het makkelijk 1 dag.
Standby verbruik is helemaal laag. In een nacht, met wifi en updates aan, gaat er maximaal 5% af.
Reactie's in't schuinquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.
De HTC One X, is het wat? Wat vinden jullie er van? 11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk.
Top ding, heerlijk scherm, snel, super Schil Sense.
En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar.
Totaal niet erg, nog niet gehad van hé kon ik nu maar'm'n batterij er uit halen
Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk.
Prima te doen, scherm helderheid op 20% zetten en je houdt het makkelijk een uurtje of 13/14 uit bij normaal gebruik (whatsapp, facebook, twitter etc.)
quote:
Je zal er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen. Ik ga het gewoon doen.
Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ik zal hier vast nog wel vaker posten.
Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.
Tweede was een ontzettend goed ding, maar geen internet (alleen 3G, maar dan nog zeer beperkt) --> spijt toen internet toch wel handig bleek te zijn.
Mijn huidige draait op Symbian en was na 3 maanden al op --> spijt, veel spijt, was een duur ding
.
Deze keer ga ik gewoon geen spijt krijgen, moet een keer lukken toch.
Hoe lang heb je hem nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgengeweldige telefoon
Ik ben één van de pechvogels geweest met veel defecten in 't begin, en alsnog geen seconde spijt gehad
Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem nu?
Ik las in reviews inderdaad dat er van maart tot mei (net na het uitbrengen dus) veel problemen waren, maar dat die door updates inmiddels wel verholpen zouden zijn.
Oke, duidelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaan
Binnen 24 uur 5 toestellen gehad (respect voor belcompany)
Veel problemen zijn inderdaad ook softwarematig verbeterd, helemaal de batterij vind ik behoorlijk lofwaardig!
Hij kan wel erg heet worden als je zware games speelt, maar niet dat je je er aan brandt ofzo en daarnaast zitten mijn vingers over het algemeen niet op de hete plek.
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Ik speel niet echt vaak games op mijn telefoon (kan ook zijn doordat ik nu amper aan games/apps kan komen). Ik ben meer iemand die af en toe een keer Fruit Ninja of Angry Birds gaat spelen wegens verveling.
Maar de telefoon wordt dus niet zo warm bij intensief internetgebruik? (Wifi)
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
Zijn er hier mensen met een Vodafone branded toestel die gewoon de nieuwe update hebben gehad? Ik heb nu nog steeds niks.
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aan
Top. Deze week eens een One X fixen dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last van
Vanmiddag gekregen ja, kreeg inderdaad ook geen melding maar handmatig controlerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?
Waar is de tip?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff tipje voor de locations haters:
Gegevensverbuik is al gelukt om te kijken! Tnx. Nfc zie k wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef Fiorano het volgende:
NFC is nog kut, heb het uitstaan. Had ook stickers maar het valt mij nog tegen.
Gegevensverbruik kun je zien via Instellingen --> meer --> Gebruik
Inderdaad, beetje jammer.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
HTC event live blog:
http://live.theverge.com/htc-event-live-blog/
Al gaat het waarschijnlijk alleen maar over Windows Phone.
Geroot neem ik aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
Klote met wat thema's best wel smooth
Komt door het grote 4,7" HD-scherm. Grootste besparing zal je ook daarop hebben, bijvoorbeeld de helderheid lager zetten dan normaal, de screen time-out op 15 seconden in plaats van 2 minuten, niet de hele tijd het scherm aan zonder reden, etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Accuduur valt me tegen... Dacht dat die na 2 jaar beter zou zijn. Iemand tips om em toch langer mee te laten gaan?
Batterij eruit en erin?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
Damn; weer last van die bliepjes in mijn geluid. Iemand tips?
Grapjasquote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin?
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin?
Heh; zou.. als het zou kunnen .. een oplossing kunnen zijn, klinkt als elektrische bliepjes.quote:Op donderdag 20 september 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Batterij eruit en erin?
Het zal je verbazen... Maar alles is non root!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geroot neem ik aan?
Ziet er wel super uit
Ik heb t liever op me mobiel dan in me portomonee...quote:Op donderdag 20 september 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm, moet je dat wel willen? In theorie zal het wel mogelijk zijn, maar je bent makkelijker klaar met pasje in je portemonnaie. Helemaal omdat veel instellingen alleen fysieke pasjes in behandeling nemen/willen verwerken
Daarnaast is het gewoon tofquote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb t liever op me mobiel dan in me portomonee...
Ben zuiniger op me one X dan portomonee. En zonder one X ga ik écht deur niet uit. Portomonee vergeet ik nog wel is.
Dat ook. Dus wie begint met programmeren. Een app die NFC-chips kan lezen, kopieren om ze later uit te sturen (ik denk dat het wél te maken valt. dus programmeurs meld zich!)quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef lkb9000 het volgende:
Uhoh... Wat was ookalweer de boosdoener van plotselinge pornotube spam?
Daar zag ik hier (of in t android topic) mensen over spreken, en bij het googlen kreeg ik ineens allemaal genitaliën in mn gezicht gedrukt (figuurlijk gelukkig)quote:
er is dan toch geen hond die de X+ kooptquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean in Oktober, waarschijnlijk dan ook de OneX+.
De Sensation XE is volgens mij net zoveel verkocht als de normale Sensation.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
er is dan toch geen hond die de X+ koopt
De grootste schok voor mij is dat het al bijna Oktober isquote:Op donderdag 20 september 2012 15:53 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean in Oktober, waarschijnlijk dan ook de OneX+.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De grootste schok voor mij is dat het al bijna Oktober is
Geen.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Fenomeno het volgende:
Wat voor hoesje hebben jullie erbij, ik vind zo'n silicon ding altijd het mooist, maar heb geen idee of dat het beste is. Heb nooit een hoesje voor m'n telefoon gehad, maar wil er nu toch wel een bij kopen
Autofocus zuigt inderdaad, helemaal in het donkerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:29 schreef robertapeldoorn het volgende:
FILMPJON.
(: kom uit het bos, en even wat gefilmd dus met me HOX.
Autofocus zuigt wel. Verder goed beeld voor full-HD camera op een telefoon.
Ja, met de update naar Jelly Bean zit Google Now er bij in.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:45 schreef Kostyan het volgende:
Zal de komende spraakbesturing van google nou ook beschikbaar komen op de one x? Wanneer ik er 1 aan ga schaffen wil ik wel een soort siri of variant daarvan.
Tof! Welke thema's heb je gebruikt?quote:Op donderdag 20 september 2012 11:14 schreef Stink-ui het volgende:
A
[..]
Het zal je verbazen... Maar alles is non root!
volgens mij heb ik er ook last vanquote:Op donderdag 20 september 2012 11:50 schreef lkb9000 het volgende:
Uhoh... Wat was ookalweer de boosdoener van plotselinge pornotube spam?
Apex launcher pro, met crystal Black thema, crystal Black clock, en hd widgetsquote:Op vrijdag 21 september 2012 05:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tof! Welke thema's heb je gebruikt?
Mensen die een One X hebben gaan niet omruilen nee. Maar als ik op dat moment kon verlengen/overstappen zou ik wel een X+ nemen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:01 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
er is dan toch geen hond die de X+ koopt
Ik heb er echt geen enkele rare app op, dat is het aparte.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmmm, ik heb ook zoiets gehad en een bups apps van externe aanbieders verwijdert. De boosdoener zat er ook bij, maar geen idee welke het was
Ik had hem net nieuw, liet hem even op de keukentafel liggen. De directeur keek er even naar, speelde wat met de knopjes enzo. Ik ging even naar het kleine kamertje. Ik kwam terug, lag de telefoon op de tafel met scherm uit. Ik scherm unlocken, keek tegen een pop-up met pornoquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen enkele rare app op, dat is het aparte.
Heb tot nu toe maar 1 popup gehad maar voel me niet veilig zo
Zitten bij mij wel wat krasjes op ja, maar ik leg hem ook echt overal neer en gebruik geen pouch/hoesje. Krasjes zijn niet terug te zien op foto's trouwens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:32 schreef Kostyan het volgende:
Voor de HOX bezitters.. beschadigd de camera lens omdat hij wat uitsteekt? Heb gehoord dat dat wel voor komt.
En als ik nu een HOX zou kopen, is dat wifi probleem dan nog steeds actueel of is dat alleen bij eerder verkochte toestellen? Is dat probleem misschien opgelost nu?
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:41 schreef dimmak het volgende:
Binnen 1 maand rollen we met Jelly Bean.
Ik ben mijn HOX nu overigens 1 week kwijt, heb nog niets gehoord van Hi helaas.
Dat klinkt goed, de mijne zou volgens een mail donderdag al op zijn terugweg zijn. Als ik m'n ticket bekijk staat dat hij vanaf 20-09 in reparatie isquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef jappy-b het volgende:
vrijdag bericht gekregen van HTC, ik krijg een nieuw scherm, een nieuwe behuizing en een software update... Jelly Bean??? hope so!
quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef jappy-b het volgende:
en een software update... Jelly Bean??? hope so!
JB zit er aan te komen maar de build die Tweakers had was verre van af, dus een release een week later lijkt me niet echt reeelquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)op-de-htc-one-x.html
Rooten, kan je alles wat je wilquote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef bokkepoot het volgende:
Als je een telefoon alleen om zijn snelle updates wil kun je beter een nexus halen
Tja of HTC zet gewoon even een tandje bij om die JB update een beetje op tijd klaar te hebben. Maar nee ze hebben het, zoals elk jaar, weer te druk met het bedenken van achthonderd verschillende maar toch vrijwel dezelfde toestellen met één tiende gigahertz meer.quote:
Als ik het goed heb krijg ik hem ook deze week, duurde 5 werkdagen zei de dame vanochtend. Ben benieuwd of m'n wifi verbeterd is. De mijne was al geroot dus helemaal spannend hoe ik hem terug krijgquote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef dimmak het volgende:
Ik krijg woensdag mijn HOX terug van Hi, geen idee of ik een nieuw toestel krijg, boardswap heb gekregen of dat er niets is mee gedaan. Nog ff afwachten dus.
Maar als ik hem terug krijg root ik hem wel meteen. Tijd voor JB en dan zeg ik maar vaarwel tegen Sense.
Misschien voor de JB mensen een aparte klaagbaak openenquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, we worden gewoon dubbel genaaid omdat ze met JB voor de One X een paar weken wachten na de release van de One X+ die al standaard met JB komt.
Ik flash zo Maximus 4.0 alpha2, dat is de gelekte HTC Sense 4.5 JB-build met wat fixes en watermerk eruit, alleen GSM/UMTS/3G werkt er niet mee dus zal gewoon even een uurtje proberen zijn, maar dat HTC het niet gewoon afmaakt en uitbrengt is echt typisch HTC-shit
Het is echt jammer dat ze zulke mooie telefoons maken, als Samsung de One X had gemaakt voor 20 euro meer had ik hem liever daarvan gehad, die doen tenminste nog moeite voor updates, HTC naait je liever.
Het is traditie van HTC om early-adopters van hun vlaggenschip-toestellen na een half jaar te naaien.quote:Op maandag 24 september 2012 20:32 schreef Kostyan het volgende:
Maar is het überhaupt al zeker dan dat er een One+ komt? Ze hebben toch pas zo'n aankondiging gehad en daar werden alleen maar windows phones aangekondigd.
Oke, wel jammer. Ik heb momenteel een iphone en wil eigenlijk overstappen naar een android toestel, vind de one x de beste keus. Maar ik vind het ook belangrijk hoe een bedrijf met z'n klanten omgaat. Dat is bij HTC niet zo heel best dus...quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is traditie van HTC om early-adopters van hun vlaggenschip-toestellen na een half jaar te naaien.
HTC Desire in april, HTC Desire HD in oktober.
HTC Sensation in april, HTC Sensation XE in oktober.
Een One X+ zou dan ook, jammer genoeg, zeer waarschijnlijk zijn.
Ik vind niet dat je het moet laten hangen op een update van JB. De klantenservice is mij altijd erg vriendelijk en is me zelfs te gemoet gekomen met ophalen van m'n One x (wifi probleem) Eerste keer was ik er niet en toen moest ik hem opsturen via TNT. Toen ik uitlegde dat ik dat wel veel risico vond hebben ze hem evengoed nogmaals laten ophalen. Goede service lijkt me toch?quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, wel jammer. Ik heb momenteel een iphone en wil eigenlijk overstappen naar een android toestel, vind de one x de beste keus. Maar ik vind het ook belangrijk hoe een bedrijf met z'n klanten omgaat. Dat is bij HTC niet zo heel best dus...
Service is anders meer dan prima imo. Hun toestellen zijn hardwarematig niet altijd optimaal, maar dat lossen ze meestal goed en snel op. Begin dit jaar heb ik mijn Sensation laten ophalen en die had ik binnen een week terug. Wat betreft de One X+, de cijfers van HTC kelderen. De Samsung S3 heeft duidelijk de voorkeur bij het gros van het publiek. Dan vind ik het in ieder geval logisch dat je als commercieel bedrijf zijnde je concurrent iig probeert te overtreffen op hardwaregebied. Het is toch geen liefdadigheidsinstelling noch hebben ze ooit gezegd dat de One X een jaar lang het topmodel zou zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, wel jammer. Ik heb momenteel een iphone en wil eigenlijk overstappen naar een android toestel, vind de one x de beste keus. Maar ik vind het ook belangrijk hoe een bedrijf met z'n klanten omgaat. Dat is bij HTC niet zo heel best dus...
Ja ff een tandje bij zetten. Want een snelle release is veel belangrijker als goede stabiele software. Is dit een wedstrijdje ofzo? En HTC is inderdaad druk bezig met het maken van nieuwe toestellen en heeft geen tijd meer om aan Jellybean te werken. De HRM mensen op jouw werk doen zeker ook het logistieke werk? Er is hier maar één huiliehuilie en dat is niet HTC.quote:Op maandag 24 september 2012 19:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja of HTC zet gewoon even een tandje bij om die JB update een beetje op tijd klaar te hebben. Maar nee ze hebben het, zoals elk jaar, weer te druk met het bedenken van achthonderd verschillende maar toch vrijwel dezelfde toestellen met één tiende gigahertz meer.
Tot nu toe was HTC de eerste met updates, dat had ik toch zeker na de belofte van dit jaar ook voor JB verwacht. Maar nee, ze verpesten het wederom volledig. Kunnen ze straks in december weer huiliehuilie om de wederom gekelderde winst.
Waarom heb je je HOX nog altijd niet verkocht en koop je een S2/S3? Dat vraag ik me echt af, je bent overduidelijk ontevreden met je HOX, nou wat houd je tegen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is traditie van HTC om early-adopters van hun vlaggenschip-toestellen na een half jaar te naaien.
HTC Desire in april, HTC Desire HD in oktober.
HTC Sensation in april, HTC Sensation XE in oktober.
Een One X+ zou dan ook, jammer genoeg, zeer waarschijnlijk zijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ben nogsteeds dol gelukkig met me hox. T zal me dan ook geen hol boeien wanneer JB komt. Het is nu al een top toestel. Dus JB komt vanzelf. En anders kan k hier ook mee leven.
Towers & Trollsquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, nog iemand must-have apps/games voor de HOX?
Te koop: One X met gebrekkige Wifi ontvangst, brakke GPS ontvanger en G-sensor en regelmatig defect schermquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom heb je je HOX nog altijd niet verkocht en koop je een S2/S3? Dat vraag ik me echt af, je bent overduidelijk ontevreden met je HOX, nou wat houd je tegen?
Het updaten is natuurlijk lang niet de enige aanleiding voor mijn kritieke houding tegenover HTC. Maar ik zal het duidelijk voor je noteren:quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:28 schreef Zinedinho het volgende:
En Ireyon, volgens mij bepalen mensen altijd nog zelf om welke redenen ze een telefoon ze willen hebben en niet jij. Belachelijk hoe spastisch je wordt vanwege een berichtje dat ergens in Europa de uitrol van JB voor de S3 is begonnen. Dat er vorige week een groot artikel stond in tweakers over JB op de One X vergeet je voor het gemak maar even.
Heb je hier even concrete cijfers van ? En misschien ook even die van Samsung ernaast?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Te koop: One X met gebrekkige Wifi ontvangst, brakke GPS ontvanger en G-sensor en regelmatig defect scherm
Ja dat gaat werken
[..]
Het updaten is natuurlijk lang niet de enige aanleiding voor mijn kritieke houding tegenover HTC. Maar ik zal het duidelijk voor je noteren:
SGS3:
Fatsoenlijke Wifi ontvangst
Goed functionerende GPS en G-sensoren
Werkend scherm
Toptoestel blijft een volledig jaar het beste toestel
Niet noodzakelijke updates (JB) binnen acceptabele periode
One X:
Gebrekkige Wifi ontvangst die bij herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Onnauwkeurige GPS en G-sensoren die na herhaaldelijke reparaties maar niet worden gefixt.
Flikkerend en volledig onbruikbaar scherm dat na herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Toptoestel is na een half jaar alweer overtroffen.
4 maanden wachten op broodnodige updates (4.0.4).
Als je een One X hebt zonder al die problemen, dan is het uiteraard een geweldig toestel, maar het aantal mensen die minstens één van bovenstaande problemen heeft ervaren, is niet eens op 1000 handen te tellen.
Maar als je denkt dat "ik heb nergens last van, dus Ireyon lult maar wat" daadwerkelijk stand houdt, moet je dat vooral doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ruwe schatting op basis van het aantal posts op GoT en XDA en comments onder alle nieuwsberichten over de wifi-hardwareproblemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je hier even concrete cijfers van ? En misschien ook even die van Samsung ernaast?
quote:Mja ging dat maar zo makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Pas na 3 reparaties zonder succes, heb je recht op een nieuw toestel. Gelukkig zijn dat hier dan ook daadwerkelijk nieuwe toestellen i.p.v. refurbished troep, maar dan heb je dus al wel een week of 6 zonder toestel gezeten.
Precies.. Inschattingen en hoeveel One X'en zijn er ondertussen verkocht? Ik ken ook meerdere mensen met een One X en ik heb ze geen van allen horen klagen over dingen.. Terwijl ik wel klachten hoor over de Samsung S3? En google eens voor je lol op problemen bij de S2? Daar word je ook mee doodgegooid...quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ruwe schatting op basis van het aantal posts op GoT en XDA en comments onder alle nieuwsberichten over de wifi-hardwareproblemen.
[..]
Mja ging dat maar zo makkelijk. Pas na 3 reparaties zonder succes, heb je recht op een nieuw toestel. Gelukkig zijn dat hier dan ook daadwerkelijk nieuwe toestellen i.p.v. refurbished troep, maar dan heb je dus al wel een week of 6 zonder toestel gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Een beetje slim zijn, dat werkt. "Toestel heeft z'n schoonheids-foutjes, maar voldoed prima"quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Te koop: One X met gebrekkige Wifi ontvangst, brakke GPS ontvanger en G-sensor en regelmatig defect scherm
Ja dat gaat werken
[..]
Als je een product van 500 koopt mag je toch wel op zijn minst enige eisen stellen? Het is geen pakje boter ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef drumstickNL het volgende:
Ach internethelden weet vaak alles beter.
Het ging erom dat je om een nieuw toestel moest eisen en niet hier lopen janken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je een product van 500 koopt mag je toch wel op zijn minst enige eisen stellen? Het is geen pakje boter ofzo
Mee eens, sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het ging erom dat je om een nieuw toestel moest eisen en niet hier lopen janken.
Ik heb zelf 4 weken zonder toestel gezeten en ik had een ontzettende kuttelefoon voor de tussentijd, hij was zo traag dat het sneller ging als ik met de trein naartoe ging en zei wat ik wilde schrijven, en nu heb ik een geweldig werkende HOX. Hij bevalt zelfs zo goed dat ik hem nog steeds niet hoef te rooten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ruwe schatting op basis van het aantal posts op GoT en XDA en comments onder alle nieuwsberichten over de wifi-hardwareproblemen.
[..]
Mja ging dat maar zo makkelijk. Pas na 3 reparaties zonder succes, heb je recht op een nieuw toestel. Gelukkig zijn dat hier dan ook daadwerkelijk nieuwe toestellen i.p.v. refurbished troep, maar dan heb je dus al wel een week of 6 zonder toestel gezeten.
Waarschijnlijk was dat binnen de eerste 2 weken, dan mag je hem wel direct inruilen. Na die periode wordt het toch echt heel lastig om 'gewoon' een nieuw toestel te eisen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En als er hier mensen zijn die binnen 2 dagen 5 toestellen hebben gehad, waarom zou jou dat dan niet lukken? Je laat je toch niet door zo'n telecom mannetje weg sturen. Jij bent hier de klant, jij moet geholpen worden, en jij mag het zeggen. Zo werkt het.
Mijn 5 telefoons waren wel allemaal in de eerste week, dat is inderdaad een belangrijk verschil!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat binnen de eerste 2 weken, dan mag je hem wel direct inruilen. Na die periode wordt het toch echt heel lastig om 'gewoon' een nieuw toestel te eisen.
En al zou die mogelijkheid er zijn, ik ben niet iemand die graag moeilijk gaat lopen doen tegen een willekeurige Belcompany medewerker. Wat kan die er nou aan doen? Ik ventileer mijn ergernis veel liever op een willekeurig internetforum waar het stiekem toch niemand boeit.
Wat vergelijk je nu eigenlijk? Jouw toestel met een 100% functionerende S3? Of zijn alle S3's volgens jouw zonder gebreken? Jouw vergelijking kan ik ook maken met mijn 200% functionerende HOX en de S3 van mijn broer die alleen maar gezeik er mee heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat gaat werken
[..]
Het updaten is natuurlijk lang niet de enige aanleiding voor mijn kritieke houding tegenover HTC. Maar ik zal het duidelijk voor je noteren:
SGS3:
Werkend scherm
One X:
Gebrekkige Wifi ontvangst die bij herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Onnauwkeurige GPS en G-sensoren die na herhaaldelijke reparaties maar niet worden gefixt.
Flikkerend en volledig onbruikbaar scherm dat na herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Als je een One X hebt zonder al die problemen, dan is het uiteraard een geweldig toestel, maar het aantal mensen die minstens één van bovenstaande problemen heeft ervaren, is niet eens op 1000 handen te tellen.
Maar als je denkt dat "ik heb nergens last van, dus Ireyon lult maar wat" daadwerkelijk stand houdt, moet je dat vooral doen.
Heb je andere oortjes geprobeerd? Op een of andere manier werken mijn htc oortjes er ook niet meer op, maar op mijn iPod werken ze dan weer zonder problemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
En ik moet mijn One X waarschijnlijk ook opsturen..
Audioingang laat links bijna wegvallen en zit speling op.. Ligt niet aan mijn oordopjes.
Straks moet ik het weer een paar weken met mijn Desire doen
Serieus, wat een paupervergelijkingquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat gaat werken
[..]
SGS3:
Werkend scherm
One X:
Dus ondanks het rooten is je toestel gewoon gerepareerd zonder gemekker van HTC?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef lekzzz het volgende:
M'n OneX is weer terug van HTC, wifi probleem gefixed. Onderdeel vervangen en klaar. Lang leve het rooten. Net een nandroid restore gedaan en weer lekker gaan :-)
Gebrekkige Wifi ontvangst is bij mij dus meteen de eerste keer gefixed. Dus het kan welquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja dat gaat werken
[..]
SGS3:
Werkend scherm
One X:
Ja ze hebben er niet naar getaald, staat Miui op. Het enige wat ze hebben gedaan is reparatie uitgevoerd, getest en terug gestuurd. Goede service dacht ik zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus ondanks het rooten is je toestel gewoon gerepareerd zonder gemekker van HTC?
Hier al eens gekeken?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:00 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om samsung Allshare op een One X te krijgen? Heb een samsung tv en allshare zou toch wel fijn zijn om te gebruiken op mn telefoon.
Heb je een tekort aan werkgeheugen dan? Dropbox en bijv whatsapp moeten blijven opstarten omdat ze continu aan het werk zijn, wat maps betreft weet ik ook niet waarom die continu aanstaat? Prima dat je kritisch kijkt naar je taakbeheer maar schiet je nou niet te ver door?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef Albert86 het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat maps, dropbox e.d. automatisch blijven opstarten? Ik gebruik bepaalde apps nooit, maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Instellingen --> Apps --> Alle Applicaties --> App die je wilt stoppen --> Uitschakelenquote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef Albert86 het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat maps, dropbox e.d. automatisch blijven opstarten? Ik gebruik bepaalde apps nooit, maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Werkgeheugen wat anders gewoon ongebruikt blijft, wat is er mis mee om dat te benutten?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef Albert86 het volgende:
.. , maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Daar gaat het mij niet eens om. Ik vraag me gewoon af waarom die apps blijven opstarten, terwijl ik ze afsluit in Taakbeheer.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Werkgeheugen wat anders gewoon ongebruikt blijft, wat is er mis mee om dat te benutten?
Omdat ze nodig zijn voor het systeem. Alle locatiedata wordt geregeld door Maps, dus voor het plaatselijke weerbericht, de reisplanner, navigatie etc. is de Maps app nodig. Dropbox laat je waarschijnlijk automatisch synchroniseren of je maakt gebruik van de Camera upload functie. Ook daarvoor geldt weer; dat gaat nogal moeilijk als Dropbox volledig is afgesloten.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet eens om. Ik vraag me gewoon af waarom die apps blijven opstarten, terwijl ik ze afsluit in Taakbeheer.
Ah, oké. Toch ben ik nog best wel blij mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Was wat omhoog gegaan ja, maar in Jelly Bean zijn de scores allemaal lager maar is alles toch veel sneller en vloeiender, dus de scores zeggen niet heel veel meer tussen verschillende topmodellen.
http://versusio.com/nl/samsung-galaxy-s3-vs-htc-one-xquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
Er is toch bar weinig verschil tussen Samsung S3 en HTC One X?
Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven. Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken
.
Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Klopt. De verschillen in de benchmarks waren er eerst ook alleen omdat de S3 een nieuwere versie van Android had waarop wat snelheids-fixes waren doorgevoerd en de One X die update wat later kreeg, net na de launch van de S3 en dus het maken van alle benches.
Het verschil in dagelijks gebruik zal vooral aan de gebruiker liggen.
Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven. Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken
.
Blijkbaar doet ie dat niet zo goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.
De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
Er is toch bar weinig verschil tussen Samsung S3 en HTC One X?
Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Of loop ik achter en is dit al sinds de update zo?
Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.
De One X is FAT32 en kan maar tot 4.x gb aan bestanden aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?
makkelijk een hele dag? Ik ben blij als mijn accu 9 uur mee gaat. Gelukkig laptop meestal bij me om op te laden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.
Quadrant Standard Editionquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Of loop ik achter en is dit al sinds de update zo?
Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.pngquote:
Ik ook geen root en alles loopt nog! Deze heb ik een paar weken geleden al gepostquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.png
Ook hier eens getest, ik tik 5985 aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:
Wtf, en ik dacht dat mijn score goed was.
Ik heb het daarna nog 3 keren gedaan en de score zakte steeds meer en meer. Nu na een reboot haal ik 6062, 2e test 5915, 3e test 5685. Dus hoe vaker je de test doet, hoe slechter hij scoort...quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:06 schreef Rezania het volgende:
Wtf, en ik dacht dat mijn score goed was.
Revo HD is JB toch? Er werd al geschreven dat JB een wat lagere score gaf maar desondanks nog supersmooth werkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef Rezania het volgende:
Nog eens getest, zelfs met alles uit kom ik niet boven de 5500 uit. En dat terwijl mijn mobiel juist beter zou moeten presteren qua performance als ik de Revolution HD pagina mag geloven.
Nou ja, hij doet het nog heel goed, daar gaat het om.
AUB geen fullscreen plaatjes posten, maar de linkje ervan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook hier eens getest, ik tik 5985 aan.
(imgur ligt eruit dus geen screenshot)
Geen idee, kan ik dat ergens zien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Revo HD is JB toch? Er werd al geschreven dat JB een wat lagere score gaf maar desondanks nog supersmooth werkt.
In de OP van Revo HD xda draadje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik dat ergens zien?
quote:System details:
Android 4.0.4 (Ice Cream Sandwich) - latest official HTC 2.17.401.2 (WWE) firmware
Android
This is improved version of stock ROM - no visual changes!
Very fast, clean & stable!
Full HTC Sense 4.1 Interface
Multi-language (WWE)
Full Arabic and Hebrew languages support! (ICS feature)
For HTC One X
Thanks to HTC for the base firmware
Ik dacht aan ergens op de mobiel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In de OP van Revo HD xda draadje?
[...]
Dat kan ook ja, sleep statusbalkje omlaag, instellingen, doorscrollen naar info, softwareversie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht aan ergens op de mobiel.Maar geen Jelly Bean dus. Alhoewel ik me net wel bedenk dat ik voor 'Jelly Bean Animations' heb gekozen bij de installatie van deze room. Dat zou de lagere score kunnen verklaren, toch?
Android versie: 4.0.4quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, sleep statusbalkje omlaag, instellingen, doorscrollen naar info, softwareversie.
Geen idee of dat stukje software invloed heeft op je benchmarkscore. Maar vind je hem smooth werken? Ben je behalve de score er tevreden over? Laat het dan zoZo nee, probeer ViperX eens?
Je moet op het weer tappen en dan menu>instellingen of zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Android versie: 4.0.4
HTC Sense versie: 4.1
En ik wel tevreden met de rom hoor, alleen een beetje verbaast dat de benchmark scores zo laag zijn. En ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
http://www.imgur.com/jUgT6.pngquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je moet op het weer tappen en dan menu>instellingen of zo.
Je hebt je toestel nog niet zo erg lang he? Doe eens goed rondspeuren en je toestel leren kennen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.imgur.com/jUgT6.png
Zie jij het staan?
En ik heb dit toestel al sinds begin juli of zo. Maar ik ben echt een noob wat rooten, custom roms, performance en degelijke betreft.
Ik vond het sowieso een lastige zin om te ontcijferen. Maar ik dacht als ik je ff aanwijs waar je moet zijn dan vind je het verder wel. Wat bedoel je met weereffecten? Dat je bijv druppels op je scherm ziet? Ik zie dit namelijk niet op mijn HOX, wel in het verleden op een Desire met custom rom.quote:n ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
Alles wat je in het doosje zat heeft garantie, dus ook je usbkabeltje. Ik hoop dat je nu echt alles gaat opsturen, van je toestel tot en met adapter. Ik weet niet waarom je het steeds uitstelt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef Ireyon het volgende:
Valt de adapter ook onder garantie? Mijne begint sinds vannacht opeens te piepen als ik 'm erin steek..
Ik vond het sowieso een lastige zin om te ontcijferen. Maar ik dacht als ik je ff aanwijs waar je moet zijn dan vind je het verder wel. Wat bedoel je met weereffecten? Dat je bijv druppels op je scherm ziet? Ik zie dit namelijk niet op mijn HOX, wel in het verleden op een Desire met custom rom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[quote]n ik kan de optie om die weerwidget met klok animaties van weereffecten te laten doen niet meer vinden.
Mijn toestel is niet defect? Na de 2de reparatie hebben ze mijn uitgeschreven instructies netjes opgevolgd en de printplaat vervangen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alles wat je in het doosje zat heeft garantie, dus ook je usbkabeltje. Ik hoop dat je nu echt alles gaat opsturen, van je toestel tot en met adapter. Ik weet niet waarom je het steeds uitstelt.
Oooo... dat! Dan moet je bij je unlockscreen wezen. Instellingen>aanpassen>blokkeerschermstijl>Weer kiezen. Alhoewel dit al te zien is voordat je ook maar met de ring bewogen had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is inderdaad ook wel een beetje verwarrende zin.Voordat ik mijn HTC ging rooten en er een custom rom op deed kreeg ik een animatie van de weerwidget als ik hem unlockte, dus de ring omhoog had bewogen. Dit had ik ooit ingesteld, maar nu kan ik die optie niet meer vinden.
Het was een animatie van weereffecten, dus als het bijvoorbeeld regende kreeg ik regendruppels op mijn scherm te zien.
Jij klaagt toch al een poosje over slechte WiFi, slechte zus, slechte zo, enz enz maar stuurt hem maar niet op? Of ben ik nou in de war met een ander?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mijn toestel is niet defect? Na de 2de reparatie hebben ze mijn uitgeschreven instructies netjes opgevolgd en de printplaat vervangen.
Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij klaagt toch al een poosje over slechte WiFi, slechte zus, slechte zo, enz enz maar stuurt hem maar niet op? Of ben ik nou in de war met een ander?
Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oooo... dat! Dan moet je bij je unlockscreen wezen. Instellingen>aanpassen>blokkeerschermstijl>Weer kiezen.
Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Rezania het volgende:
Zeg, hoe werkt dat eigenlijk met garantie en opsturen? Is het opsturen gratis? Hoe lang ben je hem kwijt? Wat valt er eigenlijk allemaal onder garantie?
Want soms als ik muziek wil luisteren en de jack een beetje beweegt stopt hij er soms zomaar mee. Als ik dan kijk, zie ik dat het icoon voor oordoppen weg is, net alsof ze niet zijn aangesloten. Ook merk ik dat er wat speling tussen de jack en de plug is, dat hoort geloof ik niet.
[..]
Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt.Maar ik bedoel dus dat als je de ring omhoog heb geslepen en je bij het homescreen uitkomt, dat die widget met het weer en de tijd een animatie met weereffecten afspeelt.
Dus gewoon even een mailtje sturen? Zal ik binnenkort maar even doen dan. En los contactje? Bij de oordoppen of in de telefoon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?
Mijn HTC had die optie toch echt toen de originele software er nog op stond.quote:Oke, ik weet wel wat je bedoelt maar ik heb het eerlijk gezegd niet meer gezien op de HOX? Dat na het unlocken ik bijv regendruppels op mijn scherm zie. Ik denk dat het de laatste optie is van je screenshot (zie vorige post) en dat je dat alleen in de ochtend te zien krijgt?
Nou, ik adviseerde je onlangs je HOX weg te doen en een S3 te nemen, dit wilde je niet want je HOX had een brakke WiFi en nog wel meer klachten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat ie al gemaakt is en dat je het nodig vind om erover door te blijven klagen vanwege je vrienden en kennissen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.
Nee HTC chat zou ik doen, geen mail.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon even een mailtje sturen? Zal ik binnenkort maar even doen dan. En los contactje? Bij de oordoppen of in de telefoon?
[..]
Mijn HTC had die optie toch echt toen de originele software er nog op stond.En die laatste optie is dat je het weer 's ochtends op het unlockscreen ziet.
Mijn HTC had die optie nog gewoon na de update, apart.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee HTC chat zou ik doen, geen mail.
Ehm ja? Ik heb hetzelfde als wat op jouw screenshot staat? Misschien eruitgesloopt in 4.0.4?
Dit is de mijne, voor het geval dat je denkt dat ik een bril nodig heb... https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2016.13.37.pngquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn HTC had die optie nog gewoon na de update, apart.
Ik geloof je ook wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit is de mijne, voor het geval dat je denkt dat ik een bril nodig hebt... https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2016.13.37.png
Niet mijn One X, dé One X.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou, ik adviseerde je onlangs je HOX weg te doen en een S3 te nemen, dit wilde je niet want je HOX had een brakke WiFi en nog wel meer klachten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat ie al gemaakt is en dat je het nodig vind om erover door te blijven klagen vanwege je vrienden en kennissen.
Dus dan heb je klachten over 2 bedrijven die los van mekaar zitten: HTC en hoeheetdiebedrijf die de HTCtoestellen repareert?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet mijn One X, dé One X.
En het heeft helemaal niet mijn voorkeur om erover door te blijven klagen, maar een hoop volk hier denkt dat "Ik heb nergens last van" een goede weerlegging is van erkende en onacceptabel veel ((2) (3)) overige problemen.
Het gaat er mij om hoe HTC met z'n klanten omgaat. Last van het Wifi-hardware probleem? Dan mag je 'm opsturen, zit je 2 weken zonder recht op een vervangend toestel en als je hem terugkrijgt mag je hopen dat ze daadwerkelijk meer hebben gedaan dan een harde software reset. Ik vind dat een kutservice en klantennaaierij, maar blijkbaar is het voor de meesten acceptabel..
Oke, dat lijkt me inderdaad beter ja. Iemand gaf me het advies hem meteen te rooten zodat je zeker niets kwijtraakt, maar ja, als het niet nodig is... En je kunt toch alles back-uppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Even twee weken afwachten of die je bevalt, als die je dan nog helemaal bevalt rooten en het maximale eruithalen.
Dat met WiFi is een oud probleem, HTC heeft het aangepast bij de fabrikageproces. Alleen mensen met een oud toestel (1 van de 1e reeksen) kunnen hiertegen aanlopen. Dat met battery die brak is na 1.5 jaar, mijn Desire had er iig geen last van? De HOX is niet anderhalf jaar oud.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Kostyan het volgende:
Ik lees zoveel over het wifi probleem.. zijn die er nog steeds als je nu een nieuwe htc one x koopt?
Ik mag deze week me abonnement verlengen en twijfel nog tussen de HOX en SGS3. De HOX en sense spreken mij veel meer aan kwa design en OS dan samsung met touchwizz. En hij is nog goedkoper ook. Ben bang dat de htc problemen gaat geven met o.a. Wifi en heb ook gehoord dat bij htc de batterij na een jaar of 1,5 jaar brak is. Iemand advies?
Dropbox instellen (is gratis bij HOX/S3), dan raak je hoe dan ook je fotos en videos en screenshots niet kwijt...quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt me inderdaad beter ja. Iemand gaf me het advies hem meteen te rooten zodat je zeker niets kwijtraakt, maar ja, als het niet nodig is... En je kunt toch alles back-uppen.
Weet ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dropbox instellen (is gratis bij HOX/S3), dan raak je hoe dan ook je fotos en videos en screenshots niet kwijt...
O, jij bent de reden waarom mannen hun verzameling encyclopedieën wegdoen, mevrouw weetalles...quote:
Oke, ja vroeg het me af omdat ik nu nog steeds berichten zie verschijnen van mensen met dit probleem. En voor mij geld hetzelfde, vind het design veel mooier en sense vind ik ook mooier. Enige voordelen van samsung zijn voor mij de sd kaart en allshare (heb een samsung tv)quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat met WiFi is een oud probleem, HTC heeft het aangepast bij de fabrikageproces. Alleen mensen met een oud toestel (1 van de 1e reeksen) kunnen hiertegen aanlopen. Dat met battery die brak is na 1.5 jaar, mijn Desire had er iig geen last van? De HOX is niet anderhalf jaar oud.
Ze hebben zo beide hun plus en minpunten, ikzelf vond vooral sense en in mindere mate de design de moeite waard om bij HTC te blijven.
Waar zie jij deze berichten verschijnen? Dan klagen ze over iets ouds, of hebben ze een oud toestel gekregen (niet alle oude toestellen hebben perse dit probleem) of ze hebben hem zo erg verbogen dat de contact wat minder is, het herstelt niet vanzelf of zo.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Oke, ja vroeg het me af omdat ik nu nog steeds berichten zie verschijnen van mensen met dit probleem. En voor mij geld hetzelfde, vind het design veel mooier en sense vind ik ook mooier. Enige voordelen van samsung zijn voor mij de sd kaart en allshare (heb een samsung tv)
Wat ik wil is een goed toestel. Het zou dom zijn om een toestel te kopen van 500 euro waarvan ik op voorhand al weet dat ik er gezeik mee ga krijgen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waar zie jij deze berichten verschijnen? Dan klagen ze over iets ouds, of hebben ze een oud toestel gekregen (niet alle oude toestellen hebben perse dit probleem) of ze hebben hem zo erg verbogen dat de contact wat minder is, het herstelt niet vanzelf of zo.
Edit: ik lees nu handjevol klachten op tweakersnet hox draadje... Vergeet niet dat men sneller geneigd is om klachten te schrijven dan dat alles goed is. Hoe dan ook, het is een probleem dat opgelost kan worden, je hebt alleen wat geduld nodig. Heb je dit niet, dan kan je beter voor een S3 gaan.
Mja, blijkbaar is het een gok. Ik ben iig blij met mijn HOX, S3 is mijn 2e keuze. iPhone is mijn 3e keuze.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Wat ik wil is een goed toestel. Het zou dom zijn om een toestel te kopen van 500 euro waarvan ik op voorhand al weet dat ik er gezeik mee ga krijgen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, jij bent de reden waarom mannen hun verzameling encyclopedieën wegdoen, mevrouw weetalles...
Zal nog eens behulpzaam zijn ook...
had hem geroot. Vervolgens had ik last van het wifi probleem. Telefoon weer terug gezet naar origineel "unroot" gedaan op laten halen door HTC werd vervolgens prima gerepareerd door HTC zelf. dus wat ik denk is dat als de root de oorzaak is van het probleem dan is het jouw probleem zo niet heb je gewoon gerantie (wat ik denk he niet dat het zo is)quote:Op zondag 30 september 2012 12:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik twijfel over het rooten van me Telefoon. Iemand ervaring met garantie? Verder, stel ik wil hem rooten. En wil terug na officiële rom. Kan ik dan terug?
En ja dat kan.
Dank je wel!quote:
Wat zegt de accuverbruik je? Wat gebruikt de meeste stroom?quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef Stink-ui het volgende:
Jeej ik heb sinds een paar dagen dat me batterij zo zwak is :S echt zonder scherm aan loopt hij gewoon leeg kom er niet uit wat ik in taakbeheer allemaal af mag sluiten en niet
Dat idee heb ik ook ja, dat als je je cpu te hoog overklokt en je hebt hem via htcdev geunlockt, dat ze dan zeggen dat je naar je garantie kan fluiten...quote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Wells.p het volgende:
[..]
had hem geroot. Vervolgens had ik last van het wifi probleem. Telefoon weer terug gezet naar origineel "unroot" gedaan op laten halen door HTC werd vervolgens prima gerepareerd door HTC zelf. dus wat ik denk is dat als de root de oorzaak is van het probleem dan is het jouw probleem zo niet heb je gewoon gerantie (wat ik denk he niet dat het zo is)
HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |