abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117235850
:* :@ :@

Is wel zo; als je een product van 500 euro koopt mag je wel een zekere mate van service verwachten.. - maar goed; als je dat niet krijgt.. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117238928
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:09 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ruwe schatting op basis van het aantal posts op GoT en XDA en comments onder alle nieuwsberichten over de wifi-hardwareproblemen.

[..]

Mja ging dat maar zo makkelijk :). Pas na 3 reparaties zonder succes, heb je recht op een nieuw toestel. Gelukkig zijn dat hier dan ook daadwerkelijk nieuwe toestellen i.p.v. refurbished troep, maar dan heb je dus al wel een week of 6 zonder toestel gezeten.
Ik heb zelf 4 weken zonder toestel gezeten en ik had een ontzettende kuttelefoon voor de tussentijd, hij was zo traag dat het sneller ging als ik met de trein naartoe ging en zei wat ik wilde schrijven, en nu heb ik een geweldig werkende HOX. Hij bevalt zelfs zo goed dat ik hem nog steeds niet hoef te rooten.

Je hebt hem al 1 keer ter reparatie aangeboden? Of 2? Ik zou als ik jou was ophouden met klagen en achter een probleemvrije toestel aan gaan want je vreet jezelf helemaal op en bent allesbehalve happy met je hox. Stuur dat ding vandaag gewoon op via HTC klantenservice (dus niet je provider), punt uit. Leen maar 1 van je broer/zus/neef/vriend/buurjongen. Over 1 week heb je hem weer terug en ik weet niet of je dan al op 3 zit of juist op 2 en dan kan je hem ofwel opnieuw opsturen ofwel een nieuwe goedwerkende eisen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117240452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En als er hier mensen zijn die binnen 2 dagen 5 toestellen hebben gehad, waarom zou jou dat dan niet lukken? Je laat je toch niet door zo'n telecom mannetje weg sturen. Jij bent hier de klant, jij moet geholpen worden, en jij mag het zeggen. Zo werkt het.
Waarschijnlijk was dat binnen de eerste 2 weken, dan mag je hem wel direct inruilen. Na die periode wordt het toch echt heel lastig om 'gewoon' een nieuw toestel te eisen.

En al zou die mogelijkheid er zijn, ik ben niet iemand die graag moeilijk gaat lopen doen tegen een willekeurige Belcompany medewerker. Wat kan die er nou aan doen? Ik ventileer mijn ergernis veel liever op een willekeurig internetforum waar het stiekem toch niemand boeit.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:47:48 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117240545
Je hebt gewoon een wettelijke garantie, binnen die tijd moet je toestel goed blijven werken. Of dat nou 2 weken of 6 maanden is dat maakt niet uit.

Die Belcompany medewerker is er voor aangenomen om jou problemen op te lossen, krijgt hij/zij gewoon voor betaald.

Dus als ik het goed begrijp blijf je liever lekker gefrustreerd op een internet forum klagen ipv de oplossing te zoeken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_117241428
Heb even gevraagd. Bij Vodafone winkel in apeldoorn hebben ze tot nu toe nog 0 hox terug gekregen. En sowieso al het personeel zowat heeft hox. Iets met beste Vodafone winkel van Nederland. Ik denk dat als je nu een hox koopt. Je 1% kans hebt dat het er een is met de mankementen. Alleen eerste release heeft dr jammergenoeg last van.
pi_117241463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was dat binnen de eerste 2 weken, dan mag je hem wel direct inruilen. Na die periode wordt het toch echt heel lastig om 'gewoon' een nieuw toestel te eisen.

En al zou die mogelijkheid er zijn, ik ben niet iemand die graag moeilijk gaat lopen doen tegen een willekeurige Belcompany medewerker. Wat kan die er nou aan doen? Ik ventileer mijn ergernis veel liever op een willekeurig internetforum waar het stiekem toch niemand boeit.
Mijn 5 telefoons waren wel allemaal in de eerste week, dat is inderdaad een belangrijk verschil!
pi_117243168
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Te koop: One X met gebrekkige Wifi ontvangst, brakke GPS ontvanger en G-sensor en regelmatig defect scherm

Ja dat gaat werken :')

[..]

Het updaten is natuurlijk lang niet de enige aanleiding voor mijn kritieke houding tegenover HTC. Maar ik zal het duidelijk voor je noteren:

SGS3:
Fatsoenlijke Wifi ontvangst
Goed functionerende GPS en G-sensoren
Werkend scherm
Toptoestel blijft een volledig jaar het beste toestel
Niet noodzakelijke updates (JB) binnen acceptabele periode

One X:
Gebrekkige Wifi ontvangst die bij herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Onnauwkeurige GPS en G-sensoren die na herhaaldelijke reparaties maar niet worden gefixt.
Flikkerend en volledig onbruikbaar scherm dat na herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Toptoestel is na een half jaar alweer overtroffen.
4 maanden wachten op broodnodige updates (4.0.4).

Als je een One X hebt zonder al die problemen, dan is het uiteraard een geweldig toestel, maar het aantal mensen die minstens één van bovenstaande problemen heeft ervaren, is niet eens op 1000 handen te tellen.

Maar als je denkt dat "ik heb nergens last van, dus Ireyon lult maar wat" daadwerkelijk stand houdt, moet je dat vooral doen.
Wat vergelijk je nu eigenlijk? Jouw toestel met een 100% functionerende S3? Of zijn alle S3's volgens jouw zonder gebreken? Jouw vergelijking kan ik ook maken met mijn 200% functionerende HOX en de S3 van mijn broer die alleen maar gezeik er mee heeft.
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:57:34 #208
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_117243217
M'n OneX is weer terug van HTC, wifi probleem gefixed. Onderdeel vervangen en klaar. Lang leve het rooten. Net een nandroid restore gedaan en weer lekker gaan :-)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:27:44 #209
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117247794
En ik moet mijn One X waarschijnlijk ook opsturen :(..
Audioingang laat links bijna wegvallen en zit speling op.. Ligt niet aan mijn oordopjes.

Straks moet ik het weer een paar weken met mijn Desire doen :r
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_117248312
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
En ik moet mijn One X waarschijnlijk ook opsturen :(..
Audioingang laat links bijna wegvallen en zit speling op.. Ligt niet aan mijn oordopjes.

Straks moet ik het weer een paar weken met mijn Desire doen :r
Heb je andere oortjes geprobeerd? Op een of andere manier werken mijn htc oortjes er ook niet meer op, maar op mijn iPod werken ze dan weer zonder problemen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:39:42 #211
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117248440
Dit is mijn lijstje

1 De Audiouitgang geeft speling als er oordopjes inzitten en laat links ook wel eens wegvallen. Dit ligt niet aan de oordoppen omdat dit met verschillende goede oordoppen is getest en verschillende audiokabels.

2 De speaker van de telefoon voor normale telefoon gesprekken is te zwak.. Ik kan mensen niet verstaan aan de andere kant terwijl het belvolume op maximaal staat. De telefoon op luid zetten of oordopjes indoen werkt wel. Bij andere One X’en was dit duidelijk niet aanwezig

2 was al veel langer zo maar ik kon dat altijd omzeilen door oordopjes te gebruiken of op de speaker te zetten..En als ik dat ding straks toch kwijt ben kan ik dat net zo goed laten fixen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_117248929
quote:

[..]

Te koop: One X met gebrekkige Wifi ontvangst, brakke GPS ontvanger en G-sensor en regelmatig defect scherm

[..]

Het updaten is natuurlijk lang niet de enige aanleiding voor mijn kritieke houding tegenover HTC. Maar ik zal het duidelijk voor je noteren:

SGS3:
Werkend scherm

One X:
Gebrekkige Wifi ontvangst die bij herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.
Onnauwkeurige GPS en G-sensoren die na herhaaldelijke reparaties maar niet worden gefixt.
Flikkerend en volledig onbruikbaar scherm dat na herhaaldelijke reparaties maar niet wordt gefixt.

Als je een One X hebt zonder al die problemen, dan is het uiteraard een geweldig toestel, maar het aantal mensen die minstens één van bovenstaande problemen heeft ervaren, is niet eens op 1000 handen te tellen.

Maar als je denkt dat "ik heb nergens last van, dus Ireyon lult maar wat" daadwerkelijk stand houdt, moet je dat vooral doen.
Serieus, wat een paupervergelijking _O-

Natuurlijk is de HOX niet wat velen (waaronder ik) er van had gehoopt qua bouwkwaliteit, en kan je het wat dat betreft gerust tegenvallend noemen. Maar allemachtig zeg _O- bij de HOX noem je alles op wat maar ooit is genoemd als defect, en bij SGS3 alleen wat er geweldig aan is, terwijl dat ding ook gewoon een door Samsung erkend known issue heeft, en er nu zelfs een 'leuk' dingetje aan het licht mee is gekomen waar je zo iemands toestel mee kan wipen door een getweakte link of QR code
pi_117249303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef lekzzz het volgende:
M'n OneX is weer terug van HTC, wifi probleem gefixed. Onderdeel vervangen en klaar. Lang leve het rooten. Net een nandroid restore gedaan en weer lekker gaan :-)
Dus ondanks het rooten is je toestel gewoon gerepareerd zonder gemekker van HTC?
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:30:20 #214
87334 lekzzz
pi_117251172
quote:

[..]

[..]

SGS3:
Werkend scherm

One X:

Gebrekkige Wifi ontvangst is bij mij dus meteen de eerste keer gefixed. Dus het kan wel :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus ondanks het rooten is je toestel gewoon gerepareerd zonder gemekker van HTC?
Ja ze hebben er niet naar getaald, staat Miui op. Het enige wat ze hebben gedaan is reparatie uitgevoerd, getest en terug gestuurd. Goede service dacht ik zo ^O^ Stond wel terug in fabrieksinstellingen maar dat was in mijn geval Miui.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:57:51 #215
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_117266155
Ik verwacht er volgende week een te hebben.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_117266579
Heb er sinds een paar weken een.

Heb niet zoveel met telefoontjes e.d. maar vind dit toch wel een erg prettig apparaat.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117300281
Weet iemand of het mogelijk is om samsung Allshare op een One X te krijgen? Heb een samsung tv en allshare zou toch wel fijn zijn om te gebruiken op mn telefoon.
pi_117300999
Weet iemand hoe je de bloatware kunt verwijderen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 27 september 2012 @ 06:51:35 #219
87334 lekzzz
pi_117301568
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:00 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om samsung Allshare op een One X te krijgen? Heb een samsung tv en allshare zou toch wel fijn zijn om te gebruiken op mn telefoon.
Hier al eens gekeken?
pi_117301963
Hoe kun je voorkomen dat maps, dropbox e.d. automatisch blijven opstarten? Ik gebruik bepaalde apps nooit, maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_117302307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:03 schreef Albert86 het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat maps, dropbox e.d. automatisch blijven opstarten? Ik gebruik bepaalde apps nooit, maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Heb je een tekort aan werkgeheugen dan? Dropbox en bijv whatsapp moeten blijven opstarten omdat ze continu aan het werk zijn, wat maps betreft weet ik ook niet waarom die continu aanstaat? Prima dat je kritisch kijkt naar je taakbeheer maar schiet je nou niet te ver door?

Om in te gaan op je vraag: Ik weet het niet. Uninstall denk ik. In MS Windows heb je controle over wat er opstart en wat niet, maar in Android zit dat niet volgens mij?
  donderdag 27 september 2012 @ 09:08:01 #222
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117302970
quote:
Instellingen --> Apps --> Alle Applicaties --> App die je wilt stoppen --> Uitschakelen
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_117303228
quote:
.. , maar steeds als ik bij Taakbeheer kijk, staan die apps er wel tussen. Vreet toch weer werkgeheugen.
Werkgeheugen wat anders gewoon ongebruikt blijft, wat is er mis mee om dat te benutten?
pi_117303325
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:21 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Werkgeheugen wat anders gewoon ongebruikt blijft, wat is er mis mee om dat te benutten?
Daar gaat het mij niet eens om. Ik vraag me gewoon af waarom die apps blijven opstarten, terwijl ik ze afsluit in Taakbeheer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_117313158
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet eens om. Ik vraag me gewoon af waarom die apps blijven opstarten, terwijl ik ze afsluit in Taakbeheer.
Omdat ze nodig zijn voor het systeem. Alle locatiedata wordt geregeld door Maps, dus voor het plaatselijke weerbericht, de reisplanner, navigatie etc. is de Maps app nodig. Dropbox laat je waarschijnlijk automatisch synchroniseren of je maakt gebruik van de Camera upload functie. Ook daarvoor geldt weer; dat gaat nogal moeilijk als Dropbox volledig is afgesloten.

Maar verder moet je je er gewoon niet druk om maken. Als het niks doet, verbruikt het niks behalve ruimte in je geheugen wat toch vrij is. Je batterij gaat juist eerder leeg van het constant opnieuw moeten opstarten van die apps, i.p.v. ze op de achtergrond semi-actief te houden.
pi_117318035
Wat is nou echt een goede rom? Eigenlijk wil ik gewoon HTC, maar dan zonder meuk zoals Twitter en apps van Vodafone. Tips?

Nevermind, heb al wat gevonden. :9 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603

[ Bericht 53% gewijzigd door Rezania op 27-09-2012 17:12:11 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_117318410
Ik lees veel dingen over ViperX, is een senserom voor HOX. Ik gok zo dat die standaardmeuk daar niet inzit.... Apps van VF komt omdat je toestel branded is. Ik had bij het omruilen van mijn HOX ook zo 1 gekregen, meteen teruggegeven en een unbranded geëist.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:56:36 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117322202
Die ARHD is gewoon alsof je de normale One X hebt, maar dan iets sneller. Vond het zelf niet echt wat, je merkt echt haast niet dat het een custom rom is, niks geen mods of wat dan ook.
ViperX geeft je heel veel opties en aanpassingen die je standaard niet hebt, maar is toch nog erg snel.
Hij heeft zelfs een OTA-update-functie, kan je gewoon via je telefoon de rom updaten :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117326227

_O_ Of loop ik achter en is dit al sinds de update zo? :@
  donderdag 27 september 2012 @ 21:02:00 #230
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117328650
Was wat omhoog gegaan ja, maar in Jelly Bean zijn de scores allemaal lager maar is alles toch veel sneller en vloeiender, dus de scores zeggen niet heel veel meer tussen verschillende topmodellen.
pi_117329164
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Was wat omhoog gegaan ja, maar in Jelly Bean zijn de scores allemaal lager maar is alles toch veel sneller en vloeiender, dus de scores zeggen niet heel veel meer tussen verschillende topmodellen.
Ah, oké. Toch ben ik nog best wel blij mee. :9
pi_117329399
Er is toch bar weinig verschil tussen Samsung S3 en HTC One X?
pi_117329496
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
http://versusio.com/nl/samsung-galaxy-s3-vs-htc-one-x
  donderdag 27 september 2012 @ 21:14:17 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117329500
Klopt. De verschillen in de benchmarks waren er eerst ook alleen omdat de S3 een nieuwere versie van Android had waarop wat snelheids-fixes waren doorgevoerd en de One X die update wat later kreeg, net na de launch van de S3 en dus het maken van alle benches.
Het verschil in dagelijks gebruik zal vooral aan de gebruiker liggen.

Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven :'). Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken :').
pi_117330200
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:

Edit: Wat is dat voor rare pro-S3-vergelijking-link hierboven :'). Automatische autofocus zit er gewoon in, handmatige ISO ook, handmatige witbalans ook, etc, ook al zijn dat allemaal functies uit 1 camera-app wat nogal een trieste vergelijking is om de S3 beter te laten lijken :').
Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.
pi_117330340
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Klopt. De verschillen in de benchmarks waren er eerst ook alleen omdat de S3 een nieuwere versie van Android had waarop wat snelheids-fixes waren doorgevoerd en de One X die update wat later kreeg, net na de launch van de S3 en dus het maken van alle benches.
Het verschil in dagelijks gebruik zal vooral aan de gebruiker liggen.

Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.
pi_117336806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is een simpele vergelijkingssite, het vergelijkt features. Het vertelt niet welke telefoon beter is.
Blijkbaar doet ie dat niet zo goed.

Denk ik maar 'ns met HTC chatten; dat wifi repareren moet nou toch echt maar 'ns gebeuren -O- ...
pi_117337241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Skillstorm het volgende:
De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117341509
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:34:55 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117341917
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

De S3 is honderd euro duurder en er kunnen grotere bestanden op.
Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?
pi_117341965
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoezo kunnen er grotere bestanden op ? Of bedoel je dat de S3 meer opslagcapaciteit heeft ?
De One X is FAT32 en kan maar tot 4.x gb aan bestanden aan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:39:27 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117341989
Ah op die manier.
pi_117342172
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat gedoe over een verwisselbare batterij en microSD slot is toch zo kansloos hè. Ik red het makkelijk een volledige dag met gemiddeld gebruik en het ontbreken van een SD-slot heeft ook zijn redenen. De Nexus devices hebben het al lang niet meer maar daarbij hoor je er ook niemand over.
makkelijk een hele dag? Ik ben blij als mijn accu 9 uur mee gaat. Gelukkig laptop meestal bij me om op te laden.
pi_117344127
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 07:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe heet die benchmark? Dan doe ik hem ook ff (unbranded HOX 4.0.4.)
Quadrant Standard Edition
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:48:55 #245
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117346500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117346770
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:48 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.png
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:54 #247
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117346975
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wrm loopt je klok vooruit? In ieder geval ontlopen onze bench elkaar weinig, ik heb geen root en alles draait nog, zoals whatsapp/emailclient enz enz: https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2011.53.10.png
Ik ook geen root en alles loopt nog! Deze heb ik een paar weken geleden al gepost
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117347129
Wtf, en ik dacht dat mijn score goed was. _O-
pi_117347234
Wat zeggen die scores exact?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117347321
Nog eens getest, zelfs met alles uit kom ik niet boven de 5500 uit. En dat terwijl mijn mobiel juist beter zou moeten presteren qua performance als ik de Revolution HD pagina mag geloven.

Nou ja, hij doet het nog heel goed, daar gaat het om. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')