Okequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb de One X net een paar weken, maar hij bevalt super. Lekker snel toestel.
Die vast accu is geen probleem. Zou niet weten waarom ik die eruit zou moeten halen. Hiervoor 3,5 jaar iPhone gehad en ook daarmee nooit gestoord aan de vaste accu.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.
De HTC One X, is het wat?
quote:Wat vinden jullie er van?
quote:11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk.
Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.quote:En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar.
Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk.
Ik heb heel wat slechte dingen gehad, waaronder nu deze weer (Sony Ericsson Vivaz Pro)quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.
Wel zijn er een aantal punten zoals wifi-bereik e.d. welke bij sommige toestellen problemen kunnen geven. Zelf heb ik last van slecht wifi-bereik dus ik wil 'm nog een keer op laten halen om dat (weer) te verhelpen. En dat is ook mooi geregeld; even bellen/mailen/chatten met HTC en je telefoon wordt de volgende dag opgehaald, gerepareerd en meestal in zo'n 1 week weer terug gebracht.
Helaas hebben ze bij mij toen het repareer gedeelte in die zin vergeten dus ik moet 'm nu nog een keer opsturen om wifi op te lossen.
Maar prima telefoon. Heeft soms zo'n z'n problemen maar dat heeft elke telefoon. Aanrader!
Ben hooguit 8 uur per dag van huis af. Of in ieder geval van een stopcontact afquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Batterij gaat bij mij lang genoeg mee ja. Vaak meer dan 1 dag.
Nu 55% na 1 dag 5 uur, met wifi altijd aan. Scherm was aan voor 52 minuten. Als je die veel gebruikt gaat het wel snel omlaag natuurlijk, maar zelfs als ik hem intensief gebruik vanwege OV red ik het makkelijk 1 dag.
Standby verbruik is helemaal laag. In een nacht, met wifi en updates aan, gaat er maximaal 5% af.
Reactie's in't schuinquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.
De HTC One X, is het wat? Wat vinden jullie er van? 11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk.
Top ding, heerlijk scherm, snel, super Schil Sense.
En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar.
Totaal niet erg, nog niet gehad van hé kon ik nu maar'm'n batterij er uit halen
Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk.
Prima te doen, scherm helderheid op 20% zetten en je houdt het makkelijk een uurtje of 13/14 uit bij normaal gebruik (whatsapp, facebook, twitter etc.)
quote:
Je zal er geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen. Ik ga het gewoon doen.
Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ik zal hier vast nog wel vaker posten.
Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.
Tweede was een ontzettend goed ding, maar geen internet (alleen 3G, maar dan nog zeer beperkt) --> spijt toen internet toch wel handig bleek te zijn.
Mijn huidige draait op Symbian en was na 3 maanden al op --> spijt, veel spijt, was een duur ding
.
Deze keer ga ik gewoon geen spijt krijgen, moet een keer lukken toch.
Hoe lang heb je hem nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgengeweldige telefoon
Ik ben één van de pechvogels geweest met veel defecten in 't begin, en alsnog geen seconde spijt gehad
Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem nu?
Ik las in reviews inderdaad dat er van maart tot mei (net na het uitbrengen dus) veel problemen waren, maar dat die door updates inmiddels wel verholpen zouden zijn.
Oke, duidelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaan
Binnen 24 uur 5 toestellen gehad (respect voor belcompany)
Veel problemen zijn inderdaad ook softwarematig verbeterd, helemaal de batterij vind ik behoorlijk lofwaardig!
Hij kan wel erg heet worden als je zware games speelt, maar niet dat je je er aan brandt ofzo en daarnaast zitten mijn vingers over het algemeen niet op de hete plek.
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Ik speel niet echt vaak games op mijn telefoon (kan ook zijn doordat ik nu amper aan games/apps kan komen). Ik ben meer iemand die af en toe een keer Fruit Ninja of Angry Birds gaat spelen wegens verveling.
Maar de telefoon wordt dus niet zo warm bij intensief internetgebruik? (Wifi)
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
Zijn er hier mensen met een Vodafone branded toestel die gewoon de nieuwe update hebben gehad? Ik heb nu nog steeds niks.
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aan
Top. Deze week eens een One X fixen dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last van
Vanmiddag gekregen ja, kreeg inderdaad ook geen melding maar handmatig controlerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?
Waar is de tip?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff tipje voor de locations haters:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |