abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:30 #76
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_116939947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb de One X net een paar weken, maar hij bevalt super. Lekker snel toestel.

Die vast accu is geen probleem. Zou niet weten waarom ik die eruit zou moeten halen. Hiervoor 3,5 jaar iPhone gehad en ook daarmee nooit gestoord aan de vaste accu.
Oke :D. Nou ja, bij mijn huidige telefoon is de input voor de oplader kapot (al een jaar of zo) en ik heb dus twee batterijen en moet de batterijen opladen via een externe lader :'). En twee batterijen kunnen soms wel handig zijn. En verder moet ik mijn batterij er erg vaak uitgooien omdat het hele ding weer eens vastgelopen is :').

Maar geen probleem dus, oke :D!

Oja, nog een vraag. Die temperatuur, is die werkelijk 40 graden bij gemiddelde prestaties :')? Dat kan toch niet?
En ik las ook iets over stof dat onder het schrem komt. Geloof ik eigenlijk ook niet echt. Maar, is dat zo of niet?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_116940111
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.
De HTC One X, is het wat?
:Y
quote:
Wat vinden jullie er van?
^O^
quote:
11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk ;).
-O-
quote:
En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar :s).

Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk :P.
Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.

Wel zijn er een aantal punten zoals wifi-bereik e.d. welke bij sommige toestellen problemen kunnen geven. Zelf heb ik last van slecht wifi-bereik dus ik wil 'm nog een keer op laten halen om dat (weer) te verhelpen. En dat is ook mooi geregeld; even bellen/mailen/chatten met HTC en je telefoon wordt de volgende dag opgehaald, gerepareerd en meestal in zo'n 1 week weer terug gebracht.

Helaas hebben ze bij mij toen het repareer gedeelte in die zin vergeten dus ik moet 'm nu nog een keer opsturen om wifi op te lossen.

Maar prima telefoon. Heeft soms zo'n z'n problemen maar dat heeft elke telefoon. Aanrader! :Y
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:53:03 #78
302898 RockNijntje
pi_116940230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:Y

[..]

^O^

[..]

-O-

[..]

Niet storend. Met een bepaalde toetsencombinatie (ben 'm even vergeten) is het altijd mogelijk om hetzelfde resultaat te krijgen als anders de batterij eruit halen. Batterijduur is verschillend merk ik hier en op Tweakers maar persoonlijk haal ik makkelijk een dag met normaal gebruik. Bij weinig gebruik haal ik ook net wel 2 dagen. (de 5e kern van de Tegra 3 processor zorgt voor zeer laag standby verbruik). Dus met batterijduur ben ik wel tevreden.

Wel zijn er een aantal punten zoals wifi-bereik e.d. welke bij sommige toestellen problemen kunnen geven. Zelf heb ik last van slecht wifi-bereik dus ik wil 'm nog een keer op laten halen om dat (weer) te verhelpen. En dat is ook mooi geregeld; even bellen/mailen/chatten met HTC en je telefoon wordt de volgende dag opgehaald, gerepareerd en meestal in zo'n 1 week weer terug gebracht.

Helaas hebben ze bij mij toen het repareer gedeelte in die zin vergeten dus ik moet 'm nu nog een keer opsturen om wifi op te lossen.

Maar prima telefoon. Heeft soms zo'n z'n problemen maar dat heeft elke telefoon. Aanrader! :Y
Ik heb heel wat slechte dingen gehad, waaronder nu deze weer (Sony Ericsson Vivaz Pro) :'). Is na 3 maanden gewoon praktisch op (bij iedereen, ligt niet aan het gebruik) en draait op Symbian.
Dus veeleisend ben ik in ieder geval niet en de HTC One X klinkt voor mij nog steeds als de ideale telefoon ondanks de kleine dingetjes :+.

Dus... doen :D?
pi_116940324
Batterij gaat bij mij lang genoeg mee ja. Vaak meer dan 1 dag.

Nu 55% na 1 dag 5 uur, met wifi altijd aan. Scherm was aan voor 52 minuten. Als je die veel gebruikt gaat het wel snel omlaag natuurlijk, maar zelfs als ik hem intensief gebruik vanwege OV red ik het makkelijk 1 dag.

Standby verbruik is helemaal laag. In een nacht, met wifi en updates aan, gaat er maximaal 5% af.
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:56:47 #80
302898 RockNijntje
pi_116940428
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Batterij gaat bij mij lang genoeg mee ja. Vaak meer dan 1 dag.

Nu 55% na 1 dag 5 uur, met wifi altijd aan. Scherm was aan voor 52 minuten. Als je die veel gebruikt gaat het wel snel omlaag natuurlijk, maar zelfs als ik hem intensief gebruik vanwege OV red ik het makkelijk 1 dag.

Standby verbruik is helemaal laag. In een nacht, met wifi en updates aan, gaat er maximaal 5% af.
Ben hooguit 8 uur per dag van huis af. Of in ieder geval van een stopcontact af :+. Dus mooi, dat zit ook wel goed dan :D.
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:57:16 #81
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_116940455
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan users die te open vragen stellen. Maar ik doe het nu toch.

De HTC One X, is het wat? Wat vinden jullie er van? 11 delen doorlezen wordt me iets te veel werk ;).

Top ding, heerlijk scherm, snel, super Schil Sense.

En hoe zit dat met die vaste batterij? Is dat storend (dat ie er niet uit kan) of is dat totaal niet erg? Heb in het verleden nog als eens gedoe gehad met batterijen van telefoons, vandaar :s).

Totaal niet erg, nog niet gehad van hé kon ik nu maar'm'n batterij er uit halen

Oja, over het batterijverbruik heb ik ook vanalles gelezen; is het werkelijk zo dramatisch als er gezegd wordt? Of niet erger dan andere smartphones? Ik vind de gemiddelde batterijduur van smartphones over het algemeen niet hinderlijk :P.

Prima te doen, scherm helderheid op 20% zetten en je houdt het makkelijk een uurtje of 13/14 uit bij normaal gebruik (whatsapp, facebook, twitter etc.)
Reactie's in't schuin
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 18 september 2012 @ 16:58:32 #82
302898 RockNijntje
pi_116940530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

_O_

Ik ga hem kopen. Ik ga het gewoon doen :7.

Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ik zal hier vast nog wel vaker posten :D.
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:00:36 #83
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_116940628
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

_O_

Ik ga hem kopen. Ik ga het gewoon doen :7.

Ontzettend bedankt voor jullie hulp en ik zal hier vast nog wel vaker posten :D.
Je zal er geen spijt van krijgen ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:04:52 #84
302898 RockNijntje
pi_116940801
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Je zal er geen spijt van krijgen ^O^
Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.
Tweede was een ontzettend goed ding, maar geen internet (alleen 3G, maar dan nog zeer beperkt) --> spijt toen internet toch wel handig bleek te zijn.
Mijn huidige draait op Symbian en was na 3 maanden al op --> spijt :'), veel spijt, was een duur ding :').

Deze keer ga ik gewoon geen spijt krijgen, moet een keer lukken toch :7.
pi_116943530
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Eerste telefoon had net een kleurenscherm maar verder niets eigenlijk --> spijt.
Tweede was een ontzettend goed ding, maar geen internet (alleen 3G, maar dan nog zeer beperkt) --> spijt toen internet toch wel handig bleek te zijn.
Mijn huidige draait op Symbian en was na 3 maanden al op --> spijt :'), veel spijt, was een duur ding :').

Deze keer ga ik gewoon geen spijt krijgen, moet een keer lukken toch :7.
Ga je geen spijt van krijgen ^O^ geweldige telefoon O+

Ik ben één van de pechvogels geweest met veel defecten in 't begin, en alsnog geen seconde spijt gehad :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:17:53 #86
302898 RockNijntje
pi_116943777
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:12 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ga je geen spijt van krijgen ^O^ geweldige telefoon O+

Ik ben één van de pechvogels geweest met veel defecten in 't begin, en alsnog geen seconde spijt gehad :)
Hoe lang heb je hem nu?

Ik las in reviews inderdaad dat er van maart tot mei (net na het uitbrengen dus) veel problemen waren, maar dat die door updates inmiddels wel verholpen zouden zijn.
pi_116943951
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Hoe lang heb je hem nu?

Ik las in reviews inderdaad dat er van maart tot mei (net na het uitbrengen dus) veel problemen waren, maar dat die door updates inmiddels wel verholpen zouden zijn.
Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaan :P

Binnen 24 uur 5 toestellen gehad (respect voor belcompany) :P

Veel problemen zijn inderdaad ook softwarematig verbeterd, helemaal de batterij vind ik behoorlijk lofwaardig!

Hij kan wel erg heet worden als je zware games speelt, maar niet dat je je er aan brandt ofzo en daarnaast zitten mijn vingers over het algemeen niet op de hete plek.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:26:36 #88
302898 RockNijntje
pi_116944172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds de releasedag. Ik heb in 4 toestellen een hot pixel gehad, iets wat de meeste mensen niet eens konden zien maar ik kon het niet uitstaan :P

Binnen 24 uur 5 toestellen gehad (respect voor belcompany) :P

Veel problemen zijn inderdaad ook softwarematig verbeterd, helemaal de batterij vind ik behoorlijk lofwaardig!

Hij kan wel erg heet worden als je zware games speelt, maar niet dat je je er aan brandt ofzo en daarnaast zitten mijn vingers over het algemeen niet op de hete plek.
Oke, duidelijk :D.

Ik speel niet echt vaak games op mijn telefoon (kan ook zijn doordat ik nu amper aan games/apps kan komen). Ik ben meer iemand die af en toe een keer Fruit Ninja of Angry Birds gaat spelen wegens verveling :').

Maar de telefoon wordt dus niet zo warm bij intensief internetgebruik? (Wifi)
pi_116949139
Hele fijne telefoon! Tot nu toe heel tevreden, zeker over de batterijduur en de snelheid van de telefoon O+
pi_116953573
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:26 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Oke, duidelijk :D.

Ik speel niet echt vaak games op mijn telefoon (kan ook zijn doordat ik nu amper aan games/apps kan komen). Ik ben meer iemand die af en toe een keer Fruit Ninja of Angry Birds gaat spelen wegens verveling :').

Maar de telefoon wordt dus niet zo warm bij intensief internetgebruik? (Wifi)
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last van :)
pi_116954293
Zijn er hier mensen met een Vodafone branded toestel die gewoon de nieuwe update hebben gehad? Ik heb nu nog steeds niks. -O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_116954332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
Zijn er hier mensen met een Vodafone branded toestel die gewoon de nieuwe update hebben gehad? Ik heb nu nog steeds niks. -O-
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aan
pi_116954364
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aan
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?
pi_116954404
Oh, ik klik op nu controleren en hij zegt dat er een update beschikbaar is. :D
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:21:41 #95
302898 RockNijntje
pi_116954480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last van :)
Top. Deze week eens een One X fixen dan.
pi_116954618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?
Vanmiddag gekregen ja, kreeg inderdaad ook geen melding maar handmatig controleren
pi_116956005
Update binnen. :D Morgen even kijken of die accuduur een beetje verbetert is. :9
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:50:26 #98
302898 RockNijntje
pi_116956591
Is alles een beetje hetzelfde als op de HTC Sensation trouwens? Daar ken ik ondertussen alle uithoeken qua menu's en instellingen wel van, vandaar :+.
pi_116956796
Ff tipje voor de locations haters https://play.google.com/s(...)nn.htccalendarfilter

Werkt prima op mijn hox, hij opent nu navigon ipv locations.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:54:37 #100
302898 RockNijntje
pi_116956933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff tipje voor de locations haters:
Waar is de tip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo