Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
Zijn er hier mensen met een Vodafone branded toestel die gewoon de nieuwe update hebben gehad? Ik heb nu nog steeds niks.
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hier ja, ik heb hem. Ze zullen het gefaseerd uitrollen neem ik aan
Top. Deze week eens een One X fixen dan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehad, alleen maar bij zware 3D games. Misschien dat het bij langer spelen met sommige simpelere games ook warm wordt maar ik heb er geen last van
Vanmiddag gekregen ja, kreeg inderdaad ook geen melding maar handmatig controlerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus hij is wel al uit? Dat is mooi om te weten. Wanneer heb jij hem gekregen?
Waar is de tip?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff tipje voor de locations haters:
Gegevensverbuik is al gelukt om te kijken! Tnx. Nfc zie k wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:35 schreef Fiorano het volgende:
NFC is nog kut, heb het uitstaan. Had ook stickers maar het valt mij nog tegen.
Gegevensverbruik kun je zien via Instellingen --> meer --> Gebruik
Inderdaad, beetje jammer.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
HTC event live blog:
http://live.theverge.com/htc-event-live-blog/
Al gaat het waarschijnlijk alleen maar over Windows Phone.
Geroot neem ik aan?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Stink-ui het volgende:
[ afbeelding ]
Klote met wat thema's best wel smooth
Komt door het grote 4,7" HD-scherm. Grootste besparing zal je ook daarop hebben, bijvoorbeeld de helderheid lager zetten dan normaal, de screen time-out op 15 seconden in plaats van 2 minuten, niet de hele tijd het scherm aan zonder reden, etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Accuduur valt me tegen... Dacht dat die na 2 jaar beter zou zijn. Iemand tips om em toch langer mee te laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |