abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117355667
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jij klaagt toch al een poosje over slechte WiFi, slechte zus, slechte zo, enz enz maar stuurt hem maar niet op? Of ben ik nou in de war met een ander?
Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.
pi_117355680
Zeg, hoe werkt dat eigenlijk met garantie en opsturen? Is het opsturen gratis? Hoe lang ben je hem kwijt? Wat valt er eigenlijk allemaal onder garantie?

Want soms als ik muziek wil luisteren en de jack een beetje beweegt stopt hij er soms zomaar mee. Als ik dan kijk, zie ik dat het icoon voor oordoppen weg is, net alsof ze niet zijn aangesloten. Ook merk ik dat er wat speling tussen de jack en de plug is, dat hoort geloof ik niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oooo... dat! Dan moet je bij je unlockscreen wezen. Instellingen>aanpassen>blokkeerschermstijl>Weer kiezen.
Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt. ;) Maar ik bedoel dus dat als je de ring omhoog heb geslepen en je bij het homescreen uitkomt, dat die widget met het weer en de tijd een animatie met weereffecten afspeelt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_117355834
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Rezania het volgende:
Zeg, hoe werkt dat eigenlijk met garantie en opsturen? Is het opsturen gratis? Hoe lang ben je hem kwijt? Wat valt er eigenlijk allemaal onder garantie?

Want soms als ik muziek wil luisteren en de jack een beetje beweegt stopt hij er soms zomaar mee. Als ik dan kijk, zie ik dat het icoon voor oordoppen weg is, net alsof ze niet zijn aangesloten. Ook merk ik dat er wat speling tussen de jack en de plug is, dat hoort geloof ik niet.

[..]

Nee nee, daar heb je wel iets wat er op lijkt. ;) Maar ik bedoel dus dat als je de ring omhoog heb geslepen en je bij het homescreen uitkomt, dat die widget met het weer en de tijd een animatie met weereffecten afspeelt.
Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?

Oke, ik weet wel wat je bedoelt maar ik heb het eerlijk gezegd niet meer gezien op de HOX? Dat na het unlocken ik bijv regendruppels op mijn scherm zie. Ik denk dat het de laatste optie is van je screenshot (zie vorige post) en dat je dat alleen in de ochtend te zien krijgt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117356074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij wordt opgehaald volgens mij, door DHL maar je moet dus van te voren met HTC gesproken hebben, kost je idd niks. Duurt 1 weekje en dan heb je hem weer terug. Lijkt op een los contactje?
Dus gewoon even een mailtje sturen? Zal ik binnenkort maar even doen dan. En los contactje? Bij de oordoppen of in de telefoon?
quote:
Oke, ik weet wel wat je bedoelt maar ik heb het eerlijk gezegd niet meer gezien op de HOX? Dat na het unlocken ik bijv regendruppels op mijn scherm zie. Ik denk dat het de laatste optie is van je screenshot (zie vorige post) en dat je dat alleen in de ochtend te zien krijgt?
Mijn HTC had die optie toch echt toen de originele software er nog op stond. :D En die laatste optie is dat je het weer 's ochtends op het unlockscreen ziet. ;)
pi_117356174
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nee dat ben ik inderdaad. Maar ik klaag niet voor mezelf, ook voor vrienden, kennissen en andere vreemden op internet. Mijn dosis maandenlange ellende heb ik al achter de rug, hopelijk genoeg voor een jaar een 2.
Nou, ik adviseerde je onlangs je HOX weg te doen en een S3 te nemen, dit wilde je niet want je HOX had een brakke WiFi en nog wel meer klachten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat ie al gemaakt is en dat je het nodig vind om erover door te blijven klagen vanwege je vrienden en kennissen. :?
pi_117356224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus gewoon even een mailtje sturen? Zal ik binnenkort maar even doen dan. En los contactje? Bij de oordoppen of in de telefoon?

[..]

Mijn HTC had die optie toch echt toen de originele software er nog op stond. :D En die laatste optie is dat je het weer 's ochtends op het unlockscreen ziet. ;)
Nee HTC chat zou ik doen, geen mail.

Ehm ja? Ik heb hetzelfde als wat op jouw screenshot staat? Misschien eruitgesloopt in 4.0.4?
pi_117356320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee HTC chat zou ik doen, geen mail.

Ehm ja? Ik heb hetzelfde als wat op jouw screenshot staat? Misschien eruitgesloopt in 4.0.4?
Mijn HTC had die optie nog gewoon na de update, apart.
pi_117356442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mijn HTC had die optie nog gewoon na de update, apart.
Dit is de mijne, voor het geval dat je denkt dat ik een bril nodig heb... https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2016.13.37.png
pi_117356502
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit is de mijne, voor het geval dat je denkt dat ik een bril nodig hebt... https://www.dropbox.com/s(...)09-28%2016.13.37.png
Ik geloof je ook wel. ;) Maar ik zweer dat mijn telefoon nog gewoon die animaties had na de update, gewoon apart dus. :P
pi_117356844
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:09 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou, ik adviseerde je onlangs je HOX weg te doen en een S3 te nemen, dit wilde je niet want je HOX had een brakke WiFi en nog wel meer klachten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat ie al gemaakt is en dat je het nodig vind om erover door te blijven klagen vanwege je vrienden en kennissen. :?
Niet mijn One X, One X.

En het heeft helemaal niet mijn voorkeur om erover door te blijven klagen, maar een hoop volk hier denkt dat "Ik heb nergens last van" een goede weerlegging is van erkende en onacceptabel veel ((2) (3)) overige problemen.

Het gaat er mij om hoe HTC met z'n klanten omgaat. Last van het Wifi-hardware probleem? Dan mag je 'm opsturen, zit je 2 weken zonder recht op een vervangend toestel en als je hem terugkrijgt mag je hopen dat ze daadwerkelijk meer hebben gedaan dan een harde software reset. Ik vind dat een kutservice en klantennaaierij, maar blijkbaar is het voor de meesten acceptabel..
pi_117357302
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:23 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Niet mijn One X, One X.

En het heeft helemaal niet mijn voorkeur om erover door te blijven klagen, maar een hoop volk hier denkt dat "Ik heb nergens last van" een goede weerlegging is van erkende en onacceptabel veel ((2) (3)) overige problemen.

Het gaat er mij om hoe HTC met z'n klanten omgaat. Last van het Wifi-hardware probleem? Dan mag je 'm opsturen, zit je 2 weken zonder recht op een vervangend toestel en als je hem terugkrijgt mag je hopen dat ze daadwerkelijk meer hebben gedaan dan een harde software reset. Ik vind dat een kutservice en klantennaaierij, maar blijkbaar is het voor de meesten acceptabel..
Dus dan heb je klachten over 2 bedrijven die los van mekaar zitten: HTC en hoeheetdiebedrijf die de HTCtoestellen repareert?

Niemand vindt het acceptabel, ik weet niet waarom je het een kutservice vindt? Het toestel is toch bij je thuis opgehaald? Het is gerepareerd, de 1e keer dachten ze dat wat ze deden afdoende was, de 2e keer hebben ze wat harder voor je gewerkt. Je hebt nu een prima HOX in je broekszak zitten. Wrm blijf je klagen? Gaat het over de ontwerpfout? Over dat het niet bij jou thuis gerepareerd is door een man met een thuislab in zijn koffertje? Of omdat JIJ geen vervangend toestel contract hebt afgesloten bij je provider of verzekeraar moet HTC maar een HOX aan je uitlenen?

Tuurlijk had ik het gaaf gevonden als HTC mij een HOX te leen had gegeven. Geen 1 ander fabrikant doet dat wel.
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:47:21 #282
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_117394756
Ik heb m'n One X :D. Kreeg een sms van mijn ouders dat ze hem opgehaald hebben. Maar ben nu bij mijn vriend dus ik moet wachten tot zondagavond :P.

Maar nu, rooten of niet om hem sneller + met langere batterijduur te krijgen, that's the question.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 29 september 2012 @ 17:50:52 #283
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117394880
Even twee weken afwachten of die je bevalt, als die je dan nog helemaal bevalt rooten en het maximale eruithalen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:23:10 #284
302898 RockNijntje
pi_117396012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Even twee weken afwachten of die je bevalt, als die je dan nog helemaal bevalt rooten en het maximale eruithalen.
Oke, dat lijkt me inderdaad beter ja. Iemand gaf me het advies hem meteen te rooten zodat je zeker niets kwijtraakt, maar ja, als het niet nodig is... En je kunt toch alles back-uppen.
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:29:27 #285
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117396192
Ja, met root kan je inderdaad een volledige backup maken terwijl dat normaal niet compleet kan, maar met Titanium Backup kan je de belangrijke dingen wel backuppen en restoren. Voor smsjes SMSBackupAndRestore (ofzo), contacten en kalender en alles gewoon opslaan naar je Google-account, en dan heb je eigenlijk alles.
Dingen opslaan naar je Google-account is het belangrijkste eigenlijk, heb je ook geen risico dat je je nummers allemaal kwijt bent en van die stomme "nieuwe telefoon dus alle nummers kwijt"-oproepen moet plaatsen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117401027
Ik lees zoveel over het wifi probleem.. zijn die er nog steeds als je nu een nieuwe htc one x koopt?

Ik mag deze week me abonnement verlengen en twijfel nog tussen de HOX en SGS3. De HOX en sense spreken mij veel meer aan kwa design en OS dan samsung met touchwizz. En hij is nog goedkoper ook. Ben bang dat de htc problemen gaat geven met o.a. Wifi en heb ook gehoord dat bij htc de batterij na een jaar of 1,5 jaar brak is. Iemand advies?
pi_117401395
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:33 schreef Kostyan het volgende:
Ik lees zoveel over het wifi probleem.. zijn die er nog steeds als je nu een nieuwe htc one x koopt?

Ik mag deze week me abonnement verlengen en twijfel nog tussen de HOX en SGS3. De HOX en sense spreken mij veel meer aan kwa design en OS dan samsung met touchwizz. En hij is nog goedkoper ook. Ben bang dat de htc problemen gaat geven met o.a. Wifi en heb ook gehoord dat bij htc de batterij na een jaar of 1,5 jaar brak is. Iemand advies?
Dat met WiFi is een oud probleem, HTC heeft het aangepast bij de fabrikageproces. Alleen mensen met een oud toestel (1 van de 1e reeksen) kunnen hiertegen aanlopen. Dat met battery die brak is na 1.5 jaar, mijn Desire had er iig geen last van? De HOX is niet anderhalf jaar oud.

Ze hebben zo beide hun plus en minpunten, ikzelf vond vooral sense en in mindere mate de design de moeite waard om bij HTC te blijven.
pi_117401437
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Oke, dat lijkt me inderdaad beter ja. Iemand gaf me het advies hem meteen te rooten zodat je zeker niets kwijtraakt, maar ja, als het niet nodig is... En je kunt toch alles back-uppen.
Dropbox instellen (is gratis bij HOX/S3), dan raak je hoe dan ook je fotos en videos en screenshots niet kwijt...
  zaterdag 29 september 2012 @ 20:44:44 #289
302898 RockNijntje
pi_117401539
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dropbox instellen (is gratis bij HOX/S3), dan raak je hoe dan ook je fotos en videos en screenshots niet kwijt...
Weet ik.
pi_117401614
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Weet ik.
O, jij bent de reden waarom mannen hun verzameling encyclopedieën wegdoen, mevrouw weetalles...

Zal nog eens behulpzaam zijn ook... :(
pi_117401650
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat met WiFi is een oud probleem, HTC heeft het aangepast bij de fabrikageproces. Alleen mensen met een oud toestel (1 van de 1e reeksen) kunnen hiertegen aanlopen. Dat met battery die brak is na 1.5 jaar, mijn Desire had er iig geen last van? De HOX is niet anderhalf jaar oud.

Ze hebben zo beide hun plus en minpunten, ikzelf vond vooral sense en in mindere mate de design de moeite waard om bij HTC te blijven.
Oke, ja vroeg het me af omdat ik nu nog steeds berichten zie verschijnen van mensen met dit probleem. En voor mij geld hetzelfde, vind het design veel mooier en sense vind ik ook mooier. Enige voordelen van samsung zijn voor mij de sd kaart en allshare (heb een samsung tv)
pi_117402051
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Oke, ja vroeg het me af omdat ik nu nog steeds berichten zie verschijnen van mensen met dit probleem. En voor mij geld hetzelfde, vind het design veel mooier en sense vind ik ook mooier. Enige voordelen van samsung zijn voor mij de sd kaart en allshare (heb een samsung tv)
Waar zie jij deze berichten verschijnen? Dan klagen ze over iets ouds, of hebben ze een oud toestel gekregen (niet alle oude toestellen hebben perse dit probleem) of ze hebben hem zo erg verbogen dat de contact wat minder is, het herstelt niet vanzelf of zo.

Edit: ik lees nu handjevol klachten op tweakersnet hox draadje... Vergeet niet dat men sneller geneigd is om klachten te schrijven dan dat alles goed is. Hoe dan ook, het is een probleem dat opgelost kan worden, je hebt alleen wat geduld nodig. Heb je dit niet, dan kan je beter voor een S3 gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 29-09-2012 21:04:19 ]
pi_117406475
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waar zie jij deze berichten verschijnen? Dan klagen ze over iets ouds, of hebben ze een oud toestel gekregen (niet alle oude toestellen hebben perse dit probleem) of ze hebben hem zo erg verbogen dat de contact wat minder is, het herstelt niet vanzelf of zo.

Edit: ik lees nu handjevol klachten op tweakersnet hox draadje... Vergeet niet dat men sneller geneigd is om klachten te schrijven dan dat alles goed is. Hoe dan ook, het is een probleem dat opgelost kan worden, je hebt alleen wat geduld nodig. Heb je dit niet, dan kan je beter voor een S3 gaan.
Wat ik wil is een goed toestel. Het zou dom zijn om een toestel te kopen van 500 euro waarvan ik op voorhand al weet dat ik er gezeik mee ga krijgen.
pi_117416552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:24 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Wat ik wil is een goed toestel. Het zou dom zijn om een toestel te kopen van 500 euro waarvan ik op voorhand al weet dat ik er gezeik mee ga krijgen.
Mja, blijkbaar is het een gok. Ik ben iig blij met mijn HOX, S3 is mijn 2e keuze. iPhone is mijn 3e keuze.
  zondag 30 september 2012 @ 11:50:13 #295
302898 RockNijntje
pi_117418408
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

O, jij bent de reden waarom mannen hun verzameling encyclopedieën wegdoen, mevrouw weetalles...

Zal nog eens behulpzaam zijn ook... :(
_O- :')

Bedankt :*.

Zo goed :+?
pi_117419800
Ik twijfel over het rooten van me Telefoon. Iemand ervaring met garantie? Verder, stel ik wil hem rooten. En wil terug na officiële rom. Kan ik dan terug?
pi_117420097
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:46 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik twijfel over het rooten van me Telefoon. Iemand ervaring met garantie? Verder, stel ik wil hem rooten. En wil terug na officiële rom. Kan ik dan terug?
En ja dat kan.
had hem geroot. Vervolgens had ik last van het wifi probleem. Telefoon weer terug gezet naar origineel "unroot" gedaan op laten halen door HTC werd vervolgens prima gerepareerd door HTC zelf. dus wat ik denk is dat als de root de oorzaak is van het probleem dan is het jouw probleem zo niet heb je gewoon gerantie (wat ik denk he niet dat het zo is)

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
--- ҉ ---
pi_117420708
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 11:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

_O- :')

Bedankt :*.

Zo goed :+?
Dank je wel! :*
  zondag 30 september 2012 @ 16:24:45 #299
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117426525
Jeej ik heb sinds een paar dagen dat me batterij zo zwak is :S echt zonder scherm aan loopt hij gewoon leeg kom er niet uit wat ik in taakbeheer allemaal af mag sluiten en niet
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117426843
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef Stink-ui het volgende:
Jeej ik heb sinds een paar dagen dat me batterij zo zwak is :S echt zonder scherm aan loopt hij gewoon leeg kom er niet uit wat ik in taakbeheer allemaal af mag sluiten en niet
Wat zegt de accuverbruik je? Wat gebruikt de meeste stroom?

Instellingen>energie>accugebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')