Ach schatje tochquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wou niet aandachtshoeren
Awkward ken ik niet, is dat leuk?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
Awkward![]()
How I met your mother
Two and a half men
South Park
modern Family
The Big Bang Theory
Fringe
American Dad
Family Guy
Community
Een comedy die wat weg heeft van hard times of RJ berger. Je moet er van houden, het is vrij cliche, maar toch weer anders gebracht.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:23 schreef HappyBob het volgende:
Gefeliciteerd lieve wp![]()
[..]
Awkward ken ik niet, is dat leuk?Aan de titel te zien gok ik dat het comedy is.
Ik ga het denk ik maar eens proberen danquote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een comedy die wat weg heeft van hard times of RJ berger. Je moet er van houden, het is vrij cliche, maar toch weer anders gebracht.
Dat zal wel bruto zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:45 schreef Snowbells het volgende:
Omdat ik van mensen veel 3,50 hoor.
Waar ging nou belasting af, bruto of nettoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Je kan best 4,01 euro per uur netto verdienen hoor.
Van bruto gaat belasting af, dan houdt je netto over.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar ging nou belasting af, bruto of netto
brutoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is 4,01 wel netjes toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van bruto gaat belasting af, dan houdt je netto over.
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog meer werken als het moetquote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En vergeet de eventuele toeslaguren plus nog wat dingetjes niet
En ook dat is mogelijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog meer werken als het moet
Ohhhhhhhh daar kun je wel het een en ander van doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan elke maand 50 euro van mijn ouders dus ongeveer +- 160 in de maand
Tip: Meer en sneller knippen. Het hele aankleden gebeuren en het openen van een fiets slot e.d. hoeft niet in zijn totaliteit getoond te worden, je moet gewoon het heel kort laten zien dan weet de kijker dat diegene onderweg is.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Filmpje waar ik en mijn groepje afgelopen 2 dagen mee bezig warenvanaf 3:16 zie je mij lopen en daarna in de klas voor de fapperts
Exactly my thoughts, maar als je het 1 laat zien wat zegmaar lang duurt dan focussen de kijkers zich op het interessante helft waar wat gebeurd. Dus vandaar hebben we sommige dingen wat langer laten duren, anders zou je op 2 plekken tegelijk moeten kijken en mis je straks ietsquote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip: Meer en sneller knippen. Het hele aankleden gebeuren en het openen van een fiets slot e.d. hoeft niet in zijn totaliteit getoond te worden, je moet gewoon het heel kort laten zien dan weet de kijker dat diegene onderweg is.
My 2 cents.
Dat is waar..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Exactly my thoughts, maar als je het 1 laat zien wat zegmaar lang duurt dan focussen de kijkers zich op het interessante helft waar wat gebeurd. Dus vandaar hebben we sommige dingen wat langer laten duren, anders zou je op 2 plekken tegelijk moeten kijken en mis je straks iets
tnxquote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
'Schatje' als contactnaamleuk filmpje wel dv!
Klopt, maar denk wel dat we maar 2 dagen hadden he, van 11 tot 15:00.. Maandag gingen we brainstormen en klein beetje filmen en dinsdag hadden we de rest gefilmd. In de avond hebben een paar techneuten de boel gemonteerd en vandaag moesten we presenterenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waar..
Je zou het ook kunnen tonen als 2 delen, de ene wat sneller andere trager.. als in verschillende levenstijl van de mens. Dat de mensen op je opleiding uniek zijn en allemaal hun eigen weg gaan.. De een wat luier en ander georganiseerd.
Ja.. ik ken het, hopelijk verwachten ze bij jullie dus geen meesterwerken wat bij ons wel het geval wasquote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tnx
[..]
Klopt, maar denk wel dat we maar 2 dagen hadden he, van 11 tot 15:00.. Maandag gingen we brainstormen en klein beetje filmen en dinsdag hadden we de rest gefilmd. In de avond hebben een paar techneuten de boel gemonteerd en vandaag moesten we presenteren
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 12 september 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ken het, hopelijk verwachten ze bij jullie dus geen meesterwerken wat bij ons wel het geval wasen dan 6 groepjes en maar 2 camera's....
Leukquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Filmpje waar ik en mijn groepje afgelopen 2 dagen mee bezig warenvanaf 3:16 zie je mij lopen en daarna in de klas voor de fapperts
Tijd voor nieuwe iPhone.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
Er zit een kras op mijn iphone scherm.
klappen nu het nog kanquote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
echt wtf mijn zusje vertelt mij net dat ze rookt, wtf ze is net 15, wtffffff
Ze zegt het wel eerlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen roken gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
OHHHH!! snowquote:
Zo'n soort reactie verwachte ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
OV vergeten op te laden.![]()
Ik laad Oceanview altijd helemaal op.
Ik wilde hem maken maar dacht laat maar.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo'n soort reactie verwachte ik al.
Er zit een verschil tussen roken op een leeftijd dat het mag of dat het verboden is. Daarnaast ben ik naar inschatting denk ik een ander soort roker dan zij.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt het haar niet verbieden gezien het feit dat je zelf ook gerookt hebt.
Maar nu kan ze nog stoppen iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen roken op een leeftijd dat het mag of dat het verboden is. Daarnaast ben ik naar inschatting denk ik een ander soort roker dan zij.
Betwijfel het.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar nu kan ze nog stoppen iig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
Rokende mannen kunnen wel sexy zijn.
Ditquote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
Rokende vrouwen soms ook wel om te aanschouwen alleen maar om verder mee te gaan nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
parkinson is een teef.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag vertelde ik een verhaal aan een jongen zo heel heftig en shit zegt ie van ja dit heb je de vorige pauze al verteld en ik van ooh ooh shit.![]()
Het stinkt dan, maar hoe ze een hijs van hun sigaret nemenquote:
daar je keuze van af laten hangenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rokende vrouwen soms ook wel om te aanschouwen alleen maar om verder mee te gaan nee.
Vind het een afknapper als ik een vrouw zie roken dan vind ik haar inene niet meer leuk gewoon.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef leeell het volgende:
[..]
daar je keuze van af laten hangenhoe oppervlakkig
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het stinkt dan, maar hoe ze een hijs van hun sigaret nemenen dan de rook zo uitblazen
vreemd hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind het een afknapper als ik een vrouw zie roken dan vind ik haar inene niet meer leuk gewoon.
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga dus gewoon nooit meer naar jou toe.
watwatwat?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Oceanview het volgende:
Alcoholcontrole moeten doen voor AH no way dat ik dat weer ga doen.
hoezo alcohol controle bij AH?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Oceanview het volgende:
Alcoholcontrole moeten doen voor AH no way dat ik dat weer ga doen.
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.quote:
Het is smerig. Vrouwen moeten naar roosjes ruiken.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef leeell het volgende:
[..]
daar je keuze van af laten hangenhoe oppervlakkig
Ken ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.
wellicht ben je daarom zo eenzaam, je mikt te hoogquote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is smerig. Vrouwen moeten naar roosjes ruiken.
Dat is geen alcohol controle dat is een leeftijds controlequote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.
Vorige keer gedaan hele pokke end op de fiets misschien dit keer met de auto maar heb dr dus geen zin in.quote:
Ik mik meestal in de pot.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht ben je daarom zo eenzaam, je mikt te hoog
Ze noemen het alcoholtest.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is geen alcohol controle dat is een leeftijds controle
heeey ik ben ov en ik wil een pakje peukeeeeuhquote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vorige keer gedaan hele pokke end op de fiets misschien dit keer met de auto maar heb dr dus geen zin in.
en je vist ernaast.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heeey ik ben ov en ik wil een pakje peukeeeeuh
Slijmbal!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef leeell het volgende:
Ik vind het een afknapper als meisjes niet als Flippie zijn![]()
![]()
geenszins.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef Oceanview het volgende:
DV ik vond die chick eerst lekker totdat ze peuk opstak toen ging alles omlaag.
quote:
nee gewoon leerlingquote:Op woensdag 12 september 2012 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is dat echt een leraar die daar stond in het rood?
Ik dacht al hipster leraar alles tegen de stroom in ditdat zuszo meenstriemquote:
je hebt wel hipster docentenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht al hipster leraar alles tegen de stroom in ditdat zuszo meenstriem
oh jaa ga door vertel mij meer woorden.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt wel hipster docenten
vandaag had ik een vrouw die geen bh droeg, zo'n vies hippie wijf.
Is goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
we rijden wel met het busje van 2h4u in je huis.
ik rij daar ook in mee by the wayquote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
Wacht wachtquote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
dan spring ik er wel eerst uit xdquote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan spring ik er wel eerst uit xd
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben airbags no worries.
mag ik je dan aanraken of mag dat niet van leeell :$:$:$:$quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik rij daar ook in mee by the way
bby wij gaan gwn op de achterste bank :$::$:$quote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik je dan aanraken of mag dat niet van leeell :$:$:$:$
Blijf je wel eten?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb de plek in de hoek van de bank al geclaimd.
oh my bieber. :$$:quote:Op woensdag 12 september 2012 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bby wij gaan gwn op de achterste bank :$::$:$
Als je naar voren schiet kom je tegen de airbag gekkie xdquote:
Shotgun op de voorste stoelquote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We hebben airbags no worries.
NEE HOMMO OP DE ACHTERBANK KOM JE TEGEN DE STOEL VOOR JE BAKKES.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je naar voren schiet kom je tegen de airbag gekkie xd
er zijn tweequote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shotgun op de voorste stoel
Oei ik ga om 18u al weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBQ rond 18.00 aangaat ofzo. Misschien iets eerder nog.
Er is nog wat over .. maarja, dat is natuurlijk niet genoeg om je te lokken voor een lange trein reisquote:Op woensdag 12 september 2012 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhhh daar heb ik ook wel trek in
Je bedoeld vanuit 0ss naar mijn woonplaats?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
OV ga je dan mee met de bus naar Oss met mij en hypo?
Deal.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
OV ga je dan mee met de bus naar Oss met mij en hypo?
Waarom laat je dan ook niet genoeg over?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er is nog wat over .. maarja, dat is natuurlijk niet genoeg om je te lokken voor een lange trein reis
Nee terug naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoeld vanuit 0ss naar mijn woonplaats?
Dan is ov al met happy en de rest mee toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bedoeld vanuit 0ss naar mijn woonplaats?
Dar was sowieso al het planquote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Snowbells het volgende:
FL kan je mij en hypo dan ophalen in Oss
En lellebel en DV waarschijnlijk eerder dan Flips en ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips en ik stappen waarschijnlijk eerder dan jou in.
dit klinkt bijna als een orgiequote:Op woensdag 12 september 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En lellebel en DV waarschijnlijk eerder dan Flips en ik.
Orchideequote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als een orchie
Omdat ik een egoïst ben en honger had.. en ik natuurlijk niet wist of jij zin had in macaroni.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook niet genoeg over?
Waar stappen jullie in dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips en ik stappen waarschijnlijk eerder dan jou in.
ORCHIDEEquote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als een orgie
Amsterdam.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar stappen jullie in dan?
quote:
quote:
Daar heb je gelijk in, dat laatste sowieso dan. Dat eerste vast ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik een egoïst ben en honger had.. en ik natuurlijk niet wist of jij zin had in macaroni.
Volgens sommige hier zijn we allemaal een beetje bi.. dus de homo (kant) in jou zal dit wel leuk vinden.quote:
Mwah, ik vind het geschreeuw van haar leuk voor de rest let ik nooit op tekst zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens sommige hier zijn we allemaal een beetje bi.. dus de homo (kant) in jou zal dit wel leuk vinden.
Is opzich maar 10km dus je komt ook naar ov flips mini meet?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet happy eerst naar helemaal naar Haarlem
Ligt eraan of happy mij in Haarlem wil ophalenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is opzich maar 10km dus je komt ook naar ov flips mini meet?
Browniesquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Lieve FOK!kers ik zoek een bandnaam, willen jullie meedenken? Graag serieus.
Gr gr
omgggg sinds wanneer heet dat een mini meet. Zal ik popcorn meenemen?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is opzich maar 10km dus je komt ook naar ov flips mini meet?
De browniesquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Gr gr
Big Time Brownie van Big Time Rush ja tochquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Gr gr
het was eerst een vluggertje maar als jij lekker met popcorn wilt knoeien.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omgggg sinds wanneer heet dat een mini meet. Zal ik popcorn meenemen?
Lief aankijken en vragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan of happy mij in Haarlem wil ophalen
Dark Temptationquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Gr gr
is niks man 2 plantjesmquote:Op woensdag 12 september 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar als ik het ga verkopen verdien ik wel geld
Brown Sensationquote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brownie Temptation
Brownie Sensation
Ik dacht vlug naar de bios en knoeienquote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het was eerst een vluggertje maar als jij lekker met popcorn wilt knoeien.
Leuk tochquote:
NoBordersquote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
We vinden tot nu toe "Borders" een leuke naam
quote:
Kan ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht vlug naar de bios en knoeien
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..quote:
Ik ben drummerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NoBorders
En dan een donkere vrouw (jij) een aziaat op de keyboard, een blanke drummer
Wat vind je precies leuk aan borderline? En waarom de naam Borders?quote:
Tinychat.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk via het internet
Er zijn andere manieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk via het internet
Nog steeds lobi voor jequote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..
Eigenlijk..
IK VIND HET HELEMAAL NIKS , WAT EEN GAREK UT NAAM KAN JIJ WEL MUZIEK SPELEN? JE ZIET ER NIET UIT VANDAAG ZEG... aaaaaaah kut leven kut werled ik wil dood.
omg heb je borderline ofzo =Squote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..
Eigenlijk..
IK VIND HET HELEMAAL NIKS , WAT EEN GAREK UT NAAM KAN JIJ WEL MUZIEK SPELEN? JE ZIET ER NIET UIT VANDAAG ZEG... aaaaaaah kut leven kut werled ik wil dood.
Rotwoord, al kan ik het van jou beter hebben omdat jij donker bent.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die nog geen foto heeft gezien van OV?
Gewoon op Facebook kijken toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Het ging eigenlijk niet om borderlinequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat vind je precies leuk aan borderline? En waarom de naam Borders?
Nee, ik heb hem ook niet gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |