Orchideequote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als een orchie
Omdat ik een egoïst ben en honger had.. en ik natuurlijk niet wist of jij zin had in macaroni.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom laat je dan ook niet genoeg over?
Waar stappen jullie in dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips en ik stappen waarschijnlijk eerder dan jou in.
ORCHIDEEquote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als een orgie
Amsterdam.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar stappen jullie in dan?
quote:
quote:
Daar heb je gelijk in, dat laatste sowieso dan. Dat eerste vast ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik een egoïst ben en honger had.. en ik natuurlijk niet wist of jij zin had in macaroni.
Volgens sommige hier zijn we allemaal een beetje bi.. dus de homo (kant) in jou zal dit wel leuk vinden.quote:
Mwah, ik vind het geschreeuw van haar leuk voor de rest let ik nooit op tekst zelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens sommige hier zijn we allemaal een beetje bi.. dus de homo (kant) in jou zal dit wel leuk vinden.
Is opzich maar 10km dus je komt ook naar ov flips mini meet?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet happy eerst naar helemaal naar Haarlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |