quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar ging nou belasting af, bruto of netto
Ik kan altijd nog meer werken als het moetquote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En vergeet de eventuele toeslaguren plus nog wat dingetjes niet
En ook dat is mogelijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog meer werken als het moet
Ohhhhhhhh daar kun je wel het een en ander van doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan elke maand 50 euro van mijn ouders dus ongeveer +- 160 in de maand
Tip: Meer en sneller knippen. Het hele aankleden gebeuren en het openen van een fiets slot e.d. hoeft niet in zijn totaliteit getoond te worden, je moet gewoon het heel kort laten zien dan weet de kijker dat diegene onderweg is.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Filmpje waar ik en mijn groepje afgelopen 2 dagen mee bezig warenvanaf 3:16 zie je mij lopen en daarna in de klas voor de fapperts
Exactly my thoughts, maar als je het 1 laat zien wat zegmaar lang duurt dan focussen de kijkers zich op het interessante helft waar wat gebeurd. Dus vandaar hebben we sommige dingen wat langer laten duren, anders zou je op 2 plekken tegelijk moeten kijken en mis je straks ietsquote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip: Meer en sneller knippen. Het hele aankleden gebeuren en het openen van een fiets slot e.d. hoeft niet in zijn totaliteit getoond te worden, je moet gewoon het heel kort laten zien dan weet de kijker dat diegene onderweg is.
My 2 cents.
Dat is waar..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Exactly my thoughts, maar als je het 1 laat zien wat zegmaar lang duurt dan focussen de kijkers zich op het interessante helft waar wat gebeurd. Dus vandaar hebben we sommige dingen wat langer laten duren, anders zou je op 2 plekken tegelijk moeten kijken en mis je straks iets
tnxquote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Snowbells het volgende:
'Schatje' als contactnaamleuk filmpje wel dv!
Klopt, maar denk wel dat we maar 2 dagen hadden he, van 11 tot 15:00.. Maandag gingen we brainstormen en klein beetje filmen en dinsdag hadden we de rest gefilmd. In de avond hebben een paar techneuten de boel gemonteerd en vandaag moesten we presenterenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waar..
Je zou het ook kunnen tonen als 2 delen, de ene wat sneller andere trager.. als in verschillende levenstijl van de mens. Dat de mensen op je opleiding uniek zijn en allemaal hun eigen weg gaan.. De een wat luier en ander georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |