klappen nu het nog kanquote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
echt wtf mijn zusje vertelt mij net dat ze rookt, wtf ze is net 15, wtffffff
Ze zegt het wel eerlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen roken gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
OHHHH!! snowquote:
Zo'n soort reactie verwachte ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
OV vergeten op te laden.![]()
Ik laad Oceanview altijd helemaal op.
Ik wilde hem maken maar dacht laat maar.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo'n soort reactie verwachte ik al.
Er zit een verschil tussen roken op een leeftijd dat het mag of dat het verboden is. Daarnaast ben ik naar inschatting denk ik een ander soort roker dan zij.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Je kunt het haar niet verbieden gezien het feit dat je zelf ook gerookt hebt.
Maar nu kan ze nog stoppen iig.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen roken op een leeftijd dat het mag of dat het verboden is. Daarnaast ben ik naar inschatting denk ik een ander soort roker dan zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |