Ja.. ik ken het, hopelijk verwachten ze bij jullie dus geen meesterwerken wat bij ons wel het geval wasquote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tnx
[..]
Klopt, maar denk wel dat we maar 2 dagen hadden he, van 11 tot 15:00.. Maandag gingen we brainstormen en klein beetje filmen en dinsdag hadden we de rest gefilmd. In de avond hebben een paar techneuten de boel gemonteerd en vandaag moesten we presenteren
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 12 september 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. ik ken het, hopelijk verwachten ze bij jullie dus geen meesterwerken wat bij ons wel het geval wasen dan 6 groepjes en maar 2 camera's....
Leukquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Filmpje waar ik en mijn groepje afgelopen 2 dagen mee bezig warenvanaf 3:16 zie je mij lopen en daarna in de klas voor de fapperts
Tijd voor nieuwe iPhone.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
Er zit een kras op mijn iphone scherm.
klappen nu het nog kanquote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
echt wtf mijn zusje vertelt mij net dat ze rookt, wtf ze is net 15, wtffffff
Ze zegt het wel eerlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat mensen roken gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
OHHHH!! snowquote:
Zo'n soort reactie verwachte ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
OV vergeten op te laden.![]()
Ik laad Oceanview altijd helemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |