Ik dacht vlug naar de bios en knoeienquote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het was eerst een vluggertje maar als jij lekker met popcorn wilt knoeien.
Leuk tochquote:
NoBordersquote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
We vinden tot nu toe "Borders" een leuke naam
quote:
Kan ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht vlug naar de bios en knoeien
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..quote:
Ik ben drummerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
NoBorders
En dan een donkere vrouw (jij) een aziaat op de keyboard, een blanke drummer
Wat vind je precies leuk aan borderline? En waarom de naam Borders?quote:
Tinychat.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk via het internet
Er zijn andere manieren.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gaat moeilijk via het internet
Nog steeds lobi voor jequote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..
Eigenlijk..
IK VIND HET HELEMAAL NIKS , WAT EEN GAREK UT NAAM KAN JIJ WEL MUZIEK SPELEN? JE ZIET ER NIET UIT VANDAAG ZEG... aaaaaaah kut leven kut werled ik wil dood.
omg heb je borderline ofzo =Squote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. HEUL LEUK GEWELDIG MAN WOW HEY TOF..
Eigenlijk..
IK VIND HET HELEMAAL NIKS , WAT EEN GAREK UT NAAM KAN JIJ WEL MUZIEK SPELEN? JE ZIET ER NIET UIT VANDAAG ZEG... aaaaaaah kut leven kut werled ik wil dood.
Rotwoord, al kan ik het van jou beter hebben omdat jij donker bent.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik de enige die nog geen foto heeft gezien van OV?
Gewoon op Facebook kijken toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Het ging eigenlijk niet om borderlinequote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat vind je precies leuk aan borderline? En waarom de naam Borders?
Nee, ik heb hem ook niet gezien.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |