Ditquote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
Rokende mannen kunnen wel sexy zijn.
Rokende vrouwen soms ook wel om te aanschouwen alleen maar om verder mee te gaan nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
Rokende mannen kunnen wel sexy zijn.
parkinson is een teef.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:28 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag vertelde ik een verhaal aan een jongen zo heel heftig en shit zegt ie van ja dit heb je de vorige pauze al verteld en ik van ooh ooh shit.![]()
Het stinkt dan, maar hoe ze een hijs van hun sigaret nemenquote:
daar je keuze van af laten hangenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rokende vrouwen soms ook wel om te aanschouwen alleen maar om verder mee te gaan nee.
Vind het een afknapper als ik een vrouw zie roken dan vind ik haar inene niet meer leuk gewoon.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef leeell het volgende:
[..]
daar je keuze van af laten hangenhoe oppervlakkig
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het stinkt dan, maar hoe ze een hijs van hun sigaret nemenen dan de rook zo uitblazen
vreemd hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vind het een afknapper als ik een vrouw zie roken dan vind ik haar inene niet meer leuk gewoon.
Wat?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga dus gewoon nooit meer naar jou toe.
watwatwat?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Oceanview het volgende:
Alcoholcontrole moeten doen voor AH no way dat ik dat weer ga doen.
hoezo alcohol controle bij AH?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:31 schreef Oceanview het volgende:
Alcoholcontrole moeten doen voor AH no way dat ik dat weer ga doen.
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.quote:
Het is smerig. Vrouwen moeten naar roosjes ruiken.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:29 schreef leeell het volgende:
[..]
daar je keuze van af laten hangenhoe oppervlakkig
Ken ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.
wellicht ben je daarom zo eenzaam, je mikt te hoogquote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is smerig. Vrouwen moeten naar roosjes ruiken.
Dat is geen alcohol controle dat is een leeftijds controlequote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je kent het toch wel dat je volgens mij langs 5 andere AH's langs moet en dat je daar sigaretten en alcohol moet kopen en kijken of ze om ID vragen.
Vorige keer gedaan hele pokke end op de fiets misschien dit keer met de auto maar heb dr dus geen zin in.quote:
Ik mik meestal in de pot.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht ben je daarom zo eenzaam, je mikt te hoog
Ze noemen het alcoholtest.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is geen alcohol controle dat is een leeftijds controle
heeey ik ben ov en ik wil een pakje peukeeeeuhquote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vorige keer gedaan hele pokke end op de fiets misschien dit keer met de auto maar heb dr dus geen zin in.
en je vist ernaast.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heeey ik ben ov en ik wil een pakje peukeeeeuh
Slijmbal!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef leeell het volgende:
Ik vind het een afknapper als meisjes niet als Flippie zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |