Maar dat ben je toch ook als je jong bent. Dat is juist het allermooiste van het jong zijn. Dat hoort erbij. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heeft niks met jongeren te maken, meer met lekker gek rebelsheid.
Ach, als ik op die van jou een oordeel moet vellen zit je in een terroristen sleeper celquote:
Wat dat betreft is een trajectkaart beter, zeker omdat je anders ineens nog eens extra run op kamers gaat krijgen van mensen die anders thuis waren blijven wonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 60 euro per maand kan ik niet reizen hoor. Retourtje zonder korting is 7 euro per dag. Ik heb minimaal 4 dagen college in de week.
Ik vond hem het beste wat het CDA heeft voortgebracht de afgelopen periodequote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ie het nou goed of niet goed gedaan heeft als minister...
Gewoon zo doorgaan met je neerbuigende, maar inhoudsloze toontjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het voor alle geloven zo regelen is natuurlijk compleet iets anders dan 1 geloof specifiek uitsluiten.
Dat snap je toch nog wel? Of is dit verschil toch te ingewikkeld?
[..]
Mooi voor je.
Voor sommige mensen is dat ook hard nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we pleiten ervoor om geloof totaal gescheiden te houden van de staat en onderwijs. Zoals het hoort.
En jij bij de SP, want jij denkt voor mij.
Nee een u met geen hoofdletter.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ben ook een U voor jou.
Dat kost nog meer dan reizenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in Tilly wonen mens
Oh okéquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem het beste wat het CDA heeft voortgebracht de afgelopen periode.
Een drama voor het CDA is een zegen voor Nederland!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh oh, wat zijn er weinig CDA-stemmers. Ik voorzie een drama vanavond voor deze partij.
oh noes. SP voor jou dus?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kost nog meer dan reizen
Ik heb geen pappie meer en mammie kan niet betalen, janken
Dat zou ik niet leuk vinden want gratis reizen is leuk (vooral omdat het ov zo belachelijk duur is). Maar beter dan geen ov of 60 euro per maandquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een trajectkaart beter, zeker omdat je anders ineens nog eens extra run op kamers gaat krijgen van mensen die anders thuis waren blijven wonen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat ook hard nodig.
Ok, bedankt Herman/Frits/Mauricequote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Hoe iedereen het ook met elkaar oneens is hier...het gemiddelde van Nederland telt. En niet het gemiddelde van Fok!.Want sorry, dat stelt niet veel voor.
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Hoe iedereen het ook met elkaar oneens is hier...het gemiddelde van Nederland telt. En niet het gemiddelde van Fok!.Want sorry, dat stelt niet veel voor.
Welk gemiddelde ?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij ben jij het die iedere inhoud ontwijktquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan met je neerbuigende, maar inhoudsloze toontje.
Dan hebben ze blijkbaar plots een nieuw partijprogramma gemaakt. Dan ben ik wel benieuwd naar een bron. Volgens mij stellen ze bijvoorbeeld voor om artikel 23 (vrijheid van onderwijs) te handhaven maar het Islamitisch onderwijs daar specifiek van uit te sluiten.quote:Het wordt OOK voor de islam geregeld, als de PVV het voor het zeggen zou krijgen, zoals het nu al is voor alle andere geloven.
Zolang jij laat zien er niets van te snappen maak ik me daar niet zo druk omquote:maar goed, dat inzien is blijkbaar te moeilijk voor je.
Naar he, zo;n toontje?.
Ja. Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijn
Telt mijn stem hier op Fok! niet mee voor de uitslagquote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijn
2 keer de helft van alle geldige stemmen natuurlijk delen door 2quote:
Blijkbaar niet. Nou dan kan ik wel ophouden met op de PvdA stemmen via proxy's.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Telt mijn stem hier op Fok! niet mee voor de uitslag
Weglachpremier.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Rutte geen premier meer wordt, zal ik wel die gulle, jongensachtige lach van 'm missen. Ik vond het zo ontwapenend, zeker na het krampachtige lachen van Brave Balkenende.
Oh ja, die hebben we ook nogquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Hexagon het volgende:
Arme Hero Brinkman
Die heeft echt geen schijn van kans
Op zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Samsom stemt zoals het hoort in Leiden
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.quote:
Zegt een VVD stemmerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.
Inderdaad, vrouw én gehandicapt, de ideale kandidaatquote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan stem je toch gewoon op Jetta Klijnsma
Rutte heeft tenminste nog op een partijgenoot gestemd.quote:
Nee, dat is verboden/strafbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Mag je je stembiljet eigenlijk weggeven/verkopen?
alsof zo'n stem iets zegt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.
Ga je je identiteit ook verkopen dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Waarom wil je dat weten...>?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar je geeft het eigenlijk ook weg als je iemand anders voor je laat stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Nee, dat is verboden/strafbaar.
Kan toch niet? Je ID/Paspoort moet je ook nemen bij het stemmen, kijken ze eerst naar je naam op je stempas en dan naar je ID zoals je bijhet filmpje van Samsom die stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Nee, maar als je een volmacht afgeeft aan iemand, en hij mag van jou stemmen waarop hij wilt, dan zou je kunnen zeggen dat je je stembiljet weggeeft..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dat is machtigenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je geeft het eigenlijk ook weg als je iemand anders voor je laat stemmen.
Dat snap ik, maar je weet nooit of diegene wel gaat stemmen op wat jij graag wil. In principe geef je je biljet gewoon weg en moet je maar hopen dat diegene niet op "z'n eigen" partij stemt.quote:
Ja/neequote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je weet nooit of diegene wel gaat stemmen op wat jij graag wil. In principe geef je je biljet gewoon weg en moet je maar hopen dat diegene niet op "z'n eigen" partij stemt.
Daarom moet je ook gewoon zelf gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je weet nooit of diegene wel gaat stemmen op wat jij graag wil. In principe geef je je biljet gewoon weg en moet je maar hopen dat diegene niet op "z'n eigen" partij stemt.
Ja je mag je stembiljet weggeven, nee je mag het niet verkopen.quote:
Oeh, staan er al waarnemers uit andere landen bij de stembureau's?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En het Nederlandse systeem daarvoor wordt door de OVSE heel dubieus gevonden.
Ja, beide antwoorden duidelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja je mag je stembiljet weggeven, nee je mag het niet verkopen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer met meerdere dingen tegelijk bezig te zijnquote:
Dus kun je prima je stembiljet weggeven aan iemand anders zonder machtiging.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef HeavenSmiles het volgende:
Ja oké, als je het over weggeven in de vorm van machtigen hebt mag het. Maar je mag het niet weggeven met als doel dat iemand anders het gebruikt zonder jouw machtiging. Da's natuurlijk niet mogelijk zonder identiteitsbewijs maar goed.
Nou ja je zult moeten machtigen, anders kan iemand anders het niet gebruiken. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat er mensen zijn die biljetten verzamelen om ermee op één partij te stemmen. Of mag je per persoon maar een x aantal biljetten 'inleveren'?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef HeavenSmiles het volgende:
Ja oké, als je het over weggeven in de vorm van machtigen hebt mag het. Maar je mag het niet weggeven met als doel dat iemand anders het gebruikt zonder jouw machtiging.
VVD'ers geloven gewoon in een betere wereldquote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]!
VVD'ers denken alleen maar aan zichzelf.
In hun perfecte wereldje bestaat arbeidsongeschiktheid niet, is er voor iedereen binnen een maand werk te vinden en heeft iedereen genoeg geld.
Hoezo wereldvreemd.
Heeft Samsom echt op zichzelf gestemd?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rutte heeft tenminste nog op een partijgenoot gestemd.
Kan die Samsom niet zeggen.
Komop Robijn48, laat je horen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef baaart het volgende:
PvdA de grootste hier? Dag dag Nederland
![]()
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft Samsom echt op zichzelf gestemd?
Huh? Ik heb op de SP gestemd hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Komop Robijn48, laat je horen!
Samsom stemt op zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oeh, staan er al waarnemers uit andere landen bij de stembureau's?
Joh!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb op de SP gestemd hoor.
Echte ervaringsdeskundigen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.
wat laf.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenIs dat trouwens ook strafbaar?
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Nee, je moet even roepen dat de poll hier op FOK! niet het gemiddelde van Nederland is en daarom niet representatief ofzo.
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Nee, je moet even roepen dat de poll hier op FOK! niet het gemiddelde van Nederland is en daarom niet representatief ofzo.
Geen idee...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenIs dat trouwens ook strafbaar?
Wat gênantquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar welk gemiddelde heb je het nou over?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.
Je bent of een leuke troll of gewoon compleet seniel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.
Nee, je stemt anoniem dus is het niet te herleiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de Nederlanders.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar welk gemiddelde heb je het nou over?
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]!
VVD'ers denken alleen maar aan zichzelf.
In hun perfecte wereldje bestaat arbeidsongeschiktheid niet, is er voor iedereen binnen een maand werk te vinden en heeft iedereen genoeg geld.
Hoezo wereldvreemd.
Ook de niet stemgerechtigde ?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de Nederlanders.
Die reclame eronder is best ironischquote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Samsom stemt op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou je het gemiddelde willen weten? Weet u überhaupt wel hoe ons kiesstelsel eruit ziet?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mensen die onterecht een uitkering krijgen moeten inderdaad keihard aangepakt worden, maar mensen die wél terecht een uitkering hebben, zullen er ook hard op achteruit gaan:quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.
En hoe bereken je berekent u het gemiddelde van de stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, flikker toch een end op.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ook de niet stemgerechtigde ?
Maar daar is vrijwel iedere rechtse partij voor, en de VVD heeft 0,0 verbetering laten zien in de afgelopen regeerperiode.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.
Dan is die uitkering wel laag als je niet eens een dure wicker tuinmeubel set kunt halen om voor je deur te gaan zitten bier te drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
(VVD*aantal stemmen + PvdA*aantal stemmen + ... ) / (totaal aantal stemmen) = gemiddelde partijquote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe bereken je berekent u het gemiddelde van de stemmen?
Ik zou niet met mezelf meer kunnen leven. Ondanks dat je op de goede partij hebt gekozen liet ze je wel in vertrouwen stemmen..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Frauderen met uitkeringen is nu gewoon veel te makkelijk, maar dat betekent nog steeds niet dat álle uitkeringen onterecht zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan is die uitkering wel laag als je niet eens een dure wicker tuinmeubel set kunt halen om voor je deur te gaan zitten bier te drinken
Klopt maar er zijn nog andere standpunten waar ik het met andere partijen bijvoorbeeld niet mee eens ben, daarom VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Maar daar is vrijwel iedere rechtse partij voor, en de VVD heeft 0,0 verbetering laten zien in de afgelopen regeerperiode.
PVV heeft over het algemeen veel dezelfde standpunten of zelfs betere, maar daar zit gewoon een clown aan de leiding, die overigens wel dichter bij zijn standpunten durft te blijven dan Rutte.
Een appel is ook geen peer.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, flikker toch een end op.
Wat ik zei, is dat het gemiddelde van Fokkers niet het gemiddelde van de Nederlanders is. Meer niet.
Mijn oma woont in een hele andere gemeente dan mij en stemt niet eensquote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou niet met mezelf meer kunnen leven. Ondanks dat je op de goede partij hebt gekozen liet ze je wel in vertrouwen stemmen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |