Maar dat ben je toch ook als je jong bent. Dat is juist het allermooiste van het jong zijn. Dat hoort erbij. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heeft niks met jongeren te maken, meer met lekker gek rebelsheid.
Ach, als ik op die van jou een oordeel moet vellen zit je in een terroristen sleeper celquote:
Wat dat betreft is een trajectkaart beter, zeker omdat je anders ineens nog eens extra run op kamers gaat krijgen van mensen die anders thuis waren blijven wonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 60 euro per maand kan ik niet reizen hoor. Retourtje zonder korting is 7 euro per dag. Ik heb minimaal 4 dagen college in de week.
Ik vond hem het beste wat het CDA heeft voortgebracht de afgelopen periodequote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ie het nou goed of niet goed gedaan heeft als minister...
Gewoon zo doorgaan met je neerbuigende, maar inhoudsloze toontjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het voor alle geloven zo regelen is natuurlijk compleet iets anders dan 1 geloof specifiek uitsluiten.
Dat snap je toch nog wel? Of is dit verschil toch te ingewikkeld?
[..]
Mooi voor je.
Voor sommige mensen is dat ook hard nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we pleiten ervoor om geloof totaal gescheiden te houden van de staat en onderwijs. Zoals het hoort.
En jij bij de SP, want jij denkt voor mij.
Nee een u met geen hoofdletter.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ben ook een U voor jou.
Dat kost nog meer dan reizenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in Tilly wonen mens
Oh okéquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem het beste wat het CDA heeft voortgebracht de afgelopen periode.
Een drama voor het CDA is een zegen voor Nederland!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh oh, wat zijn er weinig CDA-stemmers. Ik voorzie een drama vanavond voor deze partij.
oh noes. SP voor jou dus?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kost nog meer dan reizen
Ik heb geen pappie meer en mammie kan niet betalen, janken
Dat zou ik niet leuk vinden want gratis reizen is leuk (vooral omdat het ov zo belachelijk duur is). Maar beter dan geen ov of 60 euro per maandquote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een trajectkaart beter, zeker omdat je anders ineens nog eens extra run op kamers gaat krijgen van mensen die anders thuis waren blijven wonen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat ook hard nodig.
Ok, bedankt Herman/Frits/Mauricequote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Hoe iedereen het ook met elkaar oneens is hier...het gemiddelde van Nederland telt. En niet het gemiddelde van Fok!.Want sorry, dat stelt niet veel voor.
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Dus. Hoe iedereen het ook met elkaar oneens is hier...het gemiddelde van Nederland telt. En niet het gemiddelde van Fok!.Want sorry, dat stelt niet veel voor.
Welk gemiddelde ?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:46 schreef Robijn48 het volgende:
Volgens mij ben jij het die iedere inhoud ontwijktquote:Op woensdag 12 september 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan met je neerbuigende, maar inhoudsloze toontje.
Dan hebben ze blijkbaar plots een nieuw partijprogramma gemaakt. Dan ben ik wel benieuwd naar een bron. Volgens mij stellen ze bijvoorbeeld voor om artikel 23 (vrijheid van onderwijs) te handhaven maar het Islamitisch onderwijs daar specifiek van uit te sluiten.quote:Het wordt OOK voor de islam geregeld, als de PVV het voor het zeggen zou krijgen, zoals het nu al is voor alle andere geloven.
Zolang jij laat zien er niets van te snappen maak ik me daar niet zo druk omquote:maar goed, dat inzien is blijkbaar te moeilijk voor je.
Naar he, zo;n toontje?.
Ja. Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijn
Telt mijn stem hier op Fok! niet mee voor de uitslagquote:Op woensdag 12 september 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik dacht namelijk dat een poll op FOK! de officiele uitslag zou zijn
2 keer de helft van alle geldige stemmen natuurlijk delen door 2quote:
Blijkbaar niet. Nou dan kan ik wel ophouden met op de PvdA stemmen via proxy's.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Telt mijn stem hier op Fok! niet mee voor de uitslag
Weglachpremier.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Rutte geen premier meer wordt, zal ik wel die gulle, jongensachtige lach van 'm missen. Ik vond het zo ontwapenend, zeker na het krampachtige lachen van Brave Balkenende.
Oh ja, die hebben we ook nogquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Hexagon het volgende:
Arme Hero Brinkman
Die heeft echt geen schijn van kans
Op zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Samsom stemt zoals het hoort in Leiden
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.quote:
Zegt een VVD stemmerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.
Inderdaad, vrouw én gehandicapt, de ideale kandidaatquote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan stem je toch gewoon op Jetta Klijnsma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |