Het is dan ook een jongeren forum. Daar stemmen velen op radicale partijen. Zo was ik ooit als punker in de jaren 80 PSP stemmer. Lekker radicaal. Mooi toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is niet echt representatief, gezien het aantal stemmen dat de Piratenpartij krijgt.
Lullig dat je dan nog een paar jaartjes langer moet wachten tot je achter de geraniums kunt plaatsnemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kan best. Dat ik dubbel jouw leeftijd ben.
Jan-Kees zal gemist worden als ministerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh oh, wat zijn er weinig CDA-stemmers. Ik voorzie een drama vanavond voor deze partij.
Nee, we pleiten ervoor om geloof totaal gescheiden te houden van de staat en onderwijs. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Pleiten 'we' er voor om vrijheid van onderwijs alleen voor katholiek onderwijs te laten gelden? of pleiten we er voor dat alleen protestanten gebedshuizen mogen bouwen?
Gezien je standpunten pas je wel een stuk beter bij de PVV, lijkt het zo.
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen! We hebben een Gordijnstemmer gespot!!!
Lullig dat jij een grote bek hebt terwijl je niet weet waar je het over hebt. Maar dat komt nog wel, als je ouder wordt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lullig dat je dan nog een paar jaartjes langer moet wachten tot je achter de geraniums kunt plaatsnemen.
Heeft niks met jongeren te maken, meer met lekker gek rebelsheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is dan ook een jongeren forum. Daar stemmen velen op radicale partijen. Zo was ik ooit als punker in de jaren 80 PSP stemmer. Lekker radicaal. Mooi toch.
Je wordt leuker en leukerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lullig dat jij een grote bek hebt terwijl je niet weet waar je het over hebt. Maar dat komt nog wel, als je ouder wordt.
Ik weet helemaal niet of ie het nou goed of niet goed gedaan heeft als minister...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jan-Kees zal gemist worden als minister
Tegen de tijd dat u oud en versleten bent, werken de hedendaagse jongeren tot hun 80stequote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lullig dat jij een grote bek hebt terwijl je niet weet waar je het over hebt. Maar dat komt nog wel, als je ouder wordt.
Lullig dat jij niet in staat bent een grapje/sarcasme te onderscheiden op het internet.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Want iedereen moet dat maar kunnen betalen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zijn al vanaf de geboorte van onze dochter aan het sparen voor haar studie. Ouders mogen best bijdragen aan de studie van hun kind. De staat hoeft niet je hele studie te betalen, je ouders en jijzelf kunnen net zo goed meebetalen.
Een geheel leenstelsel vind ik weer het andere uiterste, daar ben ik geen voorstander van.
Sorry ik bedoel u.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lullig dat jij niet in staat bent een grapje/sarcasme te onderscheiden op het internet.
Is het de tijd van de maand, of ben je altijd zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Voor 60 euro per maand kan ik niet reizen hoor. Retourtje zonder korting is 7 euro per dag. Ik heb minimaal 4 dagen college in de weekquote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, meer dan huis/school hoeft er ook niet gefinancieerd te worden natuurlijk. Die paar uurtjes college waar ze ook daadwerkelijk heengaan staan niet in verhouding tot het overal vrij kunnen reizen.
Ik snap dat het vervelend is als er iets weggenomen wordt, maar wees eerlijk, heb je het nodig om goed te kunnen studeren?
Er is maar 1 zak geld.
Het voor alle geloven zo regelen is natuurlijk compleet iets anders dan 1 geloof specifiek uitsluiten.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we pleiten ervoor om geloof totaal gescheiden te houden van de staat en onderwijs. Zoals het hoort.
Mooi voor jequote:En jij bij de SP, want jij denkt voor mij.
Ga dan ook gewoon in Tilly wonen mensquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 60 euro per maand kan ik niet reizen hoor. Retourtje zonder korting is 7 euro per dag. Ik heb minimaal 4 dagen college in de week.
Maar dat ben je toch ook als je jong bent. Dat is juist het allermooiste van het jong zijn. Dat hoort erbij. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heeft niks met jongeren te maken, meer met lekker gek rebelsheid.
Ach, als ik op die van jou een oordeel moet vellen zit je in een terroristen sleeper celquote:
Wat dat betreft is een trajectkaart beter, zeker omdat je anders ineens nog eens extra run op kamers gaat krijgen van mensen die anders thuis waren blijven wonen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor 60 euro per maand kan ik niet reizen hoor. Retourtje zonder korting is 7 euro per dag. Ik heb minimaal 4 dagen college in de week.
Ik vond hem het beste wat het CDA heeft voortgebracht de afgelopen periodequote:Op woensdag 12 september 2012 12:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of ie het nou goed of niet goed gedaan heeft als minister...
Gewoon zo doorgaan met je neerbuigende, maar inhoudsloze toontjequote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het voor alle geloven zo regelen is natuurlijk compleet iets anders dan 1 geloof specifiek uitsluiten.
Dat snap je toch nog wel? Of is dit verschil toch te ingewikkeld?
[..]
Mooi voor je.
Voor sommige mensen is dat ook hard nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we pleiten ervoor om geloof totaal gescheiden te houden van de staat en onderwijs. Zoals het hoort.
En jij bij de SP, want jij denkt voor mij.
Nee een u met geen hoofdletter.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ben ook een U voor jou.
Dat kost nog meer dan reizenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in Tilly wonen mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |