Hoezo?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:28 schreef baggerbaas het volgende:
Net gestemd.
Op het laatste moment toch voor PvdA ipv D66 gekozen.
Veel van de maatregelen van de PVV maken helemaal geen verschil tussen criminelen en anderen, ze zeggen dat het alleen om de misstanden gaan maar noemen de hele islam een misstand.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat over de CRIMINELE minderheden, niet om de turkse bakker om de hoek.
De polls hier zijn enkel des Fok!s.quote:
D66 is mij toch iets te ver naar rechts getrokken en ik zie liever Samsom in het Torentje dan Rutte.quote:
Ze stemmen natuurlijk wel gewoon op een partij die de overheid mensen wil laten discrimineren op basis van hun geloof. Dat is nu niet bepaald een goed idee lijkt me.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik stem ook zeker geen PVV, maar het is gewoon een achterlijke aantijging, gepareerd met een achterlijk voorbeeld.
Als de VVD op FOK! de grootste wordt krijgen we hier nog meer VVD stemmende moderators voor jouw plezierquote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De polls hier zijn enkel des Fok!s.
Niet de gemiddelde Nederlander. Dus sorry, wat maakt die poll dan hier uit.
Dat klopt, dat LIJKT jou, maar dat is dus niet de absolute waarheidquote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stemmen natuurlijk wel gewoon op een partij die de overheid mensen wil laten discrimineren op basis van hun geloof. Dat is nu niet bepaald een goed idee lijkt me.
Je begrijpt dus echt niet wat ik bedoel. Niet Fok! is belangrijk, maar wat het land ervan vindt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als de VVD op FOK! de grootste wordt krijgen we hier nog meer VVD stemmende moderators voor jouw plezier
Een meerderheid uitsluiten had hij het over.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt met een aantijging dat PVVérs alle minderheden weg willen, dat is niet zo,is nooit zo geweest en zal ook nooit zo worden.
Aanpassen, werken en je gedragen, meer willen ze niet.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je begrijpt dus echt niet wat ik bedoel. Niet Fok! is belangrijk, maar wat het land ervan vindt.
Jou lijkt het geen onaardig idee? Of zelfs maar een acceptabel idee?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt, dat LIJKT jou, maar dat is dus niet de absolute waarheid.
Niet dan? Jongen?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wacht even, dan haal ik een mes om het er nog dikker op te smeren.
Het gaat hier niet over mijquote:Op woensdag 12 september 2012 12:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jou lijkt het geen onaardig idee? Of zelfs maar een acceptabel idee?
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het is niet echt representatief, gezien het aantal stemmen dat de Piratenpartij krijgt.
Een overheid die actief moet gaan discrimineren op geloof op wat voor manier ook goedpraten gaat mij te ver. Maar ik wens je er verder veel plezier meequote:Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij.
En zelfs al zou ik dat vinden, wat dan? Mag dat niet? Heeft de Islam het zo goed voor met ons?
Nee, ik vind het niet, maar kan het me van mensen in achterstandswijken heel goed indenken ja.
Mwah, we doen hetzelfde met ons "eigen" geloof hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een overheid die actief moet gaan discrimineren op geloof op wat voor manier ook goedpraten gaat mij te ver. Maar ik wens je er verder veel plezier mee.
Zou het de leeftijd zijn?quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, we doen hetzelfde met ons "eigen" geloof hoor.
Dank,maar ik stem dus VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |