Blijkbaar niet. Nou dan kan ik wel ophouden met op de PvdA stemmen via proxy's.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Telt mijn stem hier op Fok! niet mee voor de uitslag
Weglachpremier.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Rutte geen premier meer wordt, zal ik wel die gulle, jongensachtige lach van 'm missen. Ik vond het zo ontwapenend, zeker na het krampachtige lachen van Brave Balkenende.
Oh ja, die hebben we ook nogquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Hexagon het volgende:
Arme Hero Brinkman
Die heeft echt geen schijn van kans
Op zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2012 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Samsom stemt zoals het hoort in Leiden
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.quote:
Zegt een VVD stemmerquote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.
Inderdaad, vrouw én gehandicapt, de ideale kandidaatquote:Op woensdag 12 september 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan stem je toch gewoon op Jetta Klijnsma
Rutte heeft tenminste nog op een partijgenoot gestemd.quote:
Nee, dat is verboden/strafbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Mag je je stembiljet eigenlijk weggeven/verkopen?
alsof zo'n stem iets zegt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, de pvda is de partij welke voor zichzelf staat en niet voor de medemens.
Ga je je identiteit ook verkopen dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Waarom wil je dat weten...>?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar je geeft het eigenlijk ook weg als je iemand anders voor je laat stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:56 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Nee, dat is verboden/strafbaar.
Kan toch niet? Je ID/Paspoort moet je ook nemen bij het stemmen, kijken ze eerst naar je naam op je stempas en dan naar je ID zoals je bijhet filmpje van Samsom die stemt.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Nee, maar als je een volmacht afgeeft aan iemand, en hij mag van jou stemmen waarop hij wilt, dan zou je kunnen zeggen dat je je stembiljet weggeeft..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Dat is machtigenquote:Op woensdag 12 september 2012 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je geeft het eigenlijk ook weg als je iemand anders voor je laat stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |