Samsom stemt op zichzelfquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft Samsom echt op zichzelf gestemd?
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oeh, staan er al waarnemers uit andere landen bij de stembureau's?
Joh!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb op de SP gestemd hoor.
Echte ervaringsdeskundigen!quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.
wat laf.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenIs dat trouwens ook strafbaar?
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Uit Afghanistan en Syrië.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Nee, je moet even roepen dat de poll hier op FOK! niet het gemiddelde van Nederland is en daarom niet representatief ofzo.
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Joh!![]()
Nee, je moet even roepen dat de poll hier op FOK! niet het gemiddelde van Nederland is en daarom niet representatief ofzo.
Geen idee...quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat heeft mijn oma vanmorgen ook gedaan. Ze dacht dat ik PvdA voor haar ging stemmen, heel stiekem is het VVD gewordenIs dat trouwens ook strafbaar?
Wat gênantquote:Op woensdag 12 september 2012 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft Samsom echt op zichzelf gestemd?
Maar welk gemiddelde heb je het nou over?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.
Je bent of een leuke troll of gewoon compleet seniel.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, wil jij zeggen van wel dan? Zie vanavond.
Nee, je stemt anoniem dus is het niet te herleiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de Nederlanders.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar welk gemiddelde heb je het nou over?
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]!
VVD'ers denken alleen maar aan zichzelf.
In hun perfecte wereldje bestaat arbeidsongeschiktheid niet, is er voor iedereen binnen een maand werk te vinden en heeft iedereen genoeg geld.
Hoezo wereldvreemd.
Ook de niet stemgerechtigde ?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de Nederlanders.
Die reclame eronder is best ironischquote:Op woensdag 12 september 2012 13:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Samsom stemt op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou je het gemiddelde willen weten? Weet u überhaupt wel hoe ons kiesstelsel eruit ziet?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mensen die onterecht een uitkering krijgen moeten inderdaad keihard aangepakt worden, maar mensen die wél terecht een uitkering hebben, zullen er ook hard op achteruit gaan:quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.
En hoe bereken je berekent u het gemiddelde van de stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, flikker toch een end op.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ook de niet stemgerechtigde ?
Maar daar is vrijwel iedere rechtse partij voor, en de VVD heeft 0,0 verbetering laten zien in de afgelopen regeerperiode.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader is volledig arbeidsongeschikt en ik ben VVD stemmer. Waarom? Omdat het prima geregeld is hij kan gewoon niet werken en mensen die het echt niet kunnen die ontvangen gewoon een uitkering. Mensen die wel kunnen werken en overdag op een omgekeerde krat bier zitten voor hun woning daar ben ik op tegen.
Dan is die uitkering wel laag als je niet eens een dure wicker tuinmeubel set kunt halen om voor je deur te gaan zitten bier te drinkenquote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
(VVD*aantal stemmen + PvdA*aantal stemmen + ... ) / (totaal aantal stemmen) = gemiddelde partijquote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe bereken je berekent u het gemiddelde van de stemmen?
Ik zou niet met mezelf meer kunnen leven. Ondanks dat je op de goede partij hebt gekozen liet ze je wel in vertrouwen stemmen..quote:Op woensdag 12 september 2012 12:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Frauderen met uitkeringen is nu gewoon veel te makkelijk, maar dat betekent nog steeds niet dat álle uitkeringen onterecht zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan is die uitkering wel laag als je niet eens een dure wicker tuinmeubel set kunt halen om voor je deur te gaan zitten bier te drinken
Klopt maar er zijn nog andere standpunten waar ik het met andere partijen bijvoorbeeld niet mee eens ben, daarom VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef baaart het volgende:
[..]
Maar daar is vrijwel iedere rechtse partij voor, en de VVD heeft 0,0 verbetering laten zien in de afgelopen regeerperiode.
PVV heeft over het algemeen veel dezelfde standpunten of zelfs betere, maar daar zit gewoon een clown aan de leiding, die overigens wel dichter bij zijn standpunten durft te blijven dan Rutte.
Een appel is ook geen peer.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jongen, flikker toch een end op.
Wat ik zei, is dat het gemiddelde van Fokkers niet het gemiddelde van de Nederlanders is. Meer niet.
Mijn oma woont in een hele andere gemeente dan mij en stemt niet eensquote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou niet met mezelf meer kunnen leven. Ondanks dat je op de goede partij hebt gekozen liet ze je wel in vertrouwen stemmen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |