quote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen waren we in Utrecht en stapte ze uit
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:49 schreef Soempie het volgende:
Wat een dag. Er waren meer mensen dan verwacht. Mensen waar m'n moeder een hekel aan had en die ik ook niet uitgenodigd had en mensen die nooit iets van zich hebben laten horen in 20 jaar, maarja, als zij er behoefte aan hadden of zich verplicht voelden... En tijdens de mooiste muziek raakte m'n tante d'r lens kwijt en ging er dwars doorheen kakelen.
Maar, ik heb wel gesproken, ook datgene wat ik wilde zeggen. Als ik er niet uit was gekomen had Wiebel het over genomen. En M. was zo lief.![]()
Het is goed nu.
Ik ben dan al in Amstelveen. Volgende keer iets eerder aangeven, dan regel ik wel dat ik wat later naar huis komquote:Op woensdag 12 september 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom nog door Utrecht vandaag, uur of 6 ben ik van plan
Ik mag hopen dat ze zich wel gedragen hebben. Of waren het van die schijnheilige types die net deden of ze altijd beste vrienden waren?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:49 schreef Soempie het volgende:
Wat een dag. Er waren meer mensen dan verwacht. Mensen waar m'n moeder een hekel aan had en die ik ook niet uitgenodigd had en mensen die nooit iets van zich hebben laten horen in 20 jaar, maarja, als zij er behoefte aan hadden of zich verplicht voelden... En tijdens de mooiste muziek raakte m'n tante d'r lens kwijt en ging er dwars doorheen kakelen.
Fijnquote:Maar, ik heb wel gesproken, ook datgene wat ik wilde zeggen. Als ik er niet uit was gekomen had Wiebel het over genomen. En M. was zo lief.![]()
Het is goed nu.
Jammer. Ik denk dat ik wat vaker naar Houten ga, dus volgende keer roep ik het wel iets eerderquote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben dan al in Amstelveen. Volgende keer iets eerder aangeven, dan regel ik wel dat ik wat later naar huis kom
Ben je vrijdag in die contreien? Ik zit dan in Hilversum dus Houten is min of meer op de terugwegquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat ik wat vaker naar Houten ga, dus volgende keer roep ik het wel iets eerder
Ik denk dat ze zich verplicht voelden nadat ze het gehoord hadden via m'n tante. Ze waren heel stil en ze gingen ook vrij snel weer weg. Maar schijnheilig vind ik het evengoed.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze zich wel gedragen hebben. Of waren het van die schijnheilige types die net deden of ze altijd beste vrienden waren?
[..]
Fijn
Ik ben de beroerdste niet en wil ook best omrijden, ik rijd namelijk vanuit Delft vaak terug via de A12.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Niet de 27ste?
Ik ben (nu nog) elke vrijdag vrij namelijk...
Fijn, lekker knuffelen met M.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
Mooi
Ik heb nog maandag 17 of dinsdag 18 september in de aanbieding
Ze is net geweestquote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nu ook enthousiast hoorlijkt me leuk
![]()
PS, kom eens terug vanuit dat maffe land waar je nu bent
Pics of it didnt happen zeggen ze dan toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had gistermiddag een geestige ervaringwas onderweg naar huis in de trein, schuin tegenover mij zit een knappe jongedame. Begin twintig, schat ik zo. En ze kijkt me een paar keer heel even aan en dan weer weg
![]()
even later belt Tinu op, en terwijl ik aan het bellen ben, zit de betreffende jongedame me gewoon ongegeneerd dromerig aan te kijken
dus ik zwaai even naar haar, om aan te geven dat ze een beetje heel erg aan het staren is
![]()
![]()
Aan het eind van het telefoongesprek met tinu even expres extra duidelijk "dag schat, kus aan de jongens en tot straks" laten vallen![]()
Was overigens een heel knappe jongedame
Een B. en Etc. meet... ja ik zou het er bijna voor doenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nu ook enthousiast hoorlijkt me leuk
![]()
PS, kom eens terug vanuit dat maffe land waar je nu bent
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag gehoord dat ze nu echt begonnen zijn met het verlengen van m'n contract, dus ik kom nog regelmatig naar het midden van het land geloof ik
Laat ik nou net precies naast Vianen werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* Checkt agenda
28 september ben ik in Vianen
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
de grote krijg je als het zover is
Als dat schema op een computer was gemaakt had die er vast wel tussen gestaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik mis de optie 'ARRRRR!' en dan een pijltje naar de PP
Als je in een andere gemeente wilt stemmen moet je je stempas laten omzetten naar een kiezerspas. Ik ben goed op de hoogte, want precies dat heb ik dit jaar laten doenquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien onze vrijheid om te stemmen niet vanzelfsprekend is, vind ik dat ik moet stemmen. En dat iemand anders dat niet vind, is óók deel van die vrijheid
Wat ik onzinnig vind is roepen 'wie niet stemt die mag niet klagen', want iedereen wordt toch vertegenwoordigd door de Tweede Kamer? Nou ja, dat is in elk geval het ideeEen kind van 12 mag niet stemmen, maar niemand die zegt dat die niet mag klagen
Verhoging maximumsnelheid vond ik wel een goeiequote:Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, hoe vaak hebben 'zij daar in Den Haag' nou iets goed gedaan de afgelopen tijddus als je kunt juichen, juich dan vooral
Ik ben vrijdag wel in Hilversumquote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je vrijdag in die contreien? Ik zit dan in Hilversum dus Houten is min of meer op de terugweg
Hoe laat?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag wel in Hilversum
Tussen 9 en 17:30, zo ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |