Een B. en Etc. meet... ja ik zou het er bijna voor doenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nu ook enthousiast hoorlijkt me leuk
![]()
PS, kom eens terug vanuit dat maffe land waar je nu bent
quote:Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag gehoord dat ze nu echt begonnen zijn met het verlengen van m'n contract, dus ik kom nog regelmatig naar het midden van het land geloof ik
Laat ik nou net precies naast Vianen werkenquote:Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* Checkt agenda
28 september ben ik in Vianen
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
de grote krijg je als het zover is
Als dat schema op een computer was gemaakt had die er vast wel tussen gestaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik mis de optie 'ARRRRR!' en dan een pijltje naar de PP
Als je in een andere gemeente wilt stemmen moet je je stempas laten omzetten naar een kiezerspas. Ik ben goed op de hoogte, want precies dat heb ik dit jaar laten doenquote:
Hear hear!quote:Op woensdag 12 september 2012 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien onze vrijheid om te stemmen niet vanzelfsprekend is, vind ik dat ik moet stemmen. En dat iemand anders dat niet vind, is óók deel van die vrijheid
Wat ik onzinnig vind is roepen 'wie niet stemt die mag niet klagen', want iedereen wordt toch vertegenwoordigd door de Tweede Kamer? Nou ja, dat is in elk geval het ideeEen kind van 12 mag niet stemmen, maar niemand die zegt dat die niet mag klagen
Verhoging maximumsnelheid vond ik wel een goeiequote:Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, hoe vaak hebben 'zij daar in Den Haag' nou iets goed gedaan de afgelopen tijddus als je kunt juichen, juich dan vooral
Ik ben vrijdag wel in Hilversumquote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je vrijdag in die contreien? Ik zit dan in Hilversum dus Houten is min of meer op de terugweg
Hoe laat?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag wel in Hilversum
Tussen 9 en 17:30, zo ongeveerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |