Ik zou wel wat meer willen lezen, maar kan haar niet zo snel vinden op de site, ze staan er zeker ook niet bij, die 10 meisjes... Alleen nu de laatste 5.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb haar niet gezien, alleen toen hij ze uitkoos. Leuke meid en idd mooie blik
Zo gAad het hierquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik lees de topics met veel plezier maar toch wel vreemd dat de één wordt afgekraakt omdat ze gewoon is en de ander weer omdat ie afwijkend is.
God ja, die vent liep wel heel hard van stapelquote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Wie was trouwens die kerel die Willem probeerde in te palmen met al zijn kado's?Hij zag het al helemaal gebeuren dat ze samen een wijntje gingen drinken tijdens de logeren..
Dat was echt een freak jaquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
God ja, die vent liep wel heel hard van stapel.
ho ik vind die dames van henk prima dames!quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik lees de topics met veel plezier maar toch wel vreemd dat de één wordt afgekraakt omdat ze gewoon is en de ander weer omdat ie afwijkend is.
Is zwart hip? Is bij jonge vrouwen toch meer voor de dramaqueens die denken interessant over te komen..quote:Op maandag 10 september 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is nog ongeveer de halve wereld meer aan mode dan bloemetjes en sjaaltjes en rode/groene broeken heur![]()
Zelden gewoon eens zwart, sexy, lekker, hip, vlot. Altijd bloemen, kleurtjes, had ik al kleur genoemd?
En er is niks mis mee, maar valt gewoon op![]()
Ben jij wel echt een man?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Teslynd het volgende:
Met zo'n basisjurk kan je eindeloos variëren met sjaaltjes en sieraden, zodat sullige mannen denken dat je telkens wat anders draagt.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen hooi meer zien.Maar goed, hier is dan een stukje.
Nee, dat heeft het systeem ervan gemaakt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een man?
En dat 'basisjurkje' wat jij opnoemt, alsof het meteen zo'n avondjurk moet zijn, mooie skinny met zwarte top is ook prima hoor, basic zat en toch niet meteen een gordijntje.
Ceequote:Pink heeft niet geholpen dus.
quote:Klopte dit, stond dit in het script?
Leuk stukje.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
De enige die Aad *mompel* is hijzelfquote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ho ik vind die dames van henk prima dames!
ik zoek alleen een verklaring voor de pastelkleuren
tot nu toe trek ik alleen aad niet
maar goed als ze straks meer gaan praten zullen daar wel meer mensen bij komen
quote:Nee, dan heb je Johann. Zijn naam heeft al een ‘n’ teveel en dat zegt meteen alles. Deze man is too much.
Ik weet waar je verhaal woont!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Hahaha, ik ook! Hij is leuk!quote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat was het stuk waar ik letterlijk![]()
![]()
ging
Ik heb al menig theorie zitten bedenken waarin het plausibel is om voor een dergelijk outfit te kiezen maar de enige reden die ik kan bedenken is dat deze man De Mol is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Robby87 het volgende:
Oja, dit is die creep met al die kadootjes
[ afbeelding ]
En dat shirt dat hij aan heeft, van wickie de viking! Ik bedoel je moet jezelf zijn maar trek dan wat leuks aan, vooral als je een speeddate gaat doen..
Wat knap gedaan Cee, prachtige verhaal gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
quote:Wist je dat een Pink een eenjarige koe is?
quote:Hij wil samen met Willem eten dus hij heeft zaad meegenomen. In zakjes, dat je in de grond stopt en waar dus eten uit groeit (ik had jullie tuk he?).
quote:En allemaal hebben ze geen extra polis op tandheelkunde genomen.
quote:IK WEET WAAR JE VERHAAL WOONT.
quote:di 11 sep 2012, 06:00
"Waarom doet Henk mee?”
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Terwijl de vrouwen smachtend in de rij staan voor de meest populaire boer van alle seizoenen Boer Zoekt Vrouw, vraagt zijn dorp zich af waarom Henk, die maar liefst 1109 brieven ontving, meedoet aan het programma.
"We hebben het er hier in de buurt wel over”, vertelt een buurtbewoner.
"Henk is een ontzettend leuke knul die natuurlijk makkelijk zelf een vriendin kan vinden. Daar heeft hij echt niet zo’n programma voor nodig, hoor.”
Bovendien heeft hij het nodige meegemaakt”, vervolgt de bekende doelend op het verlies van Henk zijn vriendin. "Dat wil je toch allemaal niet op de televisie hebben?"
Geweldig geschreven zeg!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Ah gos, dat geleuter in een durpquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:20 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.n5l/(...)oet_Henk_mee___.html
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^Meteen maar even gebookmarkt
.
En dan een vrouw kiezen die zegt dat ze graag initiatief neemt en er dan ook helemaal voor gaat, graag dingen naar zich toetrekt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Aad lijkt me zo'n vastgeroeste 'my way or the highway' figuur die het nog heel lastig gaat krijgen omdat een ander ook een mening heeft.
Goed icoontje Muizelijnquote:
Jou usericonquote:
Ze is coördinerend verpleegkundigequote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...
Ze zei dat ze ondernemend was, maar dus geen zelfstandig ondernemer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ze was toch zelfstandig ondernemer?
Ik heb dat niet gehoord hoor, alleen dat ze een leidinggevende functie had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ze was toch zelfstandig ondernemer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |