SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Zal snel gaan vervelen als ze tegenvaltquote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Silenus het volgende:
Elke man mag in z'n fucking handjes knijpen als ie elke ochtend wakker wordt naast een chick als sharon.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 19:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zal snel gaan vervelen als ze tegenvalt
Nee, dit valt niet tegen![]()
![]()
Ik heb bezwaar tegen de TT. 't Is al niet leuk om hem zo te noemen. Als topic-titel kan het niet. Hij is nog steeds een mens.![]()
hoi Aad!quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb bezwaar tegen de TT. 't Is al niet leuk om hem zo te noemen. Als topic kan het niet. Hij is nog steeds een mens.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Dan noem 't m'n tweede keus, Snorrie seems to be the hardest word.quote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb bezwaar tegen de TT. 't Is al niet leuk om hem zo te noemen. Als topic-titel kan het niet. Hij is nog steeds een mens.
Ik wil niemand droevig maken. Ai kam in pies.![]()
Sinds vandaag, wen er maar aan.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zij is een knappe meidquote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit valt niet tegen![]()
![]()
Oké ga ik doen thnxquote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Teslynd het volgende:
@Haaibaaike: je moet op boerzoektvrouw.nl kijken, bij Extra o.i.d.![]()
Ik vind haar op die foto wel minder mooi dan op beeld, en die kleren zijn wel heel erg truttig he
know'm sayin?
word? word.![]()
ik vond het wel leukquote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
Zonder er een waardeoordeel aan te hangen:
WTF is Swaen voor een naem?
het mens niet zoHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Fries voor Zwaan?quote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
WTF is Swaen voor een naem?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind het wel een goede achternaam. Ineke Swaen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niks mis met de TT, gewoon een woord dat de lading dekt, zowel met betrekking tot "ik ken je hele levensverhaal" x 4 als tegen oma van 60 roepen dat 48 te oud is om nog aan kinderen te beginnen, en vervolgens zowel oma als de 36-jarige met kinderwens uit te kiezen...
Aad is een naar mannetje.![]()
Een ouderwetsche naam, ik vond het zo raar niet, ik heb wel gehoord van iemand die Swaantsje heette.quote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
WTF is Swaen voor een naem?know'm sayin?
word? word.![]()
Dat vind ik leuker dan Swaenquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Een ouderwetsche naam, ik vond het zo raar niet, ik heb wel gehoord van iemand die Swaantsje heette.![]()
![]()
eerder oud-hollandsch.....de swaen ende kuickens zyn in des heerens huis geplaetstHope is the first step on the road to dissapointment![]()
en een met een compleet gebrek aan zelfkennis dus misschien als ie zichzelf gaat googlen en dit tegen komt dat er een belletje gaat rinkelenquote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Leandra het volgende:
Niks mis met de TT, gewoon een woord dat de lading dekt, zowel met betrekking tot "ik ken je hele levensverhaal" x 4 als tegen oma van 60 roepen dat 48 te oud is om nog aan kinderen te beginnen, en vervolgens zowel oma als de 36-jarige met kinderwens uit te kiezen...
Aad is een naar mannetje.
heeft ie er nog wat aan ook!He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Psychi-Aad-er had ook gekund.quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Leandra het volgende:
Aad is een naar mannetje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat hoort een beetje bij de meisjes die schrijven, terugkerend dingetje, elk seizoen weerquote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef alors het volgende:
Ik vind haar op die foto wel minder mooi dan op beeld, en die kleren zijn wel heel erg truttig he
Ik ken ook een Zwaantjequote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef Leandra het volgende:
Ik had vroeger een tante Zwaantje.
Feitelijk een tante van m'n vader, maar gewoon een ouderwetsche naam.Begin 30!
Ik denk dat hij niks op google zoektquote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een met een compleet gebrek aan zelfkennis dus misschien als ie zichzelf gaat googlen en dit tegen komt dat er een belletje gaat rinkelen
heeft ie er nog wat aan ook!, hij zit op zijn troon, is De Man die in het programma zit en ineens mag hij vrouwen selecteren
Als hij naar aanleiding van wat hier gepost wordt een belletje hoort dan gaat hij naar de KNO-arts wegens dat irritante geluid in z'n oor.quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en een met een compleet gebrek aan zelfkennis dus misschien als ie zichzelf gaat googlen en dit tegen komt dat er een belletje gaat rinkelen
heeft ie er nog wat aan ook!
En wij zijn uiteraard niet goed wijs of jaloers, maar waarschijnlijk allebei.![]()
nou ja henk kiest natuurlijk een bepaald type en blijkbaar is dit het type wat het goed doet bij de nuchtere jonge boer (net als bij de boeren andere jaren... ze hebben niet graag mensen die anders doen)quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de meisjes die schrijven, terugkerend dingetje, elk seizoen weer
en die meiden zijn dus het type dat niet graag anders doet dus die gaan lekker naar de H&M en vero moda voor wat nieuws en kopen wat er dit jaar in de catalogus stond want dat is leuk, in de mode en wat iedereen aan heeft heHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Er is nog ongeveer de halve wereld meer aan mode dan bloemetjes en sjaaltjes en rode/groene broeken heurquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja henk kiest natuurlijk een bepaald type en blijkbaar is dit het type wat het goed doet bij de nuchtere jonge boer (net als bij de boeren andere jaren... ze hebben niet graag mensen die anders doen)
en die meiden zijn dus het type dat niet graag anders doet dus die gaan lekker naar de H&M en vero moda voor wat nieuws en kopen wat er dit jaar in de catalogus stond want dat is leuk, in de mode en wat iedereen aan heeft he![]()
Zelden gewoon eens zwart, sexy, lekker, hip, vlot. Altijd bloemen, kleurtjes, had ik al kleur genoemd?
En er is niks mis mee, maar valt gewoon op
TT
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
klopt maar het is wel het dominante beeld deze zomer in nederland hoorquote:Op maandag 10 september 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is nog ongeveer de halve wereld meer aan mode dan bloemetjes en sjaaltjes en rode/groene broeken heur![]()
Zelden gewoon eens zwart, sexy, lekker, hip, vlot. Altijd bloemen, kleurtjes, had ik al kleur genoemd?
En er is niks mis mee, maar valt gewoon op![]()
ik was dit weekend op een feestje met een publiek wat niet helemaal het mijne was (jonge moeders etc) en iedereen had een pastelkleurige broek aan hoorHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Zaad is ook een mooie TT, maar deze doet het voor mij ook al
Ja ergens wel en ergens ook niet. Is gewoon een bepaald type. Genoeg vrouwen die rode broeken weigeren en ook niet voor wijde bloesjes gaan. Die meisjes van ehhhh... Martijn (2006?). Bibi en Marlies en nog eentje, dat waren ook die typische grietjes.quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt maar het is wel het dominante beeld deze zomer in nederland hoor
ik was dit weekend op een feestje met een publiek wat niet helemaal het mijne was (jonge moeders etc) en iedereen had een pastelkleurige broek aan hoorOok die pareltjes in de oren, en die horloges, het is zo voorspelbaar.
Maar we dwalen af.
Ik ben trouwens écht verbaasd met die jongens voor Henrieke
Had me leuk geleken als een van de mannen van Wim lekker cliché in leer met een rodeo-zweep en cowboy laarzen aan kwam zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is nog ongeveer de halve wereld meer aan mode dan bloemetjes en sjaaltjes en rode/groene broeken heur![]()
En een roze sjaaltje, om te pesten.![]()
Die vond ik ook leuk, aparte mooie blikquote:Op maandag 10 september 2012 19:55 schreef Robby87 het volgende:
Henk had deze dame ook mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Maar die hebben we amper in beeld gezien (toch?) dus was al te raden dat die geen ronde verder zou gaan
Godver Muis, stoppen nu!quote:
Heb haar niet gezien, alleen toen hij ze uitkoos. Leuke meid en idd mooie blikquote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk, aparte mooie blik
Maar die hebben we amper in beeld gezien (toch?) dus was al te raden dat die geen ronde verder zou gaan![]()
![]()
Ik lees de topics met veel plezier maar toch wel vreemd dat de één wordt afgekraakt omdat ze gewoon is en de ander weer omdat ie afwijkend is.quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja henk kiest natuurlijk een bepaald type en blijkbaar is dit het type wat het goed doet bij de nuchtere jonge boer (net als bij de boeren andere jaren... ze hebben niet graag mensen die anders doen)
en die meiden zijn dus het type dat niet graag anders doet dus die gaan lekker naar de H&M en vero moda voor wat nieuws en kopen wat er dit jaar in de catalogus stond want dat is leuk, in de mode en wat iedereen aan heeft he- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -![]()
Ik zou wel wat meer willen lezen, maar kan haar niet zo snel vinden op de site, ze staan er zeker ook niet bij, die 10 meisjes... Alleen nu de laatste 5.quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb haar niet gezien, alleen toen hij ze uitkoos. Leuke meid en idd mooie blikOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zo gAad het hierquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik lees de topics met veel plezier maar toch wel vreemd dat de één wordt afgekraakt omdat ze gewoon is en de ander weer omdat ie afwijkend is.![]()
![]()
Wie was trouwens die kerel die Willem probeerde in te palmen met al zijn kado's?Hij zag het al helemaal gebeuren dat ze samen een wijntje gingen drinken tijdens het logeren..
![]()
![]()
God ja, die vent liep wel heel hard van stapelquote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Robby87 het volgende:
Wie was trouwens die kerel die Willem probeerde in te palmen met al zijn kado's?Hij zag het al helemaal gebeuren dat ze samen een wijntje gingen drinken tijdens de logeren..
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dat was echt een freak jaquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
God ja, die vent liep wel heel hard van stapel.
![]()
![]()
Had wel verwacht dat die homo met snor gekozen zou worden.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
ho ik vind die dames van henk prima dames!quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik lees de topics met veel plezier maar toch wel vreemd dat de één wordt afgekraakt omdat ze gewoon is en de ander weer omdat ie afwijkend is.
ik zoek alleen een verklaring voor de pastelkleuren
tot nu toe trek ik alleen aad niet
maar goed als ze straks meer gaan praten zullen daar wel meer mensen bij komen
He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Is zwart hip? Is bij jonge vrouwen toch meer voor de dramaqueens die denken interessant over te komen..quote:Op maandag 10 september 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart doet me ook zo hinderlijk denken aan het simpele basisjurkje in de romannetjes die ik als tiener las. Met zo'n basisjurk kan je eindeloos variëren met sjaaltjes en sieraden, zodat sullige mannen denken dat je telkens wat anders draagt.![]()
Ben jij wel echt een man?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Teslynd het volgende:
Met zo'n basisjurk kan je eindeloos variëren met sjaaltjes en sieraden, zodat sullige mannen denken dat je telkens wat anders draagt.
En dat 'basisjurkje' wat jij opnoemt, alsof het meteen zo'n avondjurk moet zijn, mooie skinny met zwarte top is ook prima hoor, basic zat en toch niet meteen een gordijntje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen hooi meer zien.Maar goed, hier is dan een stukje.
Nee, dat heeft het systeem ervan gemaakt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij wel echt een man?
En dat 'basisjurkje' wat jij opnoemt, alsof het meteen zo'n avondjurk moet zijn, mooie skinny met zwarte top is ook prima hoor, basic zat en toch niet meteen een gordijntje.
Dat basisjurkje moest voor élke formele gelegenheid ingezet kunnen worden, dus geen avondjurk.
Ik vind skinny niet mooi, klinkt zo vel over been.![]()
Ceequote:Pink heeft niet geholpen dus.quote:Klopte dit, stond dit in het script?![]()
Hijs weer leuk, Cee.
Leuk stukje.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
De enige die Aad *mompel* is hijzelfquote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ho ik vind die dames van henk prima dames!
ik zoek alleen een verklaring voor de pastelkleuren
tot nu toe trek ik alleen aad niet
maar goed als ze straks meer gaan praten zullen daar wel meer mensen bij komen![]()
quote:Nee, dan heb je Johann. Zijn naam heeft al een ‘n’ teveel en dat zegt meteen alles. Deze man is too much.![]()
![]()
Ik weet waar je verhaal woont!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
![]()
Oja, dit is die creep met al die kadootjes
En dat shirt dat hij aan heeft, van wickie de viking! Ik bedoel je moet jezelf zijn maar trek dan wat leuks aan, vooral als je een speeddate gaat doen..
![]()
Geweldig, Cee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hahaha, ik ook! Hij is leuk!quote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat was het stuk waar ik letterlijk![]()
![]()
ging
Ga 'm nog een keer terugkijken, merk aan alle commentaar dat ik teveel andere dingen heb gedaan ondertussen en niet echt heb opgelet.*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*![]()
Ik heb al menig theorie zitten bedenken waarin het plausibel is om voor een dergelijk outfit te kiezen maar de enige reden die ik kan bedenken is dat deze man De Mol is.quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Robby87 het volgende:
Oja, dit is die creep met al die kadootjes
[ afbeelding ]
En dat shirt dat hij aan heeft, van wickie de viking! Ik bedoel je moet jezelf zijn maar trek dan wat leuks aan, vooral als je een speeddate gaat doen..
![]()
Wat knap gedaan Cee, prachtige verhaal gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
![]()
*komt aangerend en schuift weer aan*
Iemand zei dat 'ie vond dat boer Henk op Sven Kramer lijkt? Ik dacht direct aan Coen Swijnenberg.
Ik heb een zwak voor Martin. De man is gevat en welbespraakt. Ik gun hem echt een leuke vrouw.
Aad raakt vooral emotioneel als het over hemzelf gaat, heb hem nog weinig invoelend vermogen ten toon zien spreiden. Genant hoe bot hij overlijden van de broer van zijn date aanhaalde. En dan als klap op de vuurpijl ook nog zegt dat hij haar levensverhaal kent, drie keer. Maar echt verbaasd ben ik dan toch wel dat zo'n vrouw nog een minuut langer in zijn nabijheid wil doorbrengen en zachtjes leuk zegt als ze uitgekozen wordt. Waarna Aad zijn prutlip weer laat hangen. We gaan nog veel traantjes zien bij deze dork.Opinions are like assholes, everybody's got one.![]()
De Coen Swijnenberg vergelijking heb ik eerder voorbij zien komen, dat zie ik er ook wel in ja.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Wist je dat een Pink een eenjarige koe is?
quote:Hij wil samen met Willem eten dus hij heeft zaad meegenomen. In zakjes, dat je in de grond stopt en waar dus eten uit groeit (ik had jullie tuk he?).quote:En allemaal hebben ze geen extra polis op tandheelkunde genomen.quote:IK WEET WAAR JE VERHAAL WOONT.![]()
Nice, Cee, keep em coming.know'm sayin?
word? word.![]()
Johann was niet de enige man die wel eens in de spiegel had mogen kijken en overwegen wat voor dag het was.![]()
Ben eigenlijk best benieuwd naar het levensverhaal van die Jeannet. Er speelt natuurlijk veel meer dan het overlijden van die broer. Zou het nog ter sprake komen? In haar profiel schrijft ze bij favoriete drank: geen alcoholische dranken....... Mmm, dat zet je toch aan het denken.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)oet_Henk_mee___.htmlquote:di 11 sep 2012, 06:00
"Waarom doet Henk mee?”
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Terwijl de vrouwen smachtend in de rij staan voor de meest populaire boer van alle seizoenen Boer Zoekt Vrouw, vraagt zijn dorp zich af waarom Henk, die maar liefst 1109 brieven ontving, meedoet aan het programma.
"We hebben het er hier in de buurt wel over”, vertelt een buurtbewoner.
"Henk is een ontzettend leuke knul die natuurlijk makkelijk zelf een vriendin kan vinden. Daar heeft hij echt niet zo’n programma voor nodig, hoor.”
Bovendien heeft hij het nodige meegemaakt”, vervolgt de bekende doelend op het verlies van Henk zijn vriendin. "Dat wil je toch allemaal niet op de televisie hebben?"![]()
Zou leuk zijn als Henk nu een soortgelijk interview in een blad o.i.d. geeft over waarom zijn bemoeizuchtige buurman/vrouw meedoet met een interview voor deTelegraaf
, eindigend met een "Dat wil je toch allemaal niet in die krant hebben?"
![]()
Eigenlijk hetzelfde als indertijd Martijn, die door vrienden opgegeven is: heeft e.e.a. meegemaakt en vrienden hebben hem opgegeven zodat hij ook eens iets leuks meemaakt. Henk is door vriendinnen opgegeven. Het gaat om jonge mannen die in principe makkelijk zelf wat leuks vinden kan, maar voor wie de praktijk het minder makkelijk maakt.
Voor Martijn was er nog een hele vriendengroep, die met een bus naar het BZV-feest kwam.
Het is niet zo'n gek idee om er ook een jonge vlotte boer doorheen te laten lopen.![]()
Geweldig geschreven zeg!quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
Ah gos, dat geleuter in een durpquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:20 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.n5l/(...)oet_Henk_mee___.html
[..]
Dat hij zelf iemand kan vinden, ja, maar de rest.En dat ook nog bij een krant roepen
Ach die Colette rijdt dus helemaal naar dat dorp toe en spreekt daar wat hangbejaarden bij de plaatselijke Dirk van den Broek aan. Die zijn blij dat er eindelijk iemand tegen ze praat. Niet druk om maken.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Misschien hoopte ze op een reden waarom Henk niet zelf een vrouw zou kunnen vinden
"Ja, hij heeft een guitige kop maar als z'n kop verkeerd staat dan moet je je bergen...."
Tuurlijk kan hij zelf wel iemand vinden, dat had hij al eens gedaan en hij heeft z'n uiterlijk mee, zo'n boer zit er altijd bij, heeft het programma ook nodig, dat "Goh, loopt er zulk leuk spul door een weiland?".
Overigens denk ik wel dat Henk en Martin sowieso in het voordeel zijn omdat ze bewezen relatiemateriaal zijn, een veertigjarige die nog nooit langdurig met een ander rekening heeft hoeven houden is toch wat lastiger, hoe graag diegene ook zegt te willen.
Aad lijkt me zo'n vastgeroeste 'my way or the highway' figuur die het nog heel lastig gaat krijgen omdat een ander ook een mening heeft.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^Meteen maar even gebookmarkt
.
![]()
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."![]()
En dan een vrouw kiezen die zegt dat ze graag initiatief neemt en er dan ook helemaal voor gaat, graag dingen naar zich toetrekt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Aad lijkt me zo'n vastgeroeste 'my way or the highway' figuur die het nog heel lastig gaat krijgen omdat een ander ook een mening heeft.![]()
Goed icoontje Muizelijnquote:
Jou usericonquote:
Ik snap niet dat Aad eerst aangaf liever een jongere vrouw te hebben, omdat hij zichzelf ook nog 30 voelt en daarna vrouwen uitnodigt die ouder dan hem zijn...
Ze is coördinerend verpleegkundigequote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb even op haar profiel gekeken, maar niks over haar werk helaas...![]()
Ze zei dat ze ondernemend was, maar dus geen zelfstandig ondernemer.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ze was toch zelfstandig ondernemer?![]()
Ik heb dat niet gehoord hoor, alleen dat ze een leidinggevende functie had.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ze was toch zelfstandig ondernemer?know'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: