Wieso?quote:Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik had een andere tt verwacht van Sjaak.
Masturberenquote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij best wel zo zonder voetbal in het weekend
Zei hij, postend op FOK.quote:Op zondag 9 september 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel blij dat er geen voetbal is, anders lig ik met mijn brakke kop alleen maar voetbal te kijken. Nu eindelijk eens serieus aan de studie
Ik verlang naar zaterdagquote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij best wel zo zonder voetbal in het weekend
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Windows Phone?
Jaquote:
Whatsapp is inderdaad verkracht in de laatste update, het is van perfect werkend naar af en toe een laadtijd gegaan. Beter komt er spoedig weer een nieuwe versie uit.quote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Werkt als een tiet. Ziet er goed uit.
Alleen Whatsapp werkt nog niet 100%, en laadtijden voor apps zijn soms wat lang
Voor WP8 komen weer een hele rits met nieuwe toestellen uit toch?quote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Werkt als een tiet. Ziet er goed uit.
Alleen Whatsapp werkt nog niet 100%, en laadtijden voor apps zijn soms wat lang
Maar whatsapp komt nog wel en snelheid wordt beter met die nieuwe telefoons
Pusht ook niet altijd lekker heb ik het ideequote:Op zondag 9 september 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whatsapp is inderdaad verkracht in de laatste update, het is van perfect werkend naar af en toe een laadtijd gegaan.
die 920 is nicequote:Op zondag 9 september 2012 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor WP8 komen weer een hele rits met nieuwe toestellen uit toch?
Die in benchmarks niet onder doet voor quadquote:
Dat wist ik weer niet.quote:Op zondag 9 september 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Die in benchmarks niet onder doet voor quad
die dingen komen uit met WP8 standaardquote:Op zondag 9 september 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wist ik weer niet.
Maar worden vanaf wel alle mobieltjes geupdate?
Want veel WP7 mobiels gaan niet naar WP8.
De vraag is alleen hoeveel mensen er uiteindelijk echt op stemmen ipv stoerdoenerij op een online forum. Niet dat ik er al uit ben... misschien moet ik mijn stem net als GGMM ook maar in jouw handen leggen.quote:
Vista is nog minder slecht dan W8.quote:Op zondag 9 september 2012 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe beschreef jij Vista dan wel niet?
En Windows MEquote:Op zondag 9 september 2012 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe beschreef jij Vista dan wel niet?
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Windows 8 wordt het toch meer klote om games te spelen?
Volg je hartquote:Op zondag 9 september 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoeveel mensen er uiteindelijk echt op stemmen ipv stoerdoenerij op een online forum. Niet dat ik er al uit ben... misschien moet ik mijn stem net als GGMM ook maar in jouw handen leggen.
Maar wat is kut met gamen danquote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Metro interface en Microsoft gooit het dicht.
Geen start button.quote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Metro interface en Microsoft gooit het dicht.
Concurrentie voor steam ofzo?quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen Live introduceren op desktop.
VOor tablets is W8 echt super ja.quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Microsoft tablets zien er wel weer slik uit.
Gedoemd te falenquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen Live introduceren op desktop.
Voorlopig? Nooit. Iedereen die nu Windows 7 heeft zal heel veel spijt krijgen als ze overstappenquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Windows 7 is wel echt kenkertje chill vind ik, ga voorlopig niet overstappen naar 8.
Ik vind Windows 7 ook echt een baas.quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Windows 7 is wel echt kenkertje chill vind ik, ga voorlopig niet overstappen naar 8.
Zit een echt kankergeile bij jaquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Zo vaakquote:Op zondag 9 september 2012 16:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Windows 7 ook echt een baas.
Geen 1 keer blauwe scherm gehad.
Update werd maar 20 ekkie ofzo toch?quote:Op zondag 9 september 2012 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voorlopig? Nooit. Iedereen die nu Windows 7 heeft zal heel veel spijt krijgen als ze overstappen
Als ik een keer geld overheb wil ik zo'n surface tafel in de woonkamerquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Microsoft jat allanger het design en wil die looks na maken bij MacOS werkt het soepel bij Windows kost het 2 GB ramquote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef Smoofie het volgende:
Microsoft vertoont Apple trekjes op de PC.
Ik wel maar mijn computer is dan ook oud en verrot.quote:Op zondag 9 september 2012 16:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Windows 7 ook echt een baas.
Geen 1 keer blauwe scherm gehad.
Windows 7 is het beste wat iedereen is overkomen, alleen mensen die meelopen met de laatste trends stappen over.quote:Op zondag 9 september 2012 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voorlopig? Nooit. Iedereen die nu Windows 7 heeft zal heel veel spijt krijgen als ze overstappen
Ligt niet aan windows.quote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf doe jij voor een shit dan
Ik heb dat echt sinds 98 niet meer gehad
Ik heb op XP echt vaak gehad. Maar sinds W7 niet meer.quote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf doe jij voor een shit dan
Ik heb dat echt sinds 98 niet meer gehad
Inderdaad, ronde hoeken en langwerpige vormenquote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Microsoft jat allanger het design en wil die looks na maken bij MacOS werkt het soepel bij Windows kost het 2 GB ram
Mac is echtquote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Microsoft jat allanger het design en wil die looks na maken bij MacOS werkt het soepel bij Windows kost het 2 GB ram
bij 8 valt dat wel mee toch, iig op m'n telefoon is alles hoekig en vierkantquote:Op zondag 9 september 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, ronde hoeken en langwerpige vormen
Voor een 1000 euro specs en scherm, 1700 voor vragen.quote:
Zet er 2 of 4GB ram bij en je moet 400 euro neer leggenquote:Op zondag 9 september 2012 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor een 1000 euro specs en scherm 1700 voor vragen.
Lukt ook echt niet zelf of wel?quote:Op zondag 9 september 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet er 2 of 4GB ram bij en je moet 400 euro neer leggenecht belachelijk
Volgens mij is het dichtgetimmerd door applequote:Op zondag 9 september 2012 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Lukt ook echt niet zelf of wel?
Gewoon openhengsten en er iets bij proppen
quote:Op zondag 9 september 2012 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Apple is ook voornamelijk populair in de US.
Daar gaat het even niet om, natuurlijk kun je gewoon ram kopen van een ander merk en het er zelf in stoppen.. Maar het is gewoon belachelijk die prijzen die zij vragen dat was mijn puntquote:Op zondag 9 september 2012 16:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Lukt ook echt niet zelf of wel?
Gewoon openhengsten en er iets bij proppen
Was een oprechte vraag, kan dat wel als je wilt?quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar gaat het even niet om, natuurlijk kun je gewoon ram kopen van een ander merk en het er zelf in stoppen.. Maar het is gewoon belachelijk die prijzen die zij vragen dat was mijn punt
Zijn van die studenten die ook netjes proberen te praten, beetje glad zijn en ook starbucks drinken.quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tijdens de hoorcolleges komen die Macs van alle kanten op tafel anders.
Maar dat zijn vaak ook de designertjes.
Macbooks zijn best goed. Zijn enige laptops waar je geen muis bij nodig hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Tijdens de hoorcolleges komen die Macs van alle kanten op tafel anders.
Maar dat zijn vaak ook de designertjes.
Apple producten worden ook nog door onderbetaalde werknemers onder hele slechte omstandigheden in elkaar gezetquote:Op zondag 9 september 2012 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Apple is ook voornamelijk populair in de US.
Niet eens een SSDquote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent gewoon een mongool als je gewoon hier 1tje van koopt.
Ja slaat gvd nergens op.quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef E.H. het volgende:
Waarom zijn speculaasbrokken zo kankerlekker?
Ik heb geen Mac en ook geen kenner daarvan maar ik dacht van wel, past gewoon ander ram in.quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag, kan dat wel als je wilt?
Wanneer je in de grafische sector werkzaam bent is het geen slechte keuze.quote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent gewoon een mongool als je gewoon hier 1tje van koopt.
Bij andere bedrijven gebeurd dat niet inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apple producten worden ook nog door onderbetaalde werknemers onder hele slechte omstandigheden in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
Met muis man, en dan lekker Red alert op LAN spelen in collegequote:Op zondag 9 september 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Macbooks zijn best goed. Zijn enige laptops waar je geen muis bij nodig hebt.
Baasquote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met muis man, en dan lekker Red alert op LAN spelen in college
quote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij andere bedrijven gebeurd dat niet inderdaad
Met 15Mb/s films binnen halen, daar is het school netwerk goed voor.quote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met muis man, en dan lekker Red alert op LAN spelen in college
Is tegenwoordig ook allemaal prima met Windows 7, als je maar gewoon goede pc's hebt.quote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer je in de grafische sector werkzaam bent is het geen slechte keuze.
Zelfmoord percentage bij applemedewerkers was wel extreem hoog.quote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat haalt Smoofie thuis ook bijna dus heeft hij niet nodigquote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 15Mb/s films binnen halen, daar is het school netwerk goed voor.
Onder andere Samsung maakt daar hun producten ook.quote:Op zondag 9 september 2012 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 9 september 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat haalt Smoofie thuis ook bijna dus heeft hij niet nodig
FoxConnquote:Op zondag 9 september 2012 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder andere Samsung maakt daar hun producten ook.
Dat bedoel ik. Bij elke fabriek in Azië zijn de omstandigheden gewoon kanker. Of het nou Nike, Apple of Windows is.quote:Op zondag 9 september 2012 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder andere Samsung maakt daar hun producten ook.
Die aziaten voelen pijn ook heel anders dan wijquote:Op zondag 9 september 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Kan me eigenlijk weinig schelen dat zij weinig betaald krijgen ..
Ik lig er s'nachts ook niet wakker van.quote:Op zondag 9 september 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met 15Mb/s films binnen halen, daar is het school netwerk goed voor.
Het is wel zielig voor ze. Maarja, kan er toch niets aan doen dus veel erbij nadenken is useless.quote:Op zondag 9 september 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik welquote:Op zondag 9 september 2012 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik lig er s'nachts ook niet wakker van.
True, maar de software is wat goedkoper en werkt wat intuitiver.quote:Op zondag 9 september 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook allemaal prima met Windows 7, als je maar gewoon goede pc's hebt.
hardware is goedkoper en fuck dat Software zul je toch wel van je werk krijgen?quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
True, maar de software is wat goedkoper en werkt wat intuitiver.
Of van de lokale torrentboerquote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Saind het volgende:
[..]
hardware is goedkoper en fuck dat Software zul je toch wel van je werk krijgen?
quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja het is MB/s maargoed, mierenneukerij.
Houd je bek dan gewoonquote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja het is MB/s maargoed, mierenneukerij.
Daarom.. en zo gaat dat eenmaal.quote:Op zondag 9 september 2012 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel zielig voor ze. Maarja, kan er toch niets aan doen dus veel erbij nadenken is useless.
Niet iedereen kan daar mee om gaan.quote:
iedereen is er helemaal chagrijnig vanquote:Op zondag 9 september 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat op een voetballoze zondag.
Begrijpelijk wel. Was voor mij ook een tegenvaller toen bleek dat er geen voetbal was..quote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
iedereen is er helemaal chagrijnig van
Nee het grootste nadeel van Mac is dat het dure troep isquote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Het grootste nadeel van Mac is dat wanneer je er eentje 2e hands via mp wil verkopen, dat fout volk aantrekt.
Hoezo? Buitenlanders jatten er toch gewoon eentje, die gaan hem echt niet via MP kopenquote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Het grootste nadeel van Mac is dat wanneer je er eentje 2e hands via mp wil verkopen, dat fout volk aantrekt.
quote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon zorgen dat ze het geld contant meebrengen en het liefst in briefjes van 50 euro.quote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja, heb je nog aangifte ofso geadan?quote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 17:01 schreef Smoofie het volgende:
http://www.degoedkoopstevoetbalshirts.nl/
Dit moet fake zijn toch ?
Ja en nog dure nepshirts ook.quote:Op zondag 9 september 2012 17:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:01 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maar je bent sowieso debiel als je dit soort shirtjes gaat bestellenquote:Op zondag 9 september 2012 17:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Ik wel. Die kleurovergangquote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa ik vind dit niet persee lelijk..
Jip. Bij een beginnende, Turkse agent. 2 Uur gezeten, parkeermeter 3 keer bijgevuld en samen de spelfouten eruit gehaald en de zinsopbouwen veranderd.quote:Op zondag 9 september 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, heb je nog aangifte ofso geadan?
Uitshirt is erg mooi, thuisshirt van dit jaar vind ik minder mooi dan die van vorig jaar.quote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pure aids. Shirts van Manchester City zijn vet, gewoon lekker simpel.
Lazioquote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pure aids. Shirts van Manchester City zijn vet, gewoon lekker simpel.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Bij een beginnende, Turkse agent. 2 Uur gezeten, parkeermeter 3 keer bijgevuld en samen de spelfouten eruit gehaald en de zins opbouwen veranderd.
quote:Op zondag 9 september 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel. Die kleurovergangGewoon het Barca-shirt verneukt
Uitshirt van Barca doet echt pijn aan je ogen, zo verschrikkelijk lelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 17:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Uitshirt is erg mooi, thuisshirt van dit jaar vind ik minder mooi dan die van vorig jaar.
Uitshirt is sick ja. Vanaf volgend jaar gaat City ook verkracht worden door Nike.quote:Op zondag 9 september 2012 17:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Uitshirt is erg mooi, thuisshirt van dit jaar vind ik minder mooi dan die van vorig jaar.
Umbro is ook van Nike.quote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitshirt is sick ja. Vanaf volgend jaar gaat City ook verkracht worden door Nike.
Showbizz land lacht zich keer op keer rot hoe makkelijk zij verdienen met die kut troep die ze produceren en 'wij' vinden het dan nog leuk ookquote:
fucking leukquote:Op zondag 9 september 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Showbizz land lacht zich keer op keer rot hoe makkelijk zij verdienen met die kut troep die ze produceren en 'wij' vinden het dan nog leuk ook
RTL, behalve 7, mag dan ook gelijk wel opgeheven worden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
SBS moet gewoon opgedoekt worden. Net 5 ook. Veronica mag blijven.
Alleen deze shit.quote:Op zondag 9 september 2012 17:15 schreef Saind het volgende:
Is er ergens anders nog een leuke wedstrijd bezig?
quote:Argentinië - Prim B Nacional
59' Deportivo Merlo 0 - 1 Banfield
Chili - Primera B
16' Everton 1 - 0 Unión Temuco
Tsjechië - 2. Liga
16' Karviná 0 - 0 Vla¨im
16' Bohemians 1905 0 - 0 Znojmo
Denemarken - 1st Division
59' Viborg 4 - 0 HB Køge
Engeland - League One
45' Crawley Town 0 - 0 Portsmouth
Hongarije - League Cup
45' Györi ETO FC 1 - 0 Haladás Szombathely
Noorwegen - 1. Division
59' Strømmen 0 - 2 Hamarkameratene
59' Bærum 2 - 1 Bryne
Polen - I Liga
59' Kolejarz Stróże 1 - 2 Stomil Olsztyn
Portugal - Liga de Honra
16' União Madeira 0 - 0 Santa Clara
Schotland - Challenge Cup
59' East Stirlingshire 1 - 2 Cowdenbeath
59' Arbroath 1 - 0 Stenhousemuir
11' Partick Thistle 0 - 0 Raith Rovers
Zweden - Division 1 - Norra
16' Sandviken 0 - 0 Eskilstuna City
16' Vasalund 0 - 0 Syrianska IF
Zweden - Division 1 - Södra
59' Qviding FIF 1 - 1 Limhamn Bunkeflo
16' Skövde AIK 1 - 0 Karlstad
16' Oddevold 2 - 0 Sylvia
Verrassende topicstarter ookquote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je Pro-Ajax geblaat.
Goede serie, hèquote:Op zondag 9 september 2012 17:18 schreef Saind het volgende:
Heb in 2.5 dag heel seizoen the wire gekeken
Ach, dat een 14jarige die troep kijkt daar kan ik nog eniszins begrip voor opbrengen, al moet je als ouder gewoon zorgen dat je kind z'n zaterdagavond nuttiger besteedt.quote:
Heb in 1 dag alles gekeken van The Wirequote:Op zondag 9 september 2012 17:18 schreef Saind het volgende:
Ik keek alleen die stukje met Jaap.quote:Op zondag 9 september 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, dat een 14jarige die troep kijkt daar kan ik nog eniszins begrip voor opbrengen, al moet je als ouder gewoon zorgen dat je kind z'n zaterdagavond nuttiger besteedt.
Maar dat er volwassen mensen zijn die die zooi bekijken is gewoon dieptriest. Dan behoor je echt tot de laagste vorm van menselijk leven als je dat leuk vindt.
Ik heb het 2 jaar geleden eens geprobeerd, alleen ik vond het na een paar afleveringen nog steeds echt kankersaai.quote:
Dat is niks manquote:Op zondag 9 september 2012 17:18 schreef Saind het volgende:
je moeder is kankersaaiquote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het 2 jaar geleden eens geprobeerd, alleen ik vond het na een paar afleveringen nog steeds echt kankersaai.
Ik voel me iets minder nerdquote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niks manIk heb seizoen 4 van Dexter in één dag bekeken.
Is die nog een beetje goed neergeklapt?quote:Op zondag 9 september 2012 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keek alleen die stukje met Jaap.
Maar voor de rest is het echt gewoon poep.
en goanquote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
3 VLC players naast elkaar open allemaal op 2x speed
Kan me serieus niet herinneren.quote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is die nog een beetje goed neergeklapt?
3 cumshots?quote:Op zondag 9 september 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
3 VLC players naast elkaar open allemaal op 2x speed
Gaat over meneer Luther neem ik aan?quote:Op zondag 9 september 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb op één aflevering na nu Luther trouwens volledig gezien. Prima serie.
Jammer alleen dat Engelse series zo weinig afleveringen hebben.
Detective.quote:Op zondag 9 september 2012 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat over meneer Luther neem ik aan?
Die ekte ekte?
Oh.quote:
Wat een grap, die gozer Dieselnoi zit alleen maar te roepen dat elke Nederlandse Ajacied klaar is voor Oranjequote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 september 2012 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stroot wordt goed genomen in jouw UI
Hoe eet hij dan?quote:Op zondag 9 september 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Zo kijkt hij altijd.
Dit was een foto die genomen is tijdens z'n ontbijt.
Jezelf Ajacied422 noemen terwijl je voor Feyenoord bent is ook een grap man.quote:Op zondag 9 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een grap, die gozer Dieselnoi zit alleen maar te roepen dat elke Nederlandse Ajacied klaar is voor Oranje
Welke serie is dat?quote:Op zondag 9 september 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Revolution gaat faal van het seizoen worden verwacht ik
Is je ideeën bus op? Je komt altijd met hetzelfde.quote:Op zondag 9 september 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jezelf Ajacied422 noemen terwijl je voor Feyenoord bent is ook een grap man.
En jij stelt als Ajacied dat een Mulder meer in Oranje heeft te zoeken dan Vermeer. Ik weet niet wat erger is. (Ze horen er beide in in overigens)quote:Op zondag 9 september 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een grap, die gozer Dieselnoi zit alleen maar te roepen dat elke Nederlandse Ajacied klaar is voor Oranje
quote:Op zondag 9 september 2012 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.ign.com/articl(...)12-tv-preview?page=7
NBC is automatisch faal.quote:Revolution: Mon, Sept 17th 10pm NBC
quote:Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working?
Waar stel ik dat?quote:Op zondag 9 september 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij stelt als Ajacied dat een Mulder meer in Oranje heeft te zoeken dan Vermeer. Ik weet niet wat erger is. (Ze horen er beide in in overigens)
Ja en? Je laat constant blijken dat je voor Feyenoord bent, ik reageer er gewoon op.quote:Op zondag 9 september 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is je ideeën bus op? Je komt altijd met hetzelfde.
Op de eerdere pagina's van dat artikel staan ook de series beschreven.quote:
Hou toch eens je bek man.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en? Je laat constant blijken dat je voor Feyenoord bent, ik reageer er gewoon op.
Je quote enkel de pro Vermeer post en laat de Mulder Oranje in met rust.quote:
Slecht argument, dat is balen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je quote enkel de pro Vermeer post en laat de Mulder Oranje in met rust.
Oh en Coutinho moet een kans krijgen, wereldkeeper.
Sta ik even voor lul.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg hier, autistenvolk.
Heb trailer van gezien. Geeft me een Terra Nova vibe.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de eerdere pagina's van dat artikel staan ook de series beschreven.
Gevoelig puntquote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Moest ik ook aan denken idd.quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb trailer van gezien. Geeft me een Terra Nova vibe.
Gaat ie weer.quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zouden we opnieuw moeten beginnen met wat anders zoal stoom terug brengen..quote:
Ach dan maken ze toch gewoon weer een Amerikaanse variant op een Europese serie.quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Er zitten wel een paar leuke nieuwe series bij, maar waars verpesten ze het. Op een 1 of andere manier hebben amerikanen moeite om series van een hoog niveau te maken met amerikanen erin.
Valt wel mee. The Wire? Mad Men?quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Er zitten wel een paar leuke nieuwe series bij, maar waars verpesten ze het. Op een 1 of andere manier hebben amerikanen moeite om series van een hoog niveau te maken met amerikanen erin.
Vegas, Mob Doctor, Last Resort ga ik sowieso checkenquote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Meh, het concept is gewoon vrij zwak imo.quote:Op zondag 9 september 2012 17:35 schreef mrstylo het volgende:
Revolution kon leuk zijn, maar dan moest HBO/Showtime het maken. Bij een publieke zender werken dat soort series gewoon niet. Maar concept lijkt me wel leuk.
Flashforward ook al.quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat de netwerken niet hebben geleerd van Terra Nova, The Event en vele andere compleet geflopte series
Ja, hele toffe serie imo.quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
Is Mad Men het waard? Wil ik al tijden aan beginnen maar moet het nog steeds een keer echt doen
Concept was echt vet, maar ze lieten serieus elke aflevering elke flashforward opnieuw zien.quote:
HBO series excluded. En natuurlijk is 1 op de 20 wel goed. Breaking bad bijv. ook. Sons of Anarchyquote:
Animequote:Op zondag 9 september 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Animatie films, goffedomme wat heerlijk scherp.
Heb je al een nieuwe tv?quote:Op zondag 9 september 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Animatie films, goffedomme wat heerlijk scherp.
Nog niet, ben er waarschijnlijk al (lang) uit maar wil me nog inlezen. Had gister ook geen zin meer om te gaan kijken bij mediamarkt naar die tv.quote:
Wat wil je halen?quote:Op zondag 9 september 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog niet, ben er waarschijnlijk al (lang) uit maar wil me nog inlezen. Had gister ook geen zin meer om te gaan kijken bij mediamarkt naar die tv.
Panasonic hoor ik altijd wel goede dingen over, verder heb ik er helemaal geen verstand van.quote:
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel mooier, scherper, zwarter dan LCD
Jawel, maar gaat weer weg. En het is alleen als je 3 uur lang op een warme dag de hele tijd een fel rode logo (zoals bijvoorbeeld van NOSquote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?
Als je het hebt dan werkt garantie van Panasonic wel goed. Heb al 1 jaar plasma van Panasonic en nog niets gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?
Ik twijfelde over plasma, nooit gezien en ik was bang voor de weerspiegeling.. ook omdat ik lamellen heb (die wel weg gaan en er komen gordijnen voor in de plaats) maar toch.. Toen ben ik bij een kennis/vriend gaan kijken, binnen 5minuten was ik om..quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Panasonic hoor ik altijd wel goede dingen over, verder heb ik er helemaal geen verstand van.
Heb jij het niet over inbrand gevoeligheid?quote:Op zondag 9 september 2012 17:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het hebt dan werkt garantie van Panasonic wel goed. Heb al 1 jaar plasma van Panasonic en nog niets gehad.
Ja daar heb ik het over.quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij het niet over inbrand gevoeligheid?
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasmaquote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het over.
Wat is ghosting dan?
Plasma tv's zijn juist beter voor snelle beelden(voetbal, games) dan LCD.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasma
Oh zo. Weet niet. Nooit gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasma
Ja joh? Enige kennis die ik er van heb is dat ik ooit bij een maatje op een goedkope, grote plasma heb gegamed en dat ging best kut.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plasma tv's zijn juist beter voor snelle beelden(voetbal, games) dan LCD.
Daar heb je het al..quote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja joh? Enige kennis die ik er van heb is dat ik ooit bij een maatje op een goedkope, grote plasma heb gegamed en dat ging best kut.
Ja. Maar dat 1e is te verwaarlozen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
Maar dan is dus het enige nadeel van plasma het risico op inbranders en het energieverbruik, right?
*Plasma.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je het al..
Als je een grote LCD koopt van 300 euro kun je ook niet veel er van verwachten he..
Inbrandgevoeligheid is blijkbaar wat ik lees ook al aanzienlijk minder bij nieuwe series. Stroom verbruik is het grootste punt.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
Maar dan is dus het enige nadeel van plasma het risico op inbranders en het energieverbruik, right?
meh fuck dat m'n huur is inclusiefquote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inbrandgevoeligheid is blijkbaar wat ik lees ook al aanzienlijk minder bij nieuwe series. Stroom verbruik is het grootste punt.
Ja ik las niet goed.. maar gewoon je kan niet veel verwachten van een goedkope TV.. en als hij dan goedkoop en groot is helemaal niet.quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
*Plasma.
Maar vroeger waren plasma schermen ook kut, maar dan heb ik het echt over 2004.
Ik betaal ook wel 20/50 euro meer aan stroom per jaar hoor om dan mooi beeld te hebben. Tevens is plasma vaak qua prijs/kwaliteit verhouding ook goedkoper.quote:
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua diktequote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betaal ook wel 20/50 euro meer aan stroom per jaar hoor om dan mooi beeld te hebben. Tevens is plasma vaak qua prijs/kwaliteit verhouding ook goedkoper.
4 iPhones dik.quote:Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua dikte
Ze zijn dun hoor die TV's en randen ook tegenwoordig.quote:Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua dikte
Meer zakgeld vragen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe moet ik geld verdienen tabbo's?
Ik ben 13, hoe? zeg me hoe?
Drugs dealen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Nee, niet zakgeld, niks seksueels..
Hoe?
Drugs dealen, in een bende gaan(je bent mocro toch).quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Illegaal mag eh..
Maar wat verdient goed?
Krantenwijk?quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Illegaal mag eh..
Maar wat verdient goed?
Heitje voor karweitjequote:Op zondag 9 september 2012 18:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Nee, niet zakgeld, niks seksueels..
Hoe?
Vroeg je laatst dat ook niet?quote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe moet ik geld verdienen tabbo's?
Ik ben 13, hoe? zeg me hoe?
Wel via iemand anders zijn bankrekening natuurlijk want anders kun je niet uitbetalenquote:
Ja , dan maar in een mocro bende.quote:Op zondag 9 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel via iemand anders zijn bankrekening natuurlijk want anders kun je niet uitbetalenmaar kom op, daar is hij te dom voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |