Als je het hebt dan werkt garantie van Panasonic wel goed. Heb al 1 jaar plasma van Panasonic en nog niets gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?
Ik twijfelde over plasma, nooit gezien en ik was bang voor de weerspiegeling.. ook omdat ik lamellen heb (die wel weg gaan en er komen gordijnen voor in de plaats) maar toch.. Toen ben ik bij een kennis/vriend gaan kijken, binnen 5minuten was ik om..quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Panasonic hoor ik altijd wel goede dingen over, verder heb ik er helemaal geen verstand van.
Heb jij het niet over inbrand gevoeligheid?quote:Op zondag 9 september 2012 17:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het hebt dan werkt garantie van Panasonic wel goed. Heb al 1 jaar plasma van Panasonic en nog niets gehad.
Ja daar heb ik het over.quote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij het niet over inbrand gevoeligheid?
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasmaquote:Op zondag 9 september 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het over.
Wat is ghosting dan?
Plasma tv's zijn juist beter voor snelle beelden(voetbal, games) dan LCD.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasma
Oh zo. Weet niet. Nooit gezien.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij snelle dingen, bijvoorbeeld een voetbal, dat je een streep achter de bal ziet door lage snelheid van plasma
Ja joh? Enige kennis die ik er van heb is dat ik ooit bij een maatje op een goedkope, grote plasma heb gegamed en dat ging best kut.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plasma tv's zijn juist beter voor snelle beelden(voetbal, games) dan LCD.
Daar heb je het al..quote:Op zondag 9 september 2012 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja joh? Enige kennis die ik er van heb is dat ik ooit bij een maatje op een goedkope, grote plasma heb gegamed en dat ging best kut.
Ja. Maar dat 1e is te verwaarlozen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
Maar dan is dus het enige nadeel van plasma het risico op inbranders en het energieverbruik, right?
*Plasma.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je het al..
Als je een grote LCD koopt van 300 euro kun je ook niet veel er van verwachten he..
Inbrandgevoeligheid is blijkbaar wat ik lees ook al aanzienlijk minder bij nieuwe series. Stroom verbruik is het grootste punt.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
Maar dan is dus het enige nadeel van plasma het risico op inbranders en het energieverbruik, right?
meh fuck dat m'n huur is inclusiefquote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inbrandgevoeligheid is blijkbaar wat ik lees ook al aanzienlijk minder bij nieuwe series. Stroom verbruik is het grootste punt.
Ja ik las niet goed.. maar gewoon je kan niet veel verwachten van een goedkope TV.. en als hij dan goedkoop en groot is helemaal niet.quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
*Plasma.
Maar vroeger waren plasma schermen ook kut, maar dan heb ik het echt over 2004.
Ik betaal ook wel 20/50 euro meer aan stroom per jaar hoor om dan mooi beeld te hebben. Tevens is plasma vaak qua prijs/kwaliteit verhouding ook goedkoper.quote:
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua diktequote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik betaal ook wel 20/50 euro meer aan stroom per jaar hoor om dan mooi beeld te hebben. Tevens is plasma vaak qua prijs/kwaliteit verhouding ook goedkoper.
4 iPhones dik.quote:Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua dikte
Ze zijn dun hoor die TV's en randen ook tegenwoordig.quote:Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn het trouwens nog steeds van die joekels? Iig vergeleken met LED, wat ik wel nice vind qua dikte
Meer zakgeld vragen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe moet ik geld verdienen tabbo's?
Ik ben 13, hoe? zeg me hoe?
Drugs dealen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Nee, niet zakgeld, niks seksueels..
Hoe?
Drugs dealen, in een bende gaan(je bent mocro toch).quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Illegaal mag eh..
Maar wat verdient goed?
Krantenwijk?quote:Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Illegaal mag eh..
Maar wat verdient goed?
Heitje voor karweitjequote:Op zondag 9 september 2012 18:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Nee, niet zakgeld, niks seksueels..
Hoe?
Vroeg je laatst dat ook niet?quote:Op zondag 9 september 2012 18:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Hoe moet ik geld verdienen tabbo's?
Ik ben 13, hoe? zeg me hoe?
Wel via iemand anders zijn bankrekening natuurlijk want anders kun je niet uitbetalenquote:
Ja , dan maar in een mocro bende.quote:Op zondag 9 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel via iemand anders zijn bankrekening natuurlijk want anders kun je niet uitbetalenmaar kom op, daar is hij te dom voor.
Tegenwoordig stoppen ze ook gewoon drugs in hun maag. met plastic erom heenquote:Op zondag 9 september 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan mij best indenken dat drugsbaronnen liever een kind met een lading meesturen dan een volwassene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |