Wieso?quote:Op zondag 9 september 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
Ik had een andere tt verwacht van Sjaak.
Masturberenquote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij best wel zo zonder voetbal in het weekend
Zei hij, postend op FOK.quote:Op zondag 9 september 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben wel blij dat er geen voetbal is, anders lig ik met mijn brakke kop alleen maar voetbal te kijken. Nu eindelijk eens serieus aan de studie
Ik verlang naar zaterdagquote:Op zondag 9 september 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verveel mij best wel zo zonder voetbal in het weekend
Jaquote:Op zondag 9 september 2012 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Windows Phone?
Jaquote:
Whatsapp is inderdaad verkracht in de laatste update, het is van perfect werkend naar af en toe een laadtijd gegaan. Beter komt er spoedig weer een nieuwe versie uit.quote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Werkt als een tiet. Ziet er goed uit.
Alleen Whatsapp werkt nog niet 100%, en laadtijden voor apps zijn soms wat lang
Voor WP8 komen weer een hele rits met nieuwe toestellen uit toch?quote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja
Werkt als een tiet. Ziet er goed uit.
Alleen Whatsapp werkt nog niet 100%, en laadtijden voor apps zijn soms wat lang
Maar whatsapp komt nog wel en snelheid wordt beter met die nieuwe telefoons
Pusht ook niet altijd lekker heb ik het ideequote:Op zondag 9 september 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whatsapp is inderdaad verkracht in de laatste update, het is van perfect werkend naar af en toe een laadtijd gegaan.
die 920 is nicequote:Op zondag 9 september 2012 16:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor WP8 komen weer een hele rits met nieuwe toestellen uit toch?
Die in benchmarks niet onder doet voor quadquote:
Dat wist ik weer niet.quote:Op zondag 9 september 2012 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Die in benchmarks niet onder doet voor quad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |