Waar stel ik dat?quote:Op zondag 9 september 2012 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij stelt als Ajacied dat een Mulder meer in Oranje heeft te zoeken dan Vermeer. Ik weet niet wat erger is. (Ze horen er beide in in overigens)
Ja en? Je laat constant blijken dat je voor Feyenoord bent, ik reageer er gewoon op.quote:Op zondag 9 september 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is je ideeën bus op? Je komt altijd met hetzelfde.
Op de eerdere pagina's van dat artikel staan ook de series beschreven.quote:
Hou toch eens je bek man.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en? Je laat constant blijken dat je voor Feyenoord bent, ik reageer er gewoon op.
Je quote enkel de pro Vermeer post en laat de Mulder Oranje in met rust.quote:
Slecht argument, dat is balen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je quote enkel de pro Vermeer post en laat de Mulder Oranje in met rust.
Oh en Coutinho moet een kans krijgen, wereldkeeper.
Sta ik even voor lul.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben weer weg hier, autistenvolk.
Heb trailer van gezien. Geeft me een Terra Nova vibe.quote:Op zondag 9 september 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de eerdere pagina's van dat artikel staan ook de series beschreven.
Gevoelig puntquote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Moest ik ook aan denken idd.quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb trailer van gezien. Geeft me een Terra Nova vibe.
Gaat ie weer.quote:Op zondag 9 september 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zouden we opnieuw moeten beginnen met wat anders zoal stoom terug brengen..quote:
Ach dan maken ze toch gewoon weer een Amerikaanse variant op een Europese serie.quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Er zitten wel een paar leuke nieuwe series bij, maar waars verpesten ze het. Op een 1 of andere manier hebben amerikanen moeite om series van een hoog niveau te maken met amerikanen erin.
Valt wel mee. The Wire? Mad Men?quote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Er zitten wel een paar leuke nieuwe series bij, maar waars verpesten ze het. Op een 1 of andere manier hebben amerikanen moeite om series van een hoog niveau te maken met amerikanen erin.
Vegas, Mob Doctor, Last Resort ga ik sowieso checkenquote:Op zondag 9 september 2012 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Meh, het concept is gewoon vrij zwak imo.quote:Op zondag 9 september 2012 17:35 schreef mrstylo het volgende:
Revolution kon leuk zijn, maar dan moest HBO/Showtime het maken. Bij een publieke zender werken dat soort series gewoon niet. Maar concept lijkt me wel leuk.
Flashforward ook al.quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat de netwerken niet hebben geleerd van Terra Nova, The Event en vele andere compleet geflopte series
Ja, hele toffe serie imo.quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Saind het volgende:
Is Mad Men het waard? Wil ik al tijden aan beginnen maar moet het nog steeds een keer echt doen
Concept was echt vet, maar ze lieten serieus elke aflevering elke flashforward opnieuw zien.quote:
HBO series excluded. En natuurlijk is 1 op de 20 wel goed. Breaking bad bijv. ook. Sons of Anarchyquote:
Animequote:Op zondag 9 september 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Animatie films, goffedomme wat heerlijk scherp.
Heb je al een nieuwe tv?quote:Op zondag 9 september 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Animatie films, goffedomme wat heerlijk scherp.
Nog niet, ben er waarschijnlijk al (lang) uit maar wil me nog inlezen. Had gister ook geen zin meer om te gaan kijken bij mediamarkt naar die tv.quote:
Wat wil je halen?quote:Op zondag 9 september 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog niet, ben er waarschijnlijk al (lang) uit maar wil me nog inlezen. Had gister ook geen zin meer om te gaan kijken bij mediamarkt naar die tv.
Panasonic hoor ik altijd wel goede dingen over, verder heb ik er helemaal geen verstand van.quote:
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel mooier, scherper, zwarter dan LCD
Jawel, maar gaat weer weg. En het is alleen als je 3 uur lang op een warme dag de hele tijd een fel rode logo (zoals bijvoorbeeld van NOSquote:Op zondag 9 september 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je geen ghosting meer op moderne plasma's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |