Tot straaksss!quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:38 schreef Xblister het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar qbase, zin zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
een hardstylefeestje?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:26 schreef KeesBromfiets het volgende:
Naar het schijnt zal binnenkort een feest zijn in haaksbergen. Hier heb ik vaag iets van te horen gekregen, mensen uit haaksbergen die meer weten? Dus of er iets van klopt en een datum oid.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef mstx het volgende:
Niemand hier komt uit Haaksbergen, echt een stom dorp is dat
dankje BertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weet niet precies wat voor een feest, maar ik hoorde iets van een voormalig disco/kraakpand vallen. Kan ook gewoon onzin zijn hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hardstylefeestje?
[..]
dankje Bert
die voormalige disco kan het Danspaleis wel eens zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:41 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Weet niet precies wat voor een feest, maar ik hoorde iets van een voormalig disco/kraakpand vallen. Kan ook gewoon onzin zijn hoor.
haha hier ook, al 13u gewerkt en nu lekker door naar q-base. Zal leuk worden op et eindequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hele dag gewerkt, compleet naar de klote. Dat gaat pijn doen zometeen
Ik zit nu ook in Hengelo bij een vriendquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:12 schreef slvrbld het volgende:
Hengelo. Maar over 3 weken zit ik voor 4 maanden in R'dam
Collab van Thera & Freqz? Hmm... Interessantquote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Massief het volgende:
Deze moet ik in goede kwaliteit horen!! Damn... klinkt bruuut!
Klopt. Dat moment was kut. Maar zover ik begreep was het een opbouwende avond. Dus van oud naar nieuw.quote:Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Ziekebaard het volgende:
Oja wat ik me ook afvroeg. The tempel of anarchy was toch een early area? Want op een gegeven moment waren we daar en begonnen zie die brennen heart ellende van een Just as easy te draaien...
Ik kwam echt precies bij deze plaat daar aanquote:Op zondag 9 september 2012 10:06 schreef Ziekebaard het volgende:
Want op een gegeven moment waren we daar en begonnen zie die brennen heart ellende van een Just as easy te draaien...
Ouder toch al? Ik kan me volgens mij herinneren dat hij op DQ 08 of 09 is gedraaid?quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat nummer is nu ruim 2 jaar oud en nog steeds heb ik m veel gehoord. Snap het echt niet.
Mooi stukje wel was net ervoor toen scantraxx reloaded werd gedraaid. Iedereen deed toch ff mee met 'this is how we do it!' Kippevel
Oh dat kan ook. Hoorde m laatst op de qlimax 2010 dvdquote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef StM het volgende:
[..]
Ouder toch al? Ik kan me volgens mij herinneren dat hij op DQ 08 of 09 is gedraaid?
Thanks! Dat is m idd!quote:Op zondag 9 september 2012 11:53 schreef Massief het volgende:
Deze moet ik in goede kwaliteit horen!! Damn... klinkt bruuut!
Die mid klinkt dikquote:Op zondag 9 september 2012 15:01 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thanks! Dat is m idd!
Dj Thera & Frequencerz - Incoming
is dat zo Niels?quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus ik heb zin in de tijdmachine. waar Nls04 nog wel een fijne mededeling over heeft
quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef T_Killer het volgende:
Openen met Rock Civilization, in de rest van de zet o.a. Clubbin, Lunatick, Superdisco, Her Voice, We are Posessed, The Payback en nog veel meer waar ik zo niet op kan komen.
Bohhh! Klinkt goed zeg. Ben echt heel benieuwd naar de Tijdmachine. Wil er zelf wel heel graag naartoe eigenlijk... maarja, fucking schagen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:03 schreef T_Killer het volgende:
Q-BASE![]()
Jones!!!![]()
Openen met Rock Civilization, in de rest van de zet o.a. Clubbin, Lunatick, Superdisco, Her Voice, We are Posessed, The Payback en nog veel meer waar ik zo niet op kan komen.
Die Ryfle die mede de Tijdmachine organiseert was er ook, en ik denk dat hij nu wel een beeld heeft dat er vraag is naar een concept a la Tijdmachine want Jones draaide die bunker helemaal plat.
2,5 uur rijdenquote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bohhh! Klinkt goed zeg. Ben echt heel benieuwd naar de Tijdmachine. Wil er zelf wel heel graag naartoe eigenlijk... maarja, fucking schagen.
Nouja, ik zou het mezelf nooit vergeven als ik niet zou gaan... Dus ga ik er voor zorgen dat ik gewoon kan gaan. Het moet te regelen zijn :pquote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2,5 uur rijdenen de 5e is ook Superbash XXL bij Atak in Enschede + dat weekend ook feestjes in Haaksbergen
x2quote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bohhh! Klinkt goed zeg. Ben echt heel benieuwd naar de Tijdmachine. Wil er zelf wel heel graag naartoe eigenlijk... maarja, fucking schagen.
Nou NLS had een plan hiervoor. Moet ie zelf maar even toelichtenquote:Op zondag 9 september 2012 19:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het mezelf nooit vergeven als ik niet zou gaan... Dus ga ik er voor zorgen dat ik gewoon kan gaan. Het moet te regelen zijn :p
Ik ga wss ook naar superbash, en in nov naar metropool voor aszeszment vs hardcore? Oid.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2,5 uur rijdenen de 5e is ook Superbash XXL bij Atak in Enschede + dat weekend ook feestjes in Haaksbergen
NLS, kom er maar in. Ben benieuwdquote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef T_Killer het volgende:
Nou NLS had een plan hiervoor. Moet ie zelf maar even toelichten
3 november is daar Aszeszment vs H4RD.COR3 · Battle Of The East zie ikquote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik ga wss ook naar superbash, en in nov naar metropool voor aszeszment vs hardcore? Oid.
QORE3.0 jongequote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 november is daar Aszeszment vs H4RD.COR3 · Battle Of The East zie ik
quote:
Combobreakerquote:Op maandag 10 september 2012 09:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
Mocht je je vanavond dood vervelen en niet meer weten wat te doen... Ben vanavond om 21.00 in The Magic Show
Is dat niet het idee van een live-set? de originele tracks een beetje aanpassen, loopjes, geluidjes en alles toevoegen ter plekke?quote:Op maandag 10 september 2012 13:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Donkey Rollers![]()
Hoe slecht! Allemaal remuxxes , de tracks allemaal in een nieuw jasjes. Imho echt de slechtse set van de avond. Alleen afsluiten met Sound of the Beast was nog leuk.
Zolang je niet vooraan stond was het inderdaad goed te doen. zonder oordoppen kon je echt niet vooraan staan hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Hangar was dit jaar goed te doen, vorig jaar stond het geluid daar echt veel te hard.
Uhu maar de tracks waren totaal niet herkenbaar op de teksten na zegmaar... IMHO waren ze zwaar verneukt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
Is dat niet het idee van een live-set? de originele tracks een beetje aanpassen, loopjes, geluidjes en alles toevoegen ter plekke?
quote:
Word vetquote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef T-Force het volgende:
NLS, waar blijft je bericht omtrent 'De Tijdmachine'? Ben benieuwd wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkah bezahg!
Main Mf is toch nog niet uit ?
,,/
Wel meer nietquote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]Lekkah bezahg!
Main Mf is toch nog niet uit ?
Lucky you!quote:
Beter had die kerel er dikke crypsis kicks onder gezet, ipv poingjoings.quote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef Waffle het volgende:
Main mf, echt een van de beste platen van dit jaar vind ik.
Whahahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:47 schreef T-Force het volgende:
Boy of T-Killer, wat was het idee van NLS nou?
Ik hoor uit betrouwbare bron dat het vanavond hier gepost wordquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:47 schreef T-Force het volgende:
Wat kost zoiets? M'n oordopjes zijn overleden..quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iemand op zoek naar nieuwe oordopjes? nieuw in doos
[ afbeelding ]
hij was 50 euro + 20 euro importkosten, wil er 50 euro voor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat kost zoiets? M'n oordopjes zijn overleden..
staat in het rijtje tussen oordoppen van $130 - $250 http://cdn.head-fi.org/a/(...)_IEMchartljokerl.pngquote:http://www.head-fi.org/t/(...)fxd80-added-09-05-12
Details: VSonic’s mid-range dynamic monitor
Current Price: $63 from lendmeurears.com (MSRP: $63)
Specs: Driver: Dynamic | Imp: 24Ω | Sens: 108 dB | Freq: 10-20k Hz | Cable: 4.3' L-plug
Nozzle Size: 3.5mm | Preferred tips: Stock single-flanges, bi-flanges
Wear Style: Over-the-ear
Accessories (4/5) - Single-flange (3 sizes), hybrid-style (7 sizes), foam-stuffed hybrid (3 sizes), and bi-flange silicone tips, foam tips, over-the-ear cable guides and padded spring-clasp carrying pouch
Build Quality (4/5) - Designed for over-the-ear wear, the GR06 features adjustable-angle metal nozzles coupled and ergonomically-shaped housings. The cable is sturdy and smooth but can be somewhat resistant to staying behind one’s ears without the included guides. Lack of a sliding cable cinch does not help
Isolation (4/5) – Despite the ergonomic form factor the GR06 isolates rather well with the right tips
Microphonics (4.5/5) - Cable noise is very low as the GR06 can only be worn in the over-the-ear configuration. Although both shirt clip and cable cinch are missing from the accessory pack, the ear guides can be used to fix the cord in place
Comfort (4.5/5) - The GR06 works very well for prolonged listening - the angle of the nozzle is adjustable in every direction by ~40º due to a unique swivel mechanism and the sleek, lightweight housings are even smaller than those of the GR07
Sound (8.1/10) – While the higher-end GR07 model presents itself as a dynamic-driver take on a professional monitor, the GR06 offers a more consumer-friendly signature while showcasing just how far the sound quality of IEMs in the sub-$100 range has come in the past couple of years.
The bass of the GR06 is impactful and well-rounded. Compared to the GR07, the GR06 has less bass depth and more emphasis on the mid-bass region, resulting in a fuller, softer note presentation and warmer tone. In fact, the GR06 is more reminiscent of the Yamaha EPH-100 through the bass and midrange, albeit not as clear, hard-hitting, or resolving. It is not as tight or quick as the GR07 but competes extremely well in its price range, making solid mid-level sets such as the Spider Realvoice and MEElec CC51 sound boomy and bloated. The pricier HiSound Crystal, on the other hand, is a touch cleaner and quicker at the expense of slightly dryer sound.
The midrange of the GR06 is smooth, warm, and forward. The mids sound clean and have decent detail but are limited by the same slightly soft note presentation as the bass. As a result, the GR06 doesn’t sound quite as crisp, clean, and transparent as the GR07 or – to a lesser extent - the HiFiMan RE-ZERO or HiSound Crystal, but competes very well with pretty much everything else in its price bracket. The MEElec CC51 and Soundmagic E10 both sound mid-recessed in comparison while the Spider Realvoice and Brainwavz M2 lack detail and resolution. The pricier Sennheiser IE6 also sounds less refined than the GR06, with an edgier note presentation but no gain in clarity or detail.
At the top, the GR06 is clean and detailed but comes across a bit less aggressive than the GR07, which sounds hotter and has more sparkle. While the GR06 is generally smoother, it’s still not quite as smooth as a Sunrise Xcape IE or HiFiMan RE-ZERO. Like the GR07, the lower-end model has a slight tendency to point out sibilance and good – but not class-leading - extension. There are competing sets that sound a little crisper and more resolving – the RE-ZERO and HiSound Crystal, for example - but none of them get far ahead of the cheaper and smoother-sounding GR06.
The presentation of the GR06 is perhaps its most impressive aspect – soundstage size is above average and retains good instrument separation. The GR06 really makes similarly-priced sets such as the Brainwavz M2, MEElec A151, and even HiSound Crystal sound small and intimate. The presentation is more on-par with the far more expensive Sennheiser IE6 and IE7. Some nitpicks - there is decent air to the presentation but the more forward-sounding GR06 doesn’t have the sheer expanse of the GR07. Like the GR07, it also doesn’t have the best soundstage depth or the most 3-dimensional sonic image and the dynamics could be better. For the price, however, none of these should elicit any complaints.
Value (10/10) – The VSonic GR06 does to the sub-$100 market what last year’s release of the GR07 did to top-tier earphones, embarrassing quite a few of its competitors by combining a comfortable over-the-ear form factor, great build quality, and excellent sound at an unreasonably low price point. While some nitpicks that do make their way into its evaluation, most of them are normally reserved for upper-tier products, itself a compliment to the GR06. This is yet another VSonic product punching well above its weight.
Pros: Well-built and well-designed; warm, spacious, slightly mid-forward sound
Cons: No cable cinch[/quote]
Interesse gewerkt, kan je ze nog even vasthouden voor me?quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iemand op zoek naar nieuwe oordopjes? nieuw in doos
[ afbeelding ]
Excuses voor de mensen de late reactie maar sinds 1 september ben ik geen student meer waardoor ik sinds Q-base amper de tijd heb gehad om ff te posten hierquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:47 schreef T-Force het volgende:
quote:Fok! Busreis naar de Tijdmachine
NLS04
quote:01. Southstylers - Trippp
02. Kold Konexion - Minus One
03. Hardstyle Masterz feat Max Enforcer - Light Of The Dark (The Blackout Mix)
04. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
05. The Pitcher - Karma
06. Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Style Mix)
07. Zanza Labs - Control The Mind
08. Overload - The Anthem (Vortex and Zatox Mix)
09. Zany & Duro - Back Again
10. Donkey Rollers - Ruff
11. The Raiders - Disk Warriors (Warrior Mix)
12. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy Rave Mix)
13. The Beholder Meets Zany - Psychadelic Drops
14. Dark Oscillators - Nero
15. Technoboy - Atomic (Technoboy's King Konga Mix)
16. Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix)
17. 2 Sidez - Freakin'
18. Donkey Rollers - Immeasurably (Original Mix)
19. Zany - Symphonic Feedback
20. Noisecontrollers - Against All Odds
21. Zany meets the Beholder - Who Wants This
Mr. Solis - Mixxed Up #5 by Third Dimension
ze gaan over je oren, vind ik niet fijn.quote:
alleen als je niet terugkrabbeltquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Interesse gewerkt, kan je ze nog even vasthouden voor me?
Ja nu weten we het wel he...zaterdag al 30x verteld dat je één hele werkweek erop had zitten, en dan al klagen dattie t druk heeftquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Excuses voor de mensen de late reactie maar sinds 1 september ben ik geen student meer waardoor ik sinds Q-base amper de tijd heb gehad om ff te posten hier![]()
[..]
Was ik idd vergeten. Let's get ready TO RUMBLEEE!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Excuses voor de mensen de late reactie maar sinds 1 september ben ik geen student meer waardoor ik sinds Q-base amper de tijd heb gehad om ff te posten hier![]()
Zo verschrikkelijk vet om al die gouden platen (was lockdown ook al genoemd?
) achter elkaar te horen icm met een sfeer die steeds gekker werd in die kleine bunker..
![]()
[..]
Begrafenis of trouwerij ? Timmeke ook ?quote:
nee niet van mij, kwam hem tegen op de pf pagina van dat feest. ik heb ook wel een koptelefoon, maar ik vind oordopjes juist chiller voor een lange tijd. en op de fiets/bus/trein al helemaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoals ik je tijdens Jones al vertelde Niels... Ik ga ook
Is dat jouw setje DV?
Ik hoef geen dopjes trouwens, heb twee wekeng eleden een nieuwe koptelefoon aangeschaft. Vind dat een stuk chiller, zeker omdat ik ze toch wel 8 uur per dag op heb
de fries heeft weer "belangrijkere" plannen hoorquote:
Landelijk ING feest in Ijsselhallen Zwolle met gratis drank eten etc. En vol ING chicks van callcenters Amsterdam, Arnhem en Groningenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Begrafenis of trouwerij ? Timmeke ook ?
Of de mensen uit het oosten met de trein naar Utrecht? Mooi sixpackje Grolsch mee voor onderweg. Lijkt me leuk om mensen hier een keer te zien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Lockdown, wat is het lang geleden dat ik die op een feest gehoord heb!en ja, ik weet dat ik er niet zoveel meer meepak tegenwoordig
wat betreft de Tijdmachine denk ik niet dat een bus vanuit het Oosten gaat werken, maar dat opstappen op een centrale plek klinkt goed!! ben steeds meer geneigd om gewoon te gaan, want wil het eigenlijk niet missen! (en natuurlijk kom ik dan ook ter ere van dit topic en alle mensen hier) en dus de reis naar en van de centrale plek gewoon met de auto te doen
wellicht kan ik Machiel meenemen en onderweg wat anderen oppikken
feest duurt tot 6 uur volgens PF en zondag 7 oktober a.s. gaat er om 06:38 (2:16 reistijd) en 7:51 (1:33 reistijd) en trein van Utrecht Centraal naar Hengelo zie ik; dus het zou kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Of de mensen uit het oosten met de trein naar Utrecht? Mooi sixpackje Grolsch mee voor onderweg. Lijkt me leuk om mensen hier een keer te zien.
Lol vanaf rdam ga je toch rechtstreeks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:08 schreef slvrbld het volgende:
Met de bus van Schagen terug naar Utrecht ben je ook wel minimaal een uur kwijt denk ik, dus wachten op een trein zal wel niet nodig zijn. Ik kom vanaf R'dam, kan opzich ook wel de trein naar Utrecht pakken dan als dat 't beste uitkomt.
edit: dat is toch wel 2 uur in de bus zitten zo te zien vanaf en naar Utrecht.
Hangt er vanaf waar die bus langs gaat. Met het openbaar vervoer is het ook een hel om er te komen... Zou me niets verbazen dat de terugweg met het OV langer gaat duren omdat er dan nog geen treinen rijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:09 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Lol vanaf rdam ga je toch rechtstreeks.
Dus dan vanaf schagen door naar een after?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:11 schreef slvrbld het volgende:
Hangt er vanaf waar die bus langs gaat. Met het openbaar vervoer is het ook een hel om er te komen... Zou me niets verbazen dat de terugweg met het OV langer gaat duren omdat er dan nog geen treinen rijden.
Vanaf mijn woonplaats is het 231km en 2 uur 35 minuten. Woon net iets korter aan de Duitse grensquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
218 km, 2 uur 33 minuten van Haaksbergen naar Kdanz
101km, 1 uur 17 minuten van Utrecht Centraal naar Kdanz
waar woon jij dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Vanaf mijn woonplaats is het 231km en 2 uur 35 minuten. Woon net iets korter aan de Duitse grens
Zoals ik al op q-base zei. Ik doe 100% mee. Met de bus ga ik zeker mee. Auto is voor mij ook geen probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgens mij komen er potentieel best wat mensen via Arnhem? En dan komt de bus alsnog door Utrecht. Zou misschien ook kunnen?
Janine de fusion groepie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik lees dat Janine ook gaat, die woont ook hier in het Oosten, dus dan moet ik denk ik niet zo zeuren![]()
ja, die jahquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Janine de fusion groepie?
Die was er ook bij Jones, ging ook goed los.
oh my fucking godquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
Geweldig idee, NLS. Zeker present en ik denk Krullie ook wel. Misschien dat ik ook wat andere maten mee kan krijgen die niet op FOK! zitten![]()
En omdat ik zo enthousiast werd van je idee heb ik besloten iedere week tot 'De Tijdmachine' een setje te maken met mijn impressie van de gouden jaren. Vandaag 2005 gedaan, volgende week 2006, week erna 2007 en de laatste week 2008![]()
2-Motion - Ikhebzinindetijdmachine [2005 Special]
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
03. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L.
04. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
05. The Prophet & Duro - Shizzle The RMX (The Beholder & Balistic Remix)
06. Controller - Test (TNT Remix)
07. Citizen - Microteck (Hardstyle Masterz Remix)
08. The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
09. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
10. Blademasterz - Master Blade
11. Donkey Rollers - Immeasurably
12. Zany - Thugs
13. Tatarola ft. DaRook MC - Insane (Original Tatanka Version)
14. Southstylers - Wroaw
15. Alpha Twins - Sick MF
16. Donkey Rollers - Followers
17. Duro - Cocaine MF (Al Pacino Mix)
http://www27.zippyshare.com/v/6064200/file.html
iedere week, leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
Geweldig idee, NLS. Zeker present en ik denk Krullie ook wel. Misschien dat ik ook wat andere maten mee kan krijgen die niet op FOK! zitten![]()
En omdat ik zo enthousiast werd van je idee heb ik besloten iedere week tot 'De Tijdmachine' een setje te maken met mijn impressie van de gouden jaren. Vandaag 2005 gedaan, volgende week 2006, week erna 2007 en de laatste week 2008![]()
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
12. Zany - Thugs
14. Southstylers - Wroaw
http://lsdb.nl/set/119031(...)pecial-11-09-12.html
Ga liever deze editie gewoon los in het publiek johquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iedere week, leuk
stuur ze een bericht of ze niet nog een uurtje vrij hebben? dan kan je later aan tom jr vertellen: ja zoon, de allereerste tijdmachine 2012, daar had papa nog plaatjes gedraaid
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef StM het volgende:
Ze doen het samen met Lose your mind die vaker in die tent feestjes houd.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Verrassend dat jij er ook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een degelijke line-up! Als Lee Mac nog wat subground draait is dat helemaal top.
2005-mix staat op de telefoon trouwens, komende week luisteren.
gr gr
gewoon komen Bertjequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef mstx het volgende:
Hmm tijdmachine+busje is wel een twijfelgevalletje voor mij.
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijkquote:
2 uitwedstrijden op 1 (zon)dag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijk
Ja, oefenwedstrijdenquote:
Lekker hoor, het is denk ik toch de tijd dat ik begonnen ben met hardstyle luisteren. Had graag naar de tijdmachine gegaan, maar me beste maat viert dan al zijn verjaardag helaas...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
12. Zany - Thugs
14. Southstylers - Wroaw
Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!quote:
Gewoon doorhalen dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijk
Oei. Oud hitje! En wat voor eentje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
september 2007, en lossssssssssssssssssssssssss met z'n allen, hoppa!!![]()
Het lijkt me een topfeest, maar geen idee hoe ik in Schagen terecht ga komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
neem toch aan dat er vanuit hier een lading mensen gaat?
Yo, doet mij er ook maar bij!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
NLS04
-Menn0-
Deeltjesversneller
Levitas
Neem aan dat het mannetje of 8 hier ook nog aanhang heeft of eventueel nog vrienden heeft die de jaren ook kunnen waarderen?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef 16meter het volgende:
Denk dat er niet meer dan een mannetje of 8 via Utrecht wil reizen? Dan kun je zo'n kleiner (mongolen)busje huren. Zal niet heel erg duur zijn. De mensen uit het westen en noorden kunnen dan misschien op eigen gelegenheid komen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn vriendin gaat sowieso mee.
Een publiek wat het niets kan schelen (of onwetend is) + luie artiesten die niets extra's zullen gaan doen (waarom harder werken voor je centjes dan nodig) maar wel volle mep betalen voor je kaartje, dat is een combinatie waar ik niet van hou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
De hele sync knop is de afgelopen week zo overrated... Iedereen heeft het erover. Die sync knop gaat er niet voor zorgen of een artiest een dikke overall performance levert. Dat is van zoveel meer factoren afhankelijk.
Precies mijn punt: de artiesten zijn lui en verwend. Ze weten dat het publiek het toch allemaal geen flikker kan schelen en toch wel komen + betalen om iemand het allemaal te zien faken.quote:Daarnaast is alles in de hardstyle toch al op 150 bpm geproduceerd (en zelfs dan is het voor de meesten nog te moeilijk).
Mocht iemand per ongeluk vergeten zijn dan voeg je naam even toe. Dat houdt het overzichtelijkquote:Interesse in de Fok!busreis naar de tijdmachine
NLS04
Maat NLS04
Vriendin NLS04
-Menn0-
Slvrbld
Scotty
Deeltjesversneller
Keesbromfiets
Remcore
Boy_snakeye
Vriendin Boy_snakeye
T-Force
Sjaakklapkaak
16meter
Eldani
Levitas
16 mensen nu die interesse hebben
Als je dat zou willen doen? Dan kunnen we vervolgens bepalen hoeveel mensen we in totaal nodig hebben om tot een schappelijk prijs voor die bus per persoon te komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Hier ook interesse.
Misschien kan ik contact opnemen met wat van die touring car bedrijven hier in de buurt, om te kijken wat het kost? (Utrecht)
Als we dit van de grond krijgen wordt het echt legendarischquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef NLS04 het volgende:
Goed om te lezen dat er zoveel enthousiastelingen zijn
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als we dit van de grond krijgen wordt het echt legendarischEen ouderwets grote FOK!meet inclusief busfeest en als kers op de taart een feest met alleen maar vette muziek
, wat wil je nog meer?
Dat leek mij ook een goed idee, heb je ook geen gezeur over wie de graties kaartjes krijgtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:14 schreef NLS04 het volgende:
Goed om te lezen dat er zoveel enthousiastelingen zijn
[..]
Mocht iemand per ongeluk vergeten zijn dan voeg je naam even toe. Dat houdt het overzichtelijk
[..]
Als je dat zou willen doen? Dan kunnen we vervolgens bepalen hoeveel mensen we in totaal nodig hebben om tot een schappelijk prijs voor die bus per persoon te komen.
Dan kan ik vervolgens ook weer contact opnemen met de organisatie van de tijdmachine om te horen hoeveel gratis kaarten we krijgen. Wat mij betreft verrekenen we dat ook weer met zijn allen dan en maken we er een soort van combiprijs (bus+ticket) van, die voor iedereen gelijk is.
quote:Interesse in de Fok!busreis naar de tijdmachine:
NLS04
Maat NLS04
Vriendin NLS04
-Menn0-
Slvrbld
Scotty
Deeltjesversneller
Keesbromfiets
Remcore
Boy_snakeye
Vriendin Boy_snakeye
T-Force
Sjaakklapkaak
16meter
Eldani
Levitas
KrullieWullie
Da_Ripper
= 18
dat dacht ik dus net ookquote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
kijkend naar het onderstaande lijstje, lijkt zo'n idee wat hier gebrouwen wordt ééntje waar ik geen nee tegen kan/mag zeggen ... count me in!
[..]
haha ja het lijkt me wel vet, maar dat weekend wordt het zo goed als zeker verhuizen, dus dat wordt wat lastigquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, ReM!
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken
and someone pm Jort_K![]()
want J_S_U & Koepert lurken dit vast wel
Zou leuk zijn! Ook al hoor ik denk ik nog niet bij het meubilair hier, de (meeste) ouwe rotten hier heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 12 september 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
het lijkt er inderdaad op dat iedereen "from the good old days" aanwezig gaat zijn
brings back a lot of memories!!
jonge honden/aanwas moet je altijd hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zou leuk zijn! Ook al hoor ik denk ik nog niet bij het meubilair hier, de (meeste) ouwe rotten hier heb ik wel eens gezien
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!
Tevens vind ik dat alle oude zeurdozen, waaronder ikzelf, gewoon 100% moeten gaan. Ongeacht verplichtingen op zondag o.i.d.
Steun nou gewoon die jaren die hier zovaak voorbij komen.
Nou vooruit dan.quote:
ja meneerquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!
Tevens vind ik dat alle oude zeurdozen, waaronder ikzelf, gewoon 100% moeten gaan. Ongeacht verplichtingen op zondag o.i.d.
Steun nou gewoon die jaren die hier zovaak voorbij komen.
even een lesje volgen bij Machiel over hoe door te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit dan.
[ afbeelding ]
als je mixwerk net zo goed is als de keuze van de tracks, dan vind ik het een goed setjengquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef T-Force het volgende:
Nog iemand iets van feedback over mijn setjeng van 2005?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Doet me denken aan mijn cd's van explosive car tuning, leuk setje, wist niet dat dit de hardstyle was van die jarenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef T-Force het volgende:
Nog iemand iets van feedback over mijn setjeng van 2005?
de cd's van ECT bevatten voornamelijk jump, maar elke cd eindigt meestal met 3/4 nummers hardstylequote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn cd's van explosive car tuning, leuk setje, wist niet dat dit de hardstyle was van die jaren
Ben zelf pas sinds 2 jaar hardstyle aan het luisteren, eerder was het altijd explosive car tuning e.d. wat volgens mij net iets softer is?
Edit: Achteraf luister is dus al best wat langer hardstyle.. lol kijk net naar de artiesten van die jaren op die cd's
Ik vind dat setje van 2005 serieus tof, heb em meteen op men telefoon gezet en op mijn externe hdd/tv. Serieus goede muziek, ik begrijp nu ook waarom de meeklapnummers worden afgekraakt, alhoewel ik die ook mooi vind hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de cd's van ECT bevatten voornamelijk jump, maar elke cd eindigt meestal met 3/4 nummers hardstyleheb zelf alle de eerste10 edities nog wel ergens in de kast liggen
Dus nummers als het volgende valt onder hardstyle uit die jaren?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, de hardstyle uit die tijd was ECHT goed/goud![]()
![]()
en toen was het ook gewoon goede muziek
Ik doe nu PABO, dus kan het iedereen lerenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja meneer
[..]
even een lesje volgen bij Machiel over hoe door te halen
ja man!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dus nummers als het volgende valt onder hardstyle uit die jaren?
Haha in die tijd was ik niet echt van genres. Wist denk ik niet eens wat hardstyle betekende, gewoon beukmuziek, top40 of negergeschreeuw waren genres die ik kende. Maar die laatste luisterde ik absoluut niet naarquote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja man!wat dacht je dan? het valt er niet onder, dat IS de hardstyle van die jaren.
Haha ja dat klopt! Stond dat ik ook kon rijden vanaf Utrecht, maar bedacht me toen dat een bus met z'n allen veel gezelliger is dan daar meetenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Deepack, DHHD en Josh & Wesz
tickets morgenavond vanaf 20.00 te koop, maar dan sta ik helaas in de sporthal; dus als iemand een kaartje voor mij kan kopen zou dat heel fijn zijn
ik dacht waar heb jij het over, is dit gewoon de lineup van de tijdmachinequote:Op woensdag 12 september 2012 23:04 schreef ReMcOrE het volgende:
oei, bijna Luna en Distractor & Ryfle vergeten te noemen!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef haakon het volgende:
Ik doe nu PABO, dus kan het iedereen leren
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
lekkere namen gek, zelfs die millenium hardcore waardeer ik wel
"heeft iedereen zijn knapzak mee?"quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Ik zie je al voor de klas staan.... "Ja kinders vandaag gaan we leren knap'n!"
ow, op de website staan ze wel, apartquote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef ReMcOrE het volgende:
100 Kilo Maarten en Raoul DKC staan er op FB niet bij, daar staan 4 andere namen naast jouw eerste 2
Moet er wel bijvermelden dat het een beetje aan de kosten ligt. Heb hier de laatste 8 maanden zo`n $1200 (ongeveer ¤1000) per maand uitgegeven, dus m`n bankrekening is vrij karig op dit moment.quote:
Ja zou tof zijn als je mee konquote:Op donderdag 13 september 2012 07:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Moet er wel bijvermelden dat het een beetje aan de kosten ligt. Heb hier de laatste 8 maanden zo`n $1200 (ongeveer ¤1000) per maand uitgegeven, dus m`n bankrekening is vrij karig op dit moment.
Als de kosten meevallen, dan is dat inderdaad weer m`n eerste feestje in Nederland. Ik ben op 27 september terug, 6 oktober Tijdmachine zou wel heldig zijn
Oei.. De Defqon Australia camping update:
Ontbijt: 4 muntjes ($10). Dan vraag ik me toch wel af wat een biertje gaat kosten. Mijn logica zegt 2 muntjes en dan is 't goedkoop voor Australische begrippen. Maar de lokale bevolking hier zegt dat het wel eens makkelijk 4 muntjes kan zijn voor een biertje
Nomnomnomquote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dus nummers als het volgende valt onder hardstyle uit die jaren?
Gaat zo aan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
12. Zany - Thugs
14. Southstylers - Wroaw
4-8 euro voor een biertjequote:Op donderdag 13 september 2012 07:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Moet er wel bijvermelden dat het een beetje aan de kosten ligt. Heb hier de laatste 8 maanden zo`n $1200 (ongeveer ¤1000) per maand uitgegeven, dus m`n bankrekening is vrij karig op dit moment.
Als de kosten meevallen, dan is dat inderdaad weer m`n eerste feestje in Nederland. Ik ben op 27 september terug, 6 oktober Tijdmachine zou wel heldig zijn
Oei.. De Defqon Australia camping update:
Ontbijt: 4 muntjes ($10). Dan vraag ik me toch wel af wat een biertje gaat kosten. Mijn logica zegt 2 muntjes en dan is 't goedkoop voor Australische begrippen. Maar de lokale bevolking hier zegt dat het wel eens makkelijk 4 muntjes kan zijn voor een biertje
Yup. Heb even navraag gedaan en kennelijk is het een wet dat op ALLE lokaties waar alcohol geschonken wordt gratis water aangeboden moet worden. Best primaquote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
4-8 euro voor een biertje
water is er wel overal gratis toch? ik zou het wel weten...
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daarnaast wordt elk uur de bar voor 5 minuten gesloten, met het oog op "te dronken worden",
Praat me er niet van. voor een biertje betaal je 2,50 en voor flesje water 5,-quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
4-8 euro voor een biertje
water is er wel overal gratis toch? ik zou het wel weten...
Ik wil niet zeuren, maar ik heb dat weekend al een date gepland staan, nota bene in jouw woonplaats...:P Maar wie weet...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken
you never know, volgens PF is de capaciteit 1.700-1.750 man en heb zogezegd geen idee hoe hard het gaatquote:
Moet ik een extra kaartje voor je kopen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
bij deze nogmaals mijn oproep:
ik sta over ongeveer een half uurtje in de sporthal en ben er vanavond laat pas weer. weet niet hoe hard de kaartverkoop van De Tijdmachine gaat en of er vanavond nog kaarten zijn, maar als iemand straks gaat bestellen en er ééntje extra voor mij zou willen bestellen zou ik dat zeer op prijs stellen![]()
als je tijdelijk die ¤ 10 wilt voorschieten dan graag kerelquote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet ik een extra kaartje voor je kopen?
consider it donequote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je tijdelijk die ¤ 10 wilt voorschieten dan graag kerel
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
consider it done
Kun je weer rustig ademhalen
Ja heb je ook een punt. Kan wel kaartjes gaan kopen, maar als Niels iets regelt qua korting of zelfs vrijkaarten...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah gaan we nou gezamenlijk kopen of wat?
Ik twijfel nog, ook omdat ik geen eigen auto heb. Ook OV is achterlijk lang en duur.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Fokbus!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ook omdat ik geen eigen auto heb. Ook OV is achterlijk lang en duur.
Ps, een van mijn maten vindt het setje ook tof!
Ik heb een mail gestuurd om te informeren wat hij voor ons kan regelen aan vrijkaarten. Ik denk niet dat het snel uitverkocht raakt maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Daarnaast is het natuurlijk het fijnst als we het gewoon allemaal zsm geregeld hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Stuur ik daar ook nog een offerte na toequote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef 16meter het volgende:
Dit is evt. ook nog een bekende jongen in het busvervoer in deze regio.
Ik heb dan een housewarming party. Ik zal ff kijken of ik daarna kan komenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, ReM!
and someone pm Jort_K![]()
want J_S_U & Koepert lurken dit vast wel
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaadquote:
Jammer weer... Waarom dit dan.überhaupt posten?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik denk dat em-dee-em-aa is teleurgesteld in zijn grote held van vroeger
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef haakon het volgende:
Krijg net deze sms van Lucky:
2Night Dangerouzmind met Brennan Heart, Tartaros vs Radical Redemption, Anime en Adaro. Alle dames tot 00:00u gratis entree! Koop online je ticket via lucky.nl
Ik zeg allemaal als vrouw verkleed daarheen! En dan dik hartjengs maken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef haakon het volgende:
Krijg net deze sms van Lucky:
2Night Dangerouzmind met Brennan Heart, Tartaros vs Radical Redemption, Anime en Adaro. Alle dames tot 00:00u gratis entree! Koop online je ticket via lucky.nl
Sorry hoor, maar neenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Om toch wat goeds te posten:
Q-BASE 2012 - QULT | Thilo & Evanti by Qdance
Wat een bazen set op Q-Base was dit zeg![]()
Hierna was ik helemaal gesloopt
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar neen![]()
![]()
Dacht dat Thilo & Evanti, hardstyle draaiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
hell.... F*CKING... yeah!!quote:03. equal Mindz - Hardminded ( original mix )
04. A-Lusion - Drummer Beat
01. Southstylers - Trippp
08. Overload - The Anthem (Vortex and Zatox Mix)
Balenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Tommel2beweging; heb je setje geluisterd maar was er niet bijzonder kapot van. Granted, er zitten leuke plaatjes tussen maar beginnen met Punani was niet mijn keuze geweest.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Godverdomme wat krijg ik zin in dit feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TBH vind ik Punani ook echt rukquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
BalenPunani is voor mij een van de eerste harddance-platen die ik ooit luisterde en bovendien vind ik de climax ook heel sterk!
Wat vond je tegenvallen aan de rest dan?
Ik hoop je de volgende keer in ieder geval te kunnen verblijden met een vettere set dan
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
OMOMOMOMOM Heb me 5.1 config maar ff aangepast, klaptie nog harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
wat is het orgineel daar vanquote:
Afblazen en mee naar de Tijdmachinequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Wat zal t 6 okt fokloos zijn bij de theracords night in sans souci :0
Leuk om Audio care terug te zien (wel n beetje jammer t aka brennan heart erachter hahahahah)
QFTquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Afblazen en mee naar de Tijdmachine
Sans Souci, lekker dichtbij en leuk sfeertje. Helaas kan ik die avond niet...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Leuk om Audio care terug te zien (wel n beetje jammer t aka brennan heart erachter hahahahah)
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer weer... Waarom dit dan.überhaupt posten?
Weken is er geen slecht youtube filmpje meer geplaatst. Dan dit weer.
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
30 klinkt toch als een hoop, was de lijst al zo lang? 21 nu dus. slaapt de chauffeur dan in de bus of gaat ie mee feesten?
"Seid ihr bereit für die nächste Stufe im Aquagenzyklus? Dann zieht euch warm an."quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Seid ihr bereit für die nächste Stufe im Aquagenzyklus? Dann zieht euch warm an."![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Volgende week zaterdag Qlimax in de verkoop!Ik zeg.. Geen kaartje kopen en dan naar twee andere feesten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei Mind space en Lost in Dreams zijn natuurlijk baasch. Die van Dana kon ik niet maar klinkt errug lekkahIk kan me deze track echt helemaal niet meer herinnerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sc0tTy op 15-09-2012 20:42:48 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Volgende week zaterdag Qlimax in de verkoop!ik ga, voor het eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sla die over en ga naar Loudness in december (:quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ga, voor het eerst
Er zullen wel fokkers aanwezig zijn in sansquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Haha bij de meeste offertes vroegen ze daar wel na (of de bus beschikbaar moest blijven, niet of de chauffeur mee mocht feesten..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
30 klinkt toch als een hoop, was de lijst al zo lang? 21 nu dus. slaapt de chauffeur dan in de bus of gaat ie mee feesten?
Jup Utrecht wordt de verzamelplek. En laat weten of het lukt van die extra mensenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Niels, is de opstap plaats nog steeds Utrecht? Want als ik vrienden uitnodig, dan moeten die ook allemaal zien te komen in Utrecht, toch?
Ik kan zo 2 extra mensen meenemen naar Utrecht met de auto als het moet. Dus ik zal eens kijken of ik 2 mensen op kan trommelen
Ik heb zelf geen facebook maar een fokker die dat wel heeft is wat mij betreft vrij om een berichtje te plaatsen. De prijs voor een combiticket zal rond de 28 euro liggen (hebben ze al een ticket dan kan er 10 eu af..) Ik zelf zal op hardtraxx wel ff een vergelijkbare oproep doen. Hopen dat daar ook wat uit voortkomt, ik zag dat er iig wel interesse in het feest zelf is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
misschien even een berichtje op de tijdmachine facebookpagina plaatsen voor extra mensen? zou wel een erg duidelijke deadline mbt betalen aanhouden.
* ReMcOrE is akkoordquote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef NLS04 het volgende:
Is iedereen van hier die zich heeft opgegeven trouwens ook akkoord met een combi prijs van (maximaal) 28 euro?
busreis inc ticket 28 euroquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik kom incl treinreis naar utrecht en terug op 28 + 19 + 19 op 66 euro, dan heb ik nog niets te drinken oid, dat is mij iets teveel van het goede. Ik denk dat ik hier afhaak.
Jaaaaaaaaaaaaaa! Akkoord. Dit moet geweldig wordenquote:
sowieso een Donkey Rollers-trackquote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef T-Force het volgende:
Morgen of overmorgen trouwens een 2006-setje van mij. Nog platen die er zeker in moeten?
DJ Rob - In Your Facequote:Morgen of overmorgen trouwens een 2006-setje van mij. Nog platen die er zeker in moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |