Krullie Parabens!

Zeau. Q-Base was tof maar et duurde wel ff voordat dat zo was, met dank aan Event Travel... Aan het begin van de week kreeg ik een mailtje van hun dat er geen opstapplaats bij mij in het dorp was en geen andere in de buurt (waar ik al pissed over was). Ik heb daarom Dordt gekozen als opstap plaats. Ik heb dus 1:15 moeten reizen om daar te komen en moest nog 45min wachten op de bus. Toen ik eenmaal was ingestapt zag ik wat dorpsgenoten achter in de bus zitten. Op dat moment dacht ik dat zij ergens anders waren opgestapt. Tijdens de pauze van de rit ben ik naar de chauffeur gestapt met de vraag of hij over de A29 rijd om te vragen of hij niet een stop wilt doen zodat het niet zolang duurde voordat ik terug was in m'n dorp. Hij keek me toen raar aan en vertelde me dat zijn startplaats in m'n dorp was. Die gasten waren daar dus allemaal opgestapt.

Zometeen ga'k Event Travel even bellen om m'n beklag te doen.
Maar goed, Q-Base in 't kort!
Tweemaal gratis Raketjes gescoord op de main

bij Dock 45
Deepack

was bedroevend in de Hangar..
Deela & Kax Deejay

Lekkere meiden die heerlijke early draaide in the Temple
Donkey Rollers

Hoe slecht! Allemaal remuxxes , de tracks allemaal in een nieuw jasjes. Imho echt de slechtse set van de avond. Alleen afsluiten met Sound of the Beast was nog leuk.
Tijdens Counter-Strike een broodje naar binnen gewerkt
Fat 'n Ugly gaf een beest van een set weg in de Qult
Jones in the Temple......

Wat deed dat pijn!! Was super met alle fokers, de set van de avond
Josh & Wesz waren super!
Heel even A2 meegepakt in de Hangar maar ik moest echt ff zitten, kreeg onwijs last van m'n knieen en ik wou genoeg energie hebben voor de volgende set.
Thilo & Evanti in de Qult .. Hoe fucking baas zijn die gasten wat een set en energie!
Daarna lekker gechilled bij the Temple en bij de Schranz bunker
Da tweekaz waren leuk maar had er geen energie meer voor om echt los te gaan en toen ze overgingen naar de hardcore ben ik gauw weg gerent. Paul Elstak er op knallen, WTF
Nog een beetje rond gelopen en vroeg naar de bus gegaan

Plus
Jones + Fokkers
Min
Qult stage in een kut bunker, kon daar niet gaan zitten in het gras. Vorrig jaar heb ik daar continue gechilled
Rookmachines in Fusion vs DWX stage
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?