Nomnomnomquote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dus nummers als het volgende valt onder hardstyle uit die jaren?
Gaat zo aan!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
Geweldig idee, NLS. Zeker present en ik denk Krullie ook wel. Misschien dat ik ook wat andere maten mee kan krijgen die niet op FOK! zitten![]()
En omdat ik zo enthousiast werd van je idee heb ik besloten iedere week tot 'De Tijdmachine' een setje te maken met mijn impressie van de gouden jaren. Vandaag 2005 gedaan, volgende week 2006, week erna 2007 en de laatste week 2008![]()
2-Motion - Ikhebzinindetijdmachine [2005 Special]
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
03. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L.
04. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
05. The Prophet & Duro - Shizzle The RMX (The Beholder & Balistic Remix)
06. Controller - Test (TNT Remix)
07. Citizen - Microteck (Hardstyle Masterz Remix)
08. The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
09. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
10. Blademasterz - Master Blade
11. Donkey Rollers - Immeasurably
12. Zany - Thugs
13. Tatarola ft. DaRook MC - Insane (Original Tatanka Version)
14. Southstylers - Wroaw
15. Alpha Twins - Sick MF
16. Donkey Rollers - Followers
17. Duro - Cocaine MF (Al Pacino Mix)
http://lsdb.nl/set/119031(...)pecial-11-09-12.html
4-8 euro voor een biertjequote:Op donderdag 13 september 2012 07:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Moet er wel bijvermelden dat het een beetje aan de kosten ligt. Heb hier de laatste 8 maanden zo`n $1200 (ongeveer ¤1000) per maand uitgegeven, dus m`n bankrekening is vrij karig op dit moment.
Als de kosten meevallen, dan is dat inderdaad weer m`n eerste feestje in Nederland. Ik ben op 27 september terug, 6 oktober Tijdmachine zou wel heldig zijn
Oei.. De Defqon Australia camping update:
Ontbijt: 4 muntjes ($10). Dan vraag ik me toch wel af wat een biertje gaat kosten. Mijn logica zegt 2 muntjes en dan is 't goedkoop voor Australische begrippen. Maar de lokale bevolking hier zegt dat het wel eens makkelijk 4 muntjes kan zijn voor een biertje
Yup. Heb even navraag gedaan en kennelijk is het een wet dat op ALLE lokaties waar alcohol geschonken wordt gratis water aangeboden moet worden. Best primaquote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
4-8 euro voor een biertje
water is er wel overal gratis toch? ik zou het wel weten...
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daarnaast wordt elk uur de bar voor 5 minuten gesloten, met het oog op "te dronken worden",
Praat me er niet van. voor een biertje betaal je 2,50 en voor flesje water 5,-quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
4-8 euro voor een biertje
water is er wel overal gratis toch? ik zou het wel weten...
Ik wil niet zeuren, maar ik heb dat weekend al een date gepland staan, nota bene in jouw woonplaats...:P Maar wie weet...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken
you never know, volgens PF is de capaciteit 1.700-1.750 man en heb zogezegd geen idee hoe hard het gaatquote:
Moet ik een extra kaartje voor je kopen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
bij deze nogmaals mijn oproep:
ik sta over ongeveer een half uurtje in de sporthal en ben er vanavond laat pas weer. weet niet hoe hard de kaartverkoop van De Tijdmachine gaat en of er vanavond nog kaarten zijn, maar als iemand straks gaat bestellen en er ééntje extra voor mij zou willen bestellen zou ik dat zeer op prijs stellen![]()
als je tijdelijk die ¤ 10 wilt voorschieten dan graag kerelquote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet ik een extra kaartje voor je kopen?
consider it donequote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je tijdelijk die ¤ 10 wilt voorschieten dan graag kerel
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
consider it done
Kun je weer rustig ademhalen
Ja heb je ook een punt. Kan wel kaartjes gaan kopen, maar als Niels iets regelt qua korting of zelfs vrijkaarten...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah gaan we nou gezamenlijk kopen of wat?
Ik twijfel nog, ook omdat ik geen eigen auto heb. Ook OV is achterlijk lang en duur.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Fokbus!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ook omdat ik geen eigen auto heb. Ook OV is achterlijk lang en duur.
Ps, een van mijn maten vindt het setje ook tof!
Ik heb een mail gestuurd om te informeren wat hij voor ons kan regelen aan vrijkaarten. Ik denk niet dat het snel uitverkocht raakt maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. Daarnaast is het natuurlijk het fijnst als we het gewoon allemaal zsm geregeld hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Stuur ik daar ook nog een offerte na toequote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef 16meter het volgende:
Dit is evt. ook nog een bekende jongen in het busvervoer in deze regio.
Ik heb dan een housewarming party. Ik zal ff kijken of ik daarna kan komenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed bezig, ReM!
Las onlangs dat Huig tegen die tijd ook lekker bij Utr. woont, de Bartmaniac doet ook gewoon mee .. geen gezeur en wat lijkt het me leuk als we die heilige-3-eenheid met Crusty compleet kunnen maken
and someone pm Jort_K![]()
want J_S_U & Koepert lurken dit vast wel
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaadquote:
Jammer weer... Waarom dit dan.überhaupt posten?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik denk dat em-dee-em-aa is teleurgesteld in zijn grote held van vroeger
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef haakon het volgende:
Krijg net deze sms van Lucky:
2Night Dangerouzmind met Brennan Heart, Tartaros vs Radical Redemption, Anime en Adaro. Alle dames tot 00:00u gratis entree! Koop online je ticket via lucky.nl
Ik zeg allemaal als vrouw verkleed daarheen! En dan dik hartjengs maken!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef haakon het volgende:
Krijg net deze sms van Lucky:
2Night Dangerouzmind met Brennan Heart, Tartaros vs Radical Redemption, Anime en Adaro. Alle dames tot 00:00u gratis entree! Koop online je ticket via lucky.nl
Sorry hoor, maar neenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Om toch wat goeds te posten:
Q-BASE 2012 - QULT | Thilo & Evanti by Qdance
Wat een bazen set op Q-Base was dit zeg![]()
Hierna was ik helemaal gesloopt
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar neen![]()
![]()
Dacht dat Thilo & Evanti, hardstyle draaiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
hell.... F*CKING... yeah!!quote:03. equal Mindz - Hardminded ( original mix )
04. A-Lusion - Drummer Beat
01. Southstylers - Trippp
08. Overload - The Anthem (Vortex and Zatox Mix)
Balenquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Tommel2beweging; heb je setje geluisterd maar was er niet bijzonder kapot van. Granted, er zitten leuke plaatjes tussen maar beginnen met Punani was niet mijn keuze geweest.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Godverdomme wat krijg ik zin in dit feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TBH vind ik Punani ook echt rukquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef T-Force het volgende:
[..]
BalenPunani is voor mij een van de eerste harddance-platen die ik ooit luisterde en bovendien vind ik de climax ook heel sterk!
Wat vond je tegenvallen aan de rest dan?
Ik hoop je de volgende keer in ieder geval te kunnen verblijden met een vettere set dan
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
OMOMOMOMOM Heb me 5.1 config maar ff aangepast, klaptie nog harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
wat is het orgineel daar vanquote:
Afblazen en mee naar de Tijdmachinequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Wat zal t 6 okt fokloos zijn bij de theracords night in sans souci :0
Leuk om Audio care terug te zien (wel n beetje jammer t aka brennan heart erachter hahahahah)
QFTquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Afblazen en mee naar de Tijdmachine
Sans Souci, lekker dichtbij en leuk sfeertje. Helaas kan ik die avond niet...quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Leuk om Audio care terug te zien (wel n beetje jammer t aka brennan heart erachter hahahahah)
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer weer... Waarom dit dan.überhaupt posten?
Weken is er geen slecht youtube filmpje meer geplaatst. Dan dit weer.
dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
30 klinkt toch als een hoop, was de lijst al zo lang? 21 nu dus. slaapt de chauffeur dan in de bus of gaat ie mee feesten?
"Seid ihr bereit für die nächste Stufe im Aquagenzyklus? Dann zieht euch warm an."quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
"Seid ihr bereit für die nächste Stufe im Aquagenzyklus? Dann zieht euch warm an."![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Volgende week zaterdag Qlimax in de verkoop!Ik zeg.. Geen kaartje kopen en dan naar twee andere feesten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woei Mind space en Lost in Dreams zijn natuurlijk baasch. Die van Dana kon ik niet maar klinkt errug lekkahIk kan me deze track echt helemaal niet meer herinnerenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sc0tTy op 15-09-2012 20:42:48 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef robuust89 het volgende:
Volgende week zaterdag Qlimax in de verkoop!ik ga, voor het eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sla die over en ga naar Loudness in december (:quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ga, voor het eerst
Er zullen wel fokkers aanwezig zijn in sansquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef DjThera het volgende:
Haha bij de meeste offertes vroegen ze daar wel na (of de bus beschikbaar moest blijven, niet of de chauffeur mee mocht feesten..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
30 klinkt toch als een hoop, was de lijst al zo lang? 21 nu dus. slaapt de chauffeur dan in de bus of gaat ie mee feesten?
Jup Utrecht wordt de verzamelplek. En laat weten of het lukt van die extra mensenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Niels, is de opstap plaats nog steeds Utrecht? Want als ik vrienden uitnodig, dan moeten die ook allemaal zien te komen in Utrecht, toch?
Ik kan zo 2 extra mensen meenemen naar Utrecht met de auto als het moet. Dus ik zal eens kijken of ik 2 mensen op kan trommelen
Ik heb zelf geen facebook maar een fokker die dat wel heeft is wat mij betreft vrij om een berichtje te plaatsen. De prijs voor een combiticket zal rond de 28 euro liggen (hebben ze al een ticket dan kan er 10 eu af..) Ik zelf zal op hardtraxx wel ff een vergelijkbare oproep doen. Hopen dat daar ook wat uit voortkomt, ik zag dat er iig wel interesse in het feest zelf is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
misschien even een berichtje op de tijdmachine facebookpagina plaatsen voor extra mensen? zou wel een erg duidelijke deadline mbt betalen aanhouden.
* ReMcOrE is akkoordquote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef NLS04 het volgende:
Is iedereen van hier die zich heeft opgegeven trouwens ook akkoord met een combi prijs van (maximaal) 28 euro?
busreis inc ticket 28 euroquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik kom incl treinreis naar utrecht en terug op 28 + 19 + 19 op 66 euro, dan heb ik nog niets te drinken oid, dat is mij iets teveel van het goede. Ik denk dat ik hier afhaak.
Jaaaaaaaaaaaaaa! Akkoord. Dit moet geweldig wordenquote:
sowieso een Donkey Rollers-trackquote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef T-Force het volgende:
Morgen of overmorgen trouwens een 2006-setje van mij. Nog platen die er zeker in moeten?
DJ Rob - In Your Facequote:Morgen of overmorgen trouwens een 2006-setje van mij. Nog platen die er zeker in moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |