iedere week, leukquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
Geweldig idee, NLS. Zeker present en ik denk Krullie ook wel. Misschien dat ik ook wat andere maten mee kan krijgen die niet op FOK! zitten![]()
En omdat ik zo enthousiast werd van je idee heb ik besloten iedere week tot 'De Tijdmachine' een setje te maken met mijn impressie van de gouden jaren. Vandaag 2005 gedaan, volgende week 2006, week erna 2007 en de laatste week 2008![]()
2-Motion - Ikhebzinindetijdmachine [2005 Special]
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
03. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L.
04. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
05. The Prophet & Duro - Shizzle The RMX (The Beholder & Balistic Remix)
06. Controller - Test (TNT Remix)
07. Citizen - Microteck (Hardstyle Masterz Remix)
08. The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
09. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
10. Blademasterz - Master Blade
11. Donkey Rollers - Immeasurably
12. Zany - Thugs
13. Tatarola ft. DaRook MC - Insane (Original Tatanka Version)
14. Southstylers - Wroaw
15. Alpha Twins - Sick MF
16. Donkey Rollers - Followers
17. Duro - Cocaine MF (Al Pacino Mix)
http://lsdb.nl/set/119031(...)pecial-11-09-12.html
Ga liever deze editie gewoon los in het publiek johquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iedere week, leuk
stuur ze een bericht of ze niet nog een uurtje vrij hebben? dan kan je later aan tom jr vertellen: ja zoon, de allereerste tijdmachine 2012, daar had papa nog plaatjes gedraaid
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:38 schreef StM het volgende:
Ze doen het samen met Lose your mind die vaker in die tent feestjes houd.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Verrassend dat jij er ook staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een degelijke line-up! Als Lee Mac nog wat subground draait is dat helemaal top.
2005-mix staat op de telefoon trouwens, komende week luisteren.
gr gr
gewoon komen Bertjequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef mstx het volgende:
Hmm tijdmachine+busje is wel een twijfelgevalletje voor mij.
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijkquote:
2 uitwedstrijden op 1 (zon)dag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijk
Ja, oefenwedstrijdenquote:
Lekker hoor, het is denk ik toch de tijd dat ik begonnen ben met hardstyle luisteren. Had graag naar de tijdmachine gegaan, maar me beste maat viert dan al zijn verjaardag helaas...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef T-Force het volgende:
Geweldig idee, NLS. Zeker present en ik denk Krullie ook wel. Misschien dat ik ook wat andere maten mee kan krijgen die niet op FOK! zitten![]()
En omdat ik zo enthousiast werd van je idee heb ik besloten iedere week tot 'De Tijdmachine' een setje te maken met mijn impressie van de gouden jaren. Vandaag 2005 gedaan, volgende week 2006, week erna 2007 en de laatste week 2008![]()
2-Motion - Ikhebzinindetijdmachine [2005 Special]
01. Mystery - Punani
02. Raine - Dominating
03. Davide Sonar & Julian DJ - Y.R.M.L.
04. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
05. The Prophet & Duro - Shizzle The RMX (The Beholder & Balistic Remix)
06. Controller - Test (TNT Remix)
07. Citizen - Microteck (Hardstyle Masterz Remix)
08. The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
09. Speedwave - Mescal (Bud Mix)
10. Blademasterz - Master Blade
11. Donkey Rollers - Immeasurably
12. Zany - Thugs
13. Tatarola ft. DaRook MC - Insane (Original Tatanka Version)
14. Southstylers - Wroaw
15. Alpha Twins - Sick MF
16. Donkey Rollers - Followers
17. Duro - Cocaine MF (Al Pacino Mix)
http://lsdb.nl/set/119031(...)pecial-11-09-12.html
Is dus niet voor het eggie, dus gewoon gaan!quote:
Gewoon doorhalen dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Mja heb de dag erna 2 uitwedstrijden dus als ik om 9:00 thuis ben en er om 11:00 weer uit moet word ik niet vrolijk
Oei. Oud hitje! En wat voor eentje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
september 2007, en lossssssssssssssssssssssssss met z'n allen, hoppa!!![]()
Het lijkt me een topfeest, maar geen idee hoe ik in Schagen terecht ga komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
neem toch aan dat er vanuit hier een lading mensen gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |