Ja, ik ken het probleemquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eten wel, maar ik moet nog naar de andere kant van het huis lopen. Die villa je, weet wel.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Ik val er laat in! Goedenavond allen!
Simon zou willen dat ie een terugdraai-knop had.
ja dat is het zeker en zeer terecht dat ze door is.. maar ze komt niet in mijn favorietenlijstjequote:
Kom overeind, en erbijquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Ik val er laat in! Goedenavond allen!
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaienquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Cee wat ben je op dreef vanaafquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
"Hoe lekker is dat dan."
SPUUG ENDE VOMEER.
Ja! Dat hadden ze moeten doen. Drama tv.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaien
ja hele goeie ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaien
Ain't we all...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik wil sowieso niet nog een vrouw adopteren, dus wacht op een goede vent.
Die lekkere mannen, ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik wil sowieso niet nog een vrouw adopteren, dus wacht op een goede vent.
Roelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Voor wie zouden jullie gaan als je goed kon zingen en mocht kiezen?
Trijntje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ja, heerlijk. Zo'n sip gezichtje ineens *POFBOEM* in beeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! Dat hadden ze moeten doen. Drama tv.
Roel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Over het algemeen of alleen de 4 coaches?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Tussen die 4 ja, ik zou het zelf niet weten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Over het algemeen of alleen de 4 coaches?
Nick en Simonquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Huum.. Nick en Simon zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Marcoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
N&Squote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Zondag op RTL8 volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Fuckerdefuck, wanneer is de herhaling van dit?
Ik moest het opnemen en ben het vergeten![]()
je wil zaad?quote:
Roel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
NIETquote:
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen die 4 ja, ik zou het zelf niet weten.
Ik kan toch niet zingen, dus waarom zou ik erover nadenkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou het ook niet weten, wie ik zou kiezen.
Dat heb ik nu met Nickquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Apotheose het volgende:
ik zou voor iedereen behalve marco gaan. Kan die kerel niet uitstaan.
Ik wel, maar ik zeg het nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou het ook niet weten, wie ik zou kiezen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.
quote:
Ja dat is het waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zingen, dus waarom zou ik erover nadenken
Ik vind hem zo'n te enthousiaste jonge hond, ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat Nick zichzelf is terug gaan kijken (vorig seizoen) en nu ineens leuk gaat zitten doen
Idd, daar gaat m'n beeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
wat is deze, ze doet wel een beetje arrogant
De linkert, Phenoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
Al denk ik dat N&S ook best meer kunnen dan je denkt.
Greys, Pheno wil weten wie Lachie is
Ik vond hem vorig seizoen leuk, maar de sneue opmerkingen richting vrouwen vorige week, het leek wel Marco en zijn leuterquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n te enthousiaste jonge hond, ik vind het wel leuk
Pff, voorspelbare snack weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Plaspauze. Ohja, ik had kaasstengels![]()
.
Je wilt niet weten wat een geweldige contacten die N&S hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is gewoon lelijkquote:
Dat is ook een dooddoener idd, heel idee van VOH naar de knoppenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Dat is zoooo stom, als ik je had gezien had ik wel gedraaid... Trijntje terug naar de gevangenis niet langs start
kun je dat linkje ff naar me Pm-en?quote:
Ik vond 'm eerst heel leuk (niet voor niks als een dol zwijn op 'm ge-sms't toen bij Idolsquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n te enthousiaste jonge hond, ik vind het wel leuk
Dattes... maar ik kom toch niet ver, dus doe dan maar Roelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou Roel kiezen, maar zijn team gok is als pittig, dus misschien strategisch iemand anders
quote:
Ja ze waren goedkoopquote:
Ze springen morgen toch pas?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit even bij SBSIk merk wel aan het topic wanneer het weer begint.
Wo zijn je annaaaanasssssen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er iets in m'n chai tea latte gedaan?
Kutreclamequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
tatjanakom op kom op kom op nouuuuuuuuuuuuuuuu
Onderschat de gunfactor nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dattes... maar ik kom toch niet ver, dus doe dan maar Roel
Done, met nog een ander acoustisch linkje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je dat linkje ff naar me Pm-en?
Nee dat wist ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de alcohol, want dat ben ik normaal nooit
En scherpe knieën!quote:
Heel FOK! gaat op je stemmenquote:
Die van hem alleen? Die vind ik echt zo leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, met nog een ander acoustisch linkje.
Ja dattesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet ze alleen niet zo gaan lopen aandachtshoeren als nu.
Symph kende dit nog niet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Done, met nog een ander acoustisch linkje.
We kapen aan het eind het topic gewoon weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Nou heb ik zin om straks weer even Lachie te kijken. 't Is te lang geleeën.
ze sturen je een boek en een cd.quote:
When you hear the sound of thunder; don't you get to scaredquote:
hij ziet toch niet wanneer je online bent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Oke compleet off topic, ik word gek van een collega
Die blijft me pb sturen via FB, durf het niet meer aan te zetten
Sorry, stop al met stalkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Wat is pb en kun je mensen niet blokken? Ik heb geen FB dus weet niet hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Straks vraagt hij nog waarom je hem niet accepteertquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Kun je dat uitzetten dan? Ik zie dat namelijk wel bij mensen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij ziet toch niet wanneer je online bent?
ooh irritant! Je kan je status op de chat wel op offline zetten, doen zeg ik!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Je kan mensen blokkeren op de chat, gewoon offline weergeven voor dus zeg maar. Dan wel opletten dat je de berichten niet aanklikt want dat kun je voort zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
Ohhhh ff doenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh irritant! Je kan je status op de chat wel op offline zetten, doen zeg ik!
Maar ik ben geen fan van Jantje? Of bedoelde je het niet op die manier?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Pisces, ik heb een nieuw verworven liefdetje voor Jan Smit ontdekt![]()
![]()
Ik moet er binnenkort aanquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is pb en kun je mensen niet blokken? Ik heb geen FB dus weet niet hoe dat werkt.
quote:
Je bedoelt chat of echt berichtjes? Chat kan je uitzetten, iedere keer dat ik op fb zat ging m'n moeder me aanspreken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je dat uitzetten dan? Ik zie dat namelijk wel bij mensen.
wieltje rechtsonder > geadvanceerde instellingen... > Chat alleen voor bepaalde vrienden uitschakelen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je dat uitzetten dan? Ik zie dat namelijk wel bij mensen.
Die moet je ook niet toevoegen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt chat of echt berichtjes? Chat kan je uitzetten, iedere keer dat ik op fb zat ging m'n moeder me aanspreken.
WAAAR DANNNNNNNNNNNNNNNN?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt chat of echt berichtjes? Chat kan je uitzetten, iedere keer dat ik op fb zat ging m'n moeder me aanspreken.
Bedoel je die met zijn hand op de buik/piemp?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dansje can Marco... alsof je vader op een bruiloft uit zn dak gaat na iets te veel champagne gedronken te hebben.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
wieltje rechtsonder > geadvanceerde instellingen... > Chat alleen voor bepaalde vrienden uitschakelen...
Nee ik normaal dus ook niet, maar bij dit liedje wel, ik vond hem schattig in het Fransquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen fan van Jantje? Of bedoelde je het niet op die manier?
Oh dit klinkt best oke, al heb ik een hekel aan Franstalig, en ik luf nog steeds Nick met Halelujah teveel
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dansje can Marco... alsof je vader op een bruiloft uit zn dak gaat na iets te veel champagne gedronken te hebben.
Da was helemaal in 't begin van m'n facebook, toen Hyves nog cool was en niemand nog FB had. Er is geen weg terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moet je ook niet toevoegen natuurlijk
Oh op die manier, ja dat doet hij best heel leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik normaal dus ook niet, maar bij dit liedje wel, ik vond hem schattig in het Frans
Gewoon verwijderenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Da was helemaal in 't begin van m'n facebook, toen Hyves nog cool was en niemand nog FB had. Er is geen weg terug.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die met zijn hand op de buik/piemp?
Was dat heel toevallig dat met Lange Frans?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh GREYS ik zag van de week iets van de 3J's, dat was best okeNieuwste hitje denk ik.
Ja volgens mij die met Lange Frans ja, maar dat zou ik even terug moeten kijken, hoorde een klein stukjequote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dat heel toevallig dat met Lange Frans?
Dat nummer hebben ze in 24 uur in elkaar geramd met hem en ik vind het een superleuk nummer.
Over 'niets dan gezeik'?
Ah, dan iets anders, maar wel inclusief draaaahhaaaama op de gang straksquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja? Ze hebben eigenlijk te kleine neuzen voor turken.
Ik heb d'r in een groep gezet waar ze euhm.. Eik niks kan zienquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Da was helemaal in 't begin van m'n facebook, toen Hyves nog cool was en niemand nog FB had. Er is geen weg terug.
Ohquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan iets anders, maar wel inclusief draaaahhaaaama op de gang straks
Ohhhhh oh oho hhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij die met Lange Frans ja, maar dat zou ik even terug moeten kijken, hoorde een klein stukje
Nee joh, ze is geen zeverig moeke, ze zit nu in d'r eentje in de VS random vrienden op te zoeken.quote:
Ah, al VOOR op de gangquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan iets anders, maar wel inclusief draaaahhaaaama op de gang straks
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een wereldwonder vanaf dat ze uit de baarmoeder geslingerd werd. Wat zeg ik, het zaadcelletje zong al prachtig.
Ouders
Oh ik dacht dat het die fatboys? waren. Of hoe heten die dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh! die kun je kopen op TheVoiceOfHollandShop.com ofzo.
Japen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het die fatboys? waren. Of hoe heten die dingen.
Nee hoor, gewoon vals.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Studiotje het volgende:
OH NIET DOOR! STRAKS AL MIJN GIRLS PINGEN DIT KAN TOCH NIET!!! DAARNA MIJN BROER PINGON, DIE KOMT JULLIE KLAPPEN WHOLLAH
quote:
Ik ook, op mijn grote teen. Bovenop mijn hoofd is al leeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
Zo doe ik m'n haar ook altijd... Als ik ga slapen.
ja en dat komt door haarquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
"waarom drukken ze niet?"
ben je doof ofzo
Echt, als ik zo'n ding zie noem ik het nog steeds een Jaapquote:
Ze kan niet eens wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt janken op de gang straks, want die gaat niet door en boehoeeeeehahaaaa
Eerste hitje van Lange Frans en Baas Bquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n meisje die een paar regels tussen de rap van een Kempi of Lange Frans zingt....
Klopt preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, als ik zo'n ding zie noem ik het nog steeds een Jaap
quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
duurt alleen even voor het beneden is
Een van de 13quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jacinda, ja precies, zusje van shanaiiqqua
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |