Ja, ik ken het probleemquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eten wel, maar ik moet nog naar de andere kant van het huis lopen. Die villa je, weet wel.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Ik val er laat in! Goedenavond allen!
Simon zou willen dat ie een terugdraai-knop had.
ja dat is het zeker en zeer terecht dat ze door is.. maar ze komt niet in mijn favorietenlijstjequote:
Kom overeind, en erbijquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Ik val er laat in! Goedenavond allen!
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaienquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef fratsman het volgende:
Cee wat ben je op dreef vanaafquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
"Hoe lekker is dat dan."
SPUUG ENDE VOMEER.
Ja! Dat hadden ze moeten doen. Drama tv.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaien
ja hele goeie ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat er 1 mogelijkheid in het hele blinde auditieverhaal is om een keer terug te draaien
Ain't we all...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik wil sowieso niet nog een vrouw adopteren, dus wacht op een goede vent.
Die lekkere mannen, ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik wil sowieso niet nog een vrouw adopteren, dus wacht op een goede vent.
Roelquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Voor wie zouden jullie gaan als je goed kon zingen en mocht kiezen?
Trijntje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ja, heerlijk. Zo'n sip gezichtje ineens *POFBOEM* in beeld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja! Dat hadden ze moeten doen. Drama tv.
Roel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Over het algemeen of alleen de 4 coaches?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Tussen die 4 ja, ik zou het zelf niet weten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Over het algemeen of alleen de 4 coaches?
Nick en Simonquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Huum.. Nick en Simon zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Marcoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
N&Squote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Zondag op RTL8 volgens mijquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Fuckerdefuck, wanneer is de herhaling van dit?
Ik moest het opnemen en ben het vergeten![]()
je wil zaad?quote:
Roel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
NIETquote:
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tussen die 4 ja, ik zou het zelf niet weten.
Ik kan toch niet zingen, dus waarom zou ik erover nadenkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou het ook niet weten, wie ik zou kiezen.
Dat heb ik nu met Nickquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Apotheose het volgende:
ik zou voor iedereen behalve marco gaan. Kan die kerel niet uitstaan.
Ik wel, maar ik zeg het nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik zou het ook niet weten, wie ik zou kiezen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nick of Simon, maar niet vanwege muzikale redenen, en dan zou ik achteraf spijt hebben, maar toch wel doorbreken.
quote:
Ja dat is het waarschijnlijk ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zingen, dus waarom zou ik erover nadenken
Ik vind hem zo'n te enthousiaste jonge hond, ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat Nick zichzelf is terug gaan kijken (vorig seizoen) en nu ineens leuk gaat zitten doen
Idd, daar gaat m'n beeldquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
wat is deze, ze doet wel een beetje arrogant
De linkert, Phenoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:02 schreef Kally het volgende:
Al denk ik dat N&S ook best meer kunnen dan je denkt.
Greys, Pheno wil weten wie Lachie is
Ik vond hem vorig seizoen leuk, maar de sneue opmerkingen richting vrouwen vorige week, het leek wel Marco en zijn leuterquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n te enthousiaste jonge hond, ik vind het wel leuk
Pff, voorspelbare snack weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Plaspauze. Ohja, ik had kaasstengels![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |