Eeeejquote:
Ik hoorde het alleen, zag het nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk wel dat ik m ga killen.
Dat was um
Een duo dat gaat hinneken?quote:
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey isquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
EeeejKan ik ook een drankje bestellen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Te veel spoilers.... dit kan ik niet bijhouden
Graag, met ijsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey is
Doe maar danquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey is
Daarom kijk ik die nooitquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Te veel spoilers.... dit kan ik niet bijhouden
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vond een kennis van me ook, eerst 36 parkieten Floortje genoemd en toen z'n dochter
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vond een kennis van me ook, eerst 36 parkieten Floortje genoemd en toen z'n dochter
Hopelijk nog meer huilende Turken straks in de Arenaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zag ik alweer een jankende Turkse, gotta love those as well
Dat is ook niet zo lastig bij haar.quote:
Ik vond Wendy er zo oud uitzien van de week bij Obese.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan lijkt ze zo gerimpeld vind ik altijd
ik krijg niet zo'n honger van Wendyquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Nu ik Wendy zie: ik moet nog toastjes pakken.
Lutquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk nog meer huilende Turken straks in de Arena
Met whisky?quote:
Ja klopt, viel me ook op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Wendy er zo oud uitzien van de week bij Obese.
Ik wel, anders weeg ik straks ook 5 gram zoals haarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg niet zo'n honger van Wendy
Ze speelt nu op een bank.quote:
Uhhh D.?quote:
Ja maar een rietjequote:
Dit kan 2 dingen betekenenquote:
Gelukkig geen red room meer, dat scheelt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
2 minuten in de show en nu al vodafoon reklame in beeld
en vergeet Samsung nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Dat is nog laat. Meestal staat zo'n tablet op de dikke L van Borsato te pronken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb alleen 'hand verbrijzeld, metaalbewerker' gelezen, maar hoe erg is het precies? Is ie out of the running?quote:
Haring met creme fraiche.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef jcdragon het volgende:
Gebruikt iemand hier de thuiscoach app ?
Je kunt prima zingen met je hand in het gipsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb alleen 'hand verbrijzeld, metaalbewerker' gelezen, maar hoe erg is het precies? Is ie out of the running?
Jazekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef jcdragon het volgende:
Gebruikt iemand hier de thuiscoach app ?
hij valt in herhaling inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn begint ook vervelend te worden, met zijn 'jajajaja, kom op, lekker hoor' vanaf de zijlijn
Maar hij was net zo leuk met zijn gitaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt prima zingen met je hand in het gips
Ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Dit is iets wat je met een beetje zangles zelf ook kan.
Programma duurt lang genoegquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij was net zo leuk met zijn gitaar
die uithaal was niet fijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Dertien dozijn stem
En ik vind dat crazeeeeeeeeeeeeeeeej irritant.
Die welquote:
Ik kan alleen janken als een wolf. Of dat is mijn hond als ie mij hoort. EN die is dood, dus dat is best erg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Dit is iets wat je met een beetje zangles zelf ook kan.
Niet boeiend, ik keek ondertussen of ik er boven niet was.quote:
Neh, denk het nietquote:
Qua alles, even saaiquote:
ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Deze ligt er best snel uit, niet bijzonder genoeg denk ik.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet boeiend, ik keek ondertussen of ik er boven niet was.
Nick, is that you?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat er nog iemand mijn gevoelige snaar gaat raken
Heel Trijntje is irritantquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Kally het volgende:
Wel irritant dat Trijntje bijna bij alles drukt, hoeveel wil ze er hebben?
Die naast Raffa.quote:
Dat is beide waarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heel Trijntje is irritant
Oh Marcoexcuus is ook weer op gang
Piempie bij zich?quote:
Ik ook, zit al met brilquote:
ik herken het gevoel...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:47 schreef Starlie het volgende:
Ik zou nooit voor Trijntje kiezen ik zou veel te afgeleid zijn door dat schele oog! Zou me heel de dag afvragen in welke ik nu moet kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het is wel weer eens tijd voor reclame.
Staat hier te borrelen, momentjequote:
quote:
Drinken he, niet in mijn oog gooienquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier te borrelen, momentje
Ja en niet zo heel lang geleden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
Heb ik die Jayms niet eerder gezien?
En waarom konden zijn ouders niet spellen?
Lekker rebels tochquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Zelfde pukkel als de vorige kandidaat
Kon Ronny dat wel eik?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Oh god, weer een Limburger die de achternaam niet kan spellen.
Danielle Overgaag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik vond ze een beetje lijken op hoe heet ze de ex van Armstrong.
Daniëlle Overgaag?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik vond ze een beetje lijken op hoe heet ze de ex van Armstrong.
Wat voor bediening?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
24 jaar? Of bedoelt ze dat ze 24 jaar in de bediening zit?
Nee sherrolquote:
The Winner Is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
Wie is beter, hij of Franklin?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
The Winner Is.
Gast kan geweldig zingen maar die week had ie keelontsteking
(En echt, ik hoor hem al jaren zingen, maar daar most ie er uit al meteen want het klonk echt niet)
Dus wel een verdiende herkansing.
Al haat ik herkansers. Eerlijk is eerlijk.
nee, die linke.quote:
Ronny woonkampertrosenbergquote:
Goed opgedroogdquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh
Net als Franklin. Zou je bij beiden niet zeggen.
Das toch ook unne ex?quote:
Zelfde mond, irri veel tandquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das toch ook unne ex?![]()
Maar ik zie al dat het Sherrol is, ik zag ook niet over wie het ging, ik kom er net invallen
Vind ik ook welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
Sorry, ik vind dit niet echt tof. Ik mis 't origineel.
Dat vind ik ook denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Niet heel goed, wel aangenaam om naar te luisteren
Mja, dat. Het is niet rauw genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
het lijkt wel alsof ie nog steeds een keelontsteking heeft zo hees
Daar hou ik vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
het lijkt wel alsof ie nog steeds een keelontsteking heeft zo hees
keelontsteking?quote:
Ik hou er ook wel van, maar dan moet er meer ballen achter zitten. Ik vond dit een beetje gemakkelijk klinken.quote:
Nog steedsquote:
Ja oke het scherpe was er nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van, maar dan moet er meer ballen achter zitten. Ik vond dit een beetje gemakkelijk klinken.
Nah, er zat heesheid in.quote:
Jullie zouden lekker zwoel kunnen duettttteenquote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond het niet echt heel zuiver. Maar wel leuk dat er een oudere vent door is
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie zouden lekker zwoel kunnen duettttteen![]()
zelfde...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik wilde adopteren, ik zat klaar, maar toch maar niet gedaan.
quote:
Hij is 2 jaar ouder dan Aad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nou 50, 50, 40 issie ook niet, maar 50 ook niet nee
Oh ik mag hem om 12 uurquote:
Hehe, iddquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:55 schreef Deisyy het volgende:
"DIt jaar zie ik Abraham".
Nick (of Simon) moest er even over nadenken
Ik vind het een lilluk ding en een beetje jammer dat ze het in elke uitzending aan heeft.quote:
Nee Lachie met strikje is genoegquote:
ik denk het wel. kan hij een mooi verkeerd nummer voor hem uitzoeken bij de battlequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Marco.... nja, misschien ook wel een goede keuze
Wie of wat is lachje?quote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit ook te wachten, bedacht ineens dat ik nog raketijsjes heb
Bohhhhhhhhhh ik heb nog dropijsjes bedenk ik mequote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen de echte waren uitverkocht, ze hadden nog wel Oranje Rakettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net bananenkwark opquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eten wel, maar ik moet nog naar de andere kant van het huis lopen. Die villa je, weet wel.quote:
Greys?quote:
Liukquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhh ik heb nog dropijsjes bedenk ik me
*holt*
Ook zo lekkerquote:
Ik heb om diezelfde reden nepraketjes van het AH huismerkquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen de echte waren uitverkocht, ze hadden nog wel Oranje Raketten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |