Eeeejquote:
Ik hoorde het alleen, zag het nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik denk wel dat ik m ga killen.
Dat was um
Een duo dat gaat hinneken?quote:
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey isquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
EeeejKan ik ook een drankje bestellen?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Te veel spoilers.... dit kan ik niet bijhouden
Graag, met ijsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey is
Doe maar danquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt alles bestellen, zolang het maar whiskey is
Daarom kijk ik die nooitquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Te veel spoilers.... dit kan ik niet bijhouden
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vond een kennis van me ook, eerst 36 parkieten Floortje genoemd en toen z'n dochter
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vond een kennis van me ook, eerst 36 parkieten Floortje genoemd en toen z'n dochter
Hopelijk nog meer huilende Turken straks in de Arenaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zag ik alweer een jankende Turkse, gotta love those as well
Dat is ook niet zo lastig bij haar.quote:
Ik vond Wendy er zo oud uitzien van de week bij Obese.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan lijkt ze zo gerimpeld vind ik altijd
ik krijg niet zo'n honger van Wendyquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Pheno het volgende:
Nu ik Wendy zie: ik moet nog toastjes pakken.
Lutquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk nog meer huilende Turken straks in de Arena
Met whisky?quote:
Ja klopt, viel me ook op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Wendy er zo oud uitzien van de week bij Obese.
Ik wel, anders weeg ik straks ook 5 gram zoals haarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg niet zo'n honger van Wendy
Ze speelt nu op een bank.quote:
Uhhh D.?quote:
Ja maar een rietjequote:
Dit kan 2 dingen betekenenquote:
Gelukkig geen red room meer, dat scheelt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
2 minuten in de show en nu al vodafoon reklame in beeld
en vergeet Samsung nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Dat is nog laat. Meestal staat zo'n tablet op de dikke L van Borsato te pronken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb alleen 'hand verbrijzeld, metaalbewerker' gelezen, maar hoe erg is het precies? Is ie out of the running?quote:
Haring met creme fraiche.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef jcdragon het volgende:
Gebruikt iemand hier de thuiscoach app ?
Je kunt prima zingen met je hand in het gipsquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb alleen 'hand verbrijzeld, metaalbewerker' gelezen, maar hoe erg is het precies? Is ie out of the running?
Jazekerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef jcdragon het volgende:
Gebruikt iemand hier de thuiscoach app ?
hij valt in herhaling inderdaadquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn begint ook vervelend te worden, met zijn 'jajajaja, kom op, lekker hoor' vanaf de zijlijn
Maar hij was net zo leuk met zijn gitaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt prima zingen met je hand in het gips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |