De wat-testquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit was een termijn- echo, bij bijna 11 weken, binnenkort nog een echo omdat we de combinatietest gaan laten doen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. Kun je aanpassen met de knop direct onder je grafiek als je naar ' Get chart code' gaat. Change size dus.
quote:
quote:
De conclusie daarvan: Kwik-Fit had op een paar punten wel enigszins gelijk, maar ze overdreven wel een beetje. Volgens garage 2 hoefde ik me niet al te veel zorgen te maken, beetje in de gaten houden en dan kon het over een paar maanden ook nog wel gefixt worden. Uiteindelijk is alleen een relais vervangen dat problemen gaf. 85 euro en ik ben voorlopig weer klaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij krijgt ook een second opinion.
Pfewquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De conclusie daarvan: Kwik-Fit had op een paar punten wel enigszins gelijk, maar ze overdreven wel een beetje. Volgens garage 2 hoefde ik me niet al te veel zorgen te maken, beetje in de gaten houden en dan kon het over een paar maanden ook nog wel gefixt worden. Uiteindelijk is alleen een relais vervangen dat problemen gaf. 85 euro en ik ben voorlopig weer klaar
Alweer hequote:
Thanksquote:En gefeliciteerd met je zus
Jup, om half 12 ben ik weggegaan, kon met een collega meerijden die er ook was en zelf in Assen woontquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Goed bezig EtcJe was wel mooi op tijd weer terug dan
IARL, succes dit weekend!
Hoeveel moest je betalen dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft me voor de deur afgezet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
En: ik heb zojuist een druk spartelend kindje gezien op de echo![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat zij zegt![]()
Gaat wel goed zo te zien![]()
Killer-roestquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, als je straks met je billen op het asfalt zit, met alleen je stuur nog in je handen, dan had Kwik-Fit toch gelijk.
Dan koop ik dan wel een andere auto, aangenomen dat ik het allemaal overleefquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, als je straks met je billen op het asfalt zit, met alleen je stuur nog in je handen, dan had Kwik-Fit toch gelijk.
Zoiets dacht ik al. Waarom? Dat is meestal toch alleen bij late zwangerschappen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
En @ B.ertha: de combinatietest is een combinatie van 2 testen. Bloedonderzoek bij mij en een echo, waarbij ze kijken naar een verhoogd risico op o.a. Downsyndroom, maar waarbij ze ook al heel veel andere afwijkingen vroeg kunnen opsporen.
Vrouwen boven de 36 krijgen hem vanwege het verhoogde risico standaard vergoed vanuit de basisverzekering inderdaad. Onder de 36 alleen bij een medische indicatie. Dan kan de test nog altijd gedaan worden maar voor eigen rekening (of soms uit de aanvullende verzekering) De kosten vallen uit mijn hoofd trouwens heel erg mee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Waarom? Dat is meestal toch alleen bij late zwangerschappen?
quote:Q: What are the funniest/weirdest/scariest things you've heard someone say in their sleep?
A: "Did you... did you butter the penguins? It's important."
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toch liever dat bolletje ijs erbij.
Ook als er geen verhoogd risico is laten veel mensen die combinatietest doen. Hebben wij ook laten doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat dus. Dus ik ben benieuwd naar de medische indicatie of de reden waarom zij zich extra zorgen maken.
Ik heb enkele maanden geleden 4 keer heel gekke dingen gedaan toen ik sliep. Dat móet ik hier verteld hebben!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n ex eens wakker gemaakt, terwijl ik sliep:
'Hoe lang is een mens? Ik moet nu weten hoe lang een mens is!'En toen heb ik hem nog aan z'n shirt of z'n arm getrokken, omdat het echt een dringende vraag was.
Volgens mij heb je een ding wel verteld, maar ik kan me niet meer precies herinneren wat het was...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb enkele maanden geleden 4 keer heel gekke dingen gedaan toen ik sliep. Dat móet ik hier verteld hebben!
Ons bed stond tegen een muur (relevant!) en ik lag alleen op bed, Sheep nog niet. Ineens werd ik wakker omdat er een spin op die muur zat, vrij dicht bij mijn hoofd. Ik ben niet bang van spinnen, maar die was wel heel dichtbij. Dus ik schrok en trok me snel terug, waarbij ik zwaar ademde en een soort van schreeuwde. Maar door mijn beweging viel die spin van de muur, richting mij. Daar schrok ik zo erg van dat ik aan de įndere kant uit bed vielquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een ding wel verteld, maar ik kan me niet meer precies herinneren wat het was...
Vertel nog eens?
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef Soempie het volgende:
Was er niet ook iets met een dicht of open kastje?
quote:
Die arme Sheep krijgt zo ook geen moment nachtrustquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef B.ertha het volgende:
Wat me er overigens niet van weerhield om enige tijd later Sheep te roepen (toen we de sleutels al hadden en druk waren met verven maar nog niet hier woonden):
"Sheep, doe het licht eens aan!"
Wat is er?
Nee echt, doe het licht eens aan!
Wat is er dan?
Doe het licht nou eens aan!
Wat is er?!
We hebben hier een stuk gemist! *wijst naar muur.
He, wat, stuk gemist?
Hier, moeten we nog verven!
Huh
Kijk dan, hier zit een vlek!
enzovoorts.
Ik ben vrij dom
In mijn boosheid had ik niet eens door dat hij de lamp niet had aangedaan trouwensquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef B.ertha het volgende:
Wat me er overigens niet van weerhield om enige tijd later Sheep te roepen (toen we de sleutels al hadden en druk waren met verven maar nog niet hier woonden):
"Sheep, doe het licht eens aan!"
Wat is er?
Nee echt, doe het licht eens aan!
Wat is er dan?
Doe het licht nou eens aan!
Wat is er?!
We hebben hier een stuk gemist! *wijst naar muur.
He, wat, stuk gemist?
Hier, moeten we nog verven!
Huh
Kijk dan, hier zit een vlek!
enzovoorts.
Ik ben vrij dom
Dat vroeg ik me al af.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In mijn boosheid had ik niet eens door dat hij de lamp niet had aangedaan trouwens
Dat lint maakt het wel afquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dat zijn wel vervelende dromen.
Ik had vannacht een spannende droom, als in: ik was in een kantoorgebouw met roltrappen en trappenhuizen op de vlucht voor de mensen daar die niet wilden dat ik een laptop met geheime informatie zou meenemen. Eindelijk buiten gaf ik de laptop af aan mijn handlanger, die een spion bleek te zijn. Maar ik had op de één of andere manier in mijn vlucht naar buiten de juiste laptop met een neppe kunnen verwisselen en zo had ik zelf toch nog wat ik wilde.
En er zat een knalroze lint om die laptop.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een border collie - corgi mixWij willen allebei 'later' een border collie maar ik vind corgis ook zo leuk. Deze is perfect
Misschien was het ook wel een sleeve trouwens. Hoe dan ook, het viel me wel op dat het erg roze was, maar misschien vond ik het niet vreemd omdat die handlanger volgens mij mijn zusje was.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:13 schreef Soempie het volgende:
Dat lint.
En in je droom maakt het waarschijnlijk ook nog eens perfectly sense (kom niet op het NL woord?).
Die ziet er wel heel knuffelig uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een border collie - corgi mixWij willen allebei 'later' een border collie maar ik vind corgis ook zo leuk. Deze is perfect
Is dat normaal gedrag van hem, of was hij je aan het plagen? Beetje raar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
We zitten niet samen op de kleuterschool/ in de brugklas hoor, hij is mijn leidinggevende en kan ook normaal met me omgaan lijkt me..
Jezus wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, mijn bedrijfsleider heeft mij zo vlak voor het weekend nog een klotehumeur meegegeven naar huis...
Vorige week heb ik hem iets gevraagd, wat ik voor mijn vakantie ook al had gevraagd. Vandaag vroeg ik hem of hij al meer wist over het wel of niet aanvaarden van mijn verzoek. Daarop was het antwoord ja. Dus vroeg ik of hij de uitslag ook wilde geven. Daarop was het antwoord ook ja. Verder ben ik niet gekomen. En ik kan daar echt pislink om worden. We zitten niet samen op de kleuterschool/ in de brugklas hoor, hij is mijn leidinggevende en kan ook normaal met me omgaan lijkt me..
ik denk dat het een misplaatste grap is. Maar hij weet dat ik de afgelopen twee weken best wel gestrest ben vanwege drukte op m'n werk en m'n nieuwe functie, die lastig te combineren is met m'n bestaande werkzaamheden. En dan krijg je mij met dit soort grappen erg makkelijk op de kast.quote:[b]Op vrijdag 7 september 2012 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat normaal gedrag van hem, of was hij je aan het plagen? Beetje raar.
Fijn he, om af en toe gewoon wat in het rond te klagenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
En jullie zijn nummer drie die mijn klaagzang aanhoren, het lucht wel op
Nee, dat was vanmiddag geen goed plan, dan was ik m'n doel voorbij geschotenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je duidelijk kunnen maken dat je zulke grappen niet op prijs stelt?
Lekkere leidinggevende
Wij kijken ook.quote:
Die vrouw is echt heel eng en knettergekquote:
Al eens eerder gezien. Compleet gestoord.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die vrouw is echt heel eng en knettergek
Lekker weertje ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen varen. Ik heb er zin in.
[ afbeelding ]
Goede verwachtingen.quote:
Veel plezier! Ik ga zondag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen varen. Ik heb er zin in.
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Veel plezier morgen Cobra. Leuk programma
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]![]()
Bezoek de Castor dan ook (ligt in de Rijnhaven), erg interessant.
Rijnhaven, daar heb ik gewoondquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]![]()
Bezoek de Castor dan ook (ligt in de Rijnhaven), erg interessant.
Tehuisblijven?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mee eens
Ze kunnen misschien beter ook maar gewoon thuisblijven in het weekend. Zie je ze ook niet met 70 op de snelweg
Ik mocht de steiger van gister vanmiddag in het zonnetje weer deels afbreken, wat een hitte! Nu lekker gedoucht en zometeen naar een housewarmingquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef lubje25 het volgende:
Iedereen is zeker van de zon aan t genietenbehoorlijk stil hier.
ieder zijn of haar hobby.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net terug van rondje bouwmarkt en keukenkastjes ophangen![]()
Nu voetjes omhoog, ik heb gisteren ineens het vochtvasthouden ontdekt...
Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ieder zijn of haar hobby.Maar prettig lijkt het me niet
Je weet dat dat nep is hequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ik niet met het OV zou reizen, ik waarschijnlijk ook niet
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"hulp" van de oudste
Normaal gesproken moet dat zelfs binnen 3 uur na overlijden, maar omdat het 's nachts was konden we tot de morgen wachten. En ergens is dat ook wel oke, dan heb ik in elk geval afleiding/ houvast.quote:Op zondag 9 september 2012 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Jezus, SoempGecondoleerd en heel veel sterkte. En wat naar dat je meteen praktisch moet gaan doen, kan dat niet heel even
Echt wel. Vooral de uren op de Castor. Was weer leuk om met de eigenaren te praten en de vorderingen op het schip te zien.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, was het wat op de wereldhavendagen?
Yep, afscheid van de Lynx. En deze laatste vlucht was een verrassing voor alle bezoekers. Want de demo stond niet gepland voor die avond. Maar was een kado van de Marine.quote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was dat eenl lynx in het filmpje? Laatste vlucht?
Yep. Ik vond het dus wel leuk om die kist nog een keer te zien vliegen. Een paar meter boven me.quote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had net van de week gelezen dat ze er helemaal mee stopten
Gecondoleerd, Soemp, en veel sterkte.quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder is vannacht overleden.In overleg met de artsen gisteravond besloten de behandeling te stoppen en alleen nog pijnmedicatie te geven.
Idem.quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een redje doenvannacht 6 uur geslapen dus ik sta op instorten. Truste
Wanneer houdt het op met 'een MaJootje' te zijn en wordt het 'een Redje'? Daar kan nooit veel tijd tussen zitten!quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Daar zag ik een foto van in De Volkskrant. Erg tof.quote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dit was trouwens ook erg tof om te zien.![]()
[ afbeelding ]
Was de Sachertorte lekker?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef iamredleader het volgende:
Bedtijddoodmoe, gesloopt maar het was een gezelligevmiddag&avond
Ik begrijp er geen zak van.quote:Op maandag 10 september 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van deze act:
Twee werkdagenquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:
Weer in Breda en M. weer mee. Wiebel is daarvoor heel NL doorgegaan vandaag.Woensdagmorgen is de crematie (heel besloten, erg klein groepje) en vandaag is dus alles geregeld. Van het verzorgingshuis kreeg ik te horen dat we 2 werkdagen hebben om haar kamer leeg te ruimen (
), dus dat hebben we vanmiddag nog gedaan. Heb het idee of ik een week verder ben, ipv een dag.
[..]
Daar zag ik een foto van in De Volkskrant. Erg tof.
Join the clubquote:Op maandag 10 september 2012 06:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Slecht geslapen en geen zin om aan het werk te gaan
quote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb mij gisteren laten ompraten om volgend jaar mee te doen aan de Strongmanrun van Fisherman's friend![]()
Nee.quote:
Ik lees dat ik niet met een terreinvoertuig mee mag doen. Helaas dus.quote:Op maandag 10 september 2012 08:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou toch lachen zijn?
Ook dat.quote:Op maandag 10 september 2012 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij defensie wordt je nog betaald om zoiets te doe. Dir kost je zeker geld.
Damn...quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder is vannacht overleden.In overleg met de artsen gisteravond besloten de behandeling te stoppen en alleen nog pijnmedicatie te geven.
Moet ik thuis even kijken, maar volgens mij heb ik 10 en 12 net gekocht. Verder heb ik dus 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5 en 6. Na 5 geen halve maten meer. Onder de 2 heb ik nog diverse. Dus eigenlijk heb ik alles wel ongeveer.quote:Op maandag 10 september 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je nog naalden die je zelf zoekt? Ik heb geloof ik een 10 liggen, maar ik kan daar helemaal niet mee werken
Wow!quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet ik thuis even kijken, maar volgens mij heb ik 10 en 12 net gekocht. Verder heb ik dus 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5 en 6. Na 5 geen halve maten meer. Onder de 2 heb ik nog diverse. Dus eigenlijk heb ik alles wel ongeveer.
Ik heb ooit een ergonomisch setje gekocht met alle maten van 2,5 tot 6quote:Op maandag 10 september 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow!jij bent goed voorzien!
Ik haak eigenlijk alles met 4 of 5, heel soms gebruik ik een kleiner naaldje om een koordje te haken ofzo. Maar ik wil van die mandjes gaan haken van zpagetti, en daar heb je wel echt een dikkere voor nodig. Maar de 10 die ik heb is van bamboe, en dat vond ik vreselijk haken
Wat liefquote:Op maandag 10 september 2012 10:36 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Volgens mij is dit onopgemerkt gebleven, dus nogmaals:
LB of Oof, hebben jullie interesse in haaknaalden 7 en 8? Kwam ze vandaag zaterdag heel goedkoop tegen en heb ze in mijn enthousiasme gekocht maar ik heb ze al..
En omdat ik geen zijn heb om alleen daarvoor terug te gaan naar de stad, geef ik ze maar weg
Tsja, recovery moet toch eens gebeuren, erg veel heel waardevolle herinneringen op die twee schijvenquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Mark het volgende:
Wil ik wel doen, maar de grote rekening volgt natuurlijk nog, he? Pas na betaling van de analyse krijg je een overzicht + rekening voor de echte restore.
ziet er goed uit MMquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Een weekend in beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
En naaldhakken?quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
Er is wel meer. Comfy stoelenquote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor de mensen die denken dat een airportlounge erg interessant is... Dat is het niet, tenzij je interesse hebt in mannen van middelbare leeftijd die naar een computer staren of gratis drank. Meer is er niet. Tot zover dit verslag
Je doet me denken aan een antropoloog of ontdekkingsreiziger. Of eigenlijk die freggel; Uncle Travelling Matt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor de mensen die denken dat een airportlounge erg interessant is... Dat is het niet, tenzij je interesse hebt in mannen van middelbare leeftijd die naar een computer staren of gratis drank. Meer is er niet. Tot zover dit verslag
Bring in the comfy chair! Die reactie had ik wel van Jojo verwachtquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is wel meer. Comfy stoelen
Service bij Aer Lingus kan wel, mits je bereid bent 6 euro te betalen voor een tostiquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit naast een kerel die service bij Air Lingus verwacht...
Wyccie, ik ben weer op weg naar Ierland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Puntenslijpsel op 11-09-2012 01:37:35 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een antropoloog of ontdekkingsreiziger. Of eigenlijk die freggel; Uncle Travelling Matt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu voel ik me een beetje ongepast om mijn eigen spam te postenMaar ik ben heel trots
Je bent terecht trots. Je hebt talent. Fotografie is al decennia een hobby van me, en beroepshalve heb ik 16 jaar met cameratechniek te maken gehad. Ga door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat noem ik nog steeds geen servicequote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Service bij Aer Lingus kan wel, mits je bereid bent 6 euro te betalen voor een tosti
thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je bent terecht trots. Je hebt talent. Fotografie is al decennia een hobby van me, en beroepshalve heb ik 16 jaar met cameratechniek te maken gehad. Ga door!
Nu voel ik me een beetje ongepast om mijn eigen spam te postenMaar ik ben heel trots
GaaaaaaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal gauw met tinu gaan kijken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Good luck.quote:
Ah, gelukkig vóór 1 oktober. Daarna 21% btwquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Offieciėle opening is 17 sept, btw
Prinsjesdag is een joodse feestdag?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels op kantoor, aardige stapel mails in mijn afwezigheid.
En een kleine klacht: m'n agenda heb ik al in januari geblokkeerd op de joodse feestdagen. Staat al die tijd netjes openbaar zichtbaar. Stuurt een collega gisteren een uitnodiging voor een afspraak met een klant, volgende week dinsdag. Sorry, maar die wijs ik af. Beetje dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer zoiets dan?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MY EYES!
![]()
MY EYES!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer zoiets dan?
[ afbeelding ]Ik moest spontaan aan aanstekers en lucifers denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is al een redje waard? Pfff, dan zou ik vaak heel vroeg in bed liggenquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is 't nou met je? Helemaal voorbereid voor morgen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
PS, wat ontzettend tof.![]()
En iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.Ik ben er ook nog niet uit. Vanavond maar eens Stemwijzeren. Wel weet ik dat ik een hoop van die linkse partijen maar eng vind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Weten jullie al op wie te stemmen? Ik moet het morgen niet vergeten en ben er zelfs nog niet uit.
Gisteravond nog een berekening gezien: een bijstandsmoeder met twee kinderen heeft 1.800 euro per maand netto inkomen, een beginnend agent heeft 1.650 euro. Dat is toch geen verhouding.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik heb al spijt van deze discussie voordat ik eraan beginquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is al een redje waard? Pfff, dan zou ik vaak heel vroeg in bed liggen
[..]
Nice! [ afbeelding ]
[..]
Hoe is 't nou met je? Helemaal voorbereid voor morgen?
[..]
Ik ben er ook nog niet uit. Vanavond maar eens Stemwijzeren. Wel weet ik dat ik een hoop van die linkse partijen maar eng vind.
Gisteravond nog een berekening gezien: een bijstandsmoeder met twee kinderen heeft 1.800 euro per maand netto inkomen, een beginnend agent heeft 1.650 euro. Dat is toch geen verhouding.
Nee, moet nog bedenken wat te zeggen morgen. Misschien bedenk ik het morgen wel ter plekke of op basis van een paar steekwoorden. Ik moet er nog over nadenken en ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:01 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't nou met je? Helemaal voorbereid voor morgen?
Hier wat naakten... Verder ben ik nu aan mijn site bezigquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef B.ertha het volgende:
PS, heb je je portfolio ergens online staan? Ben wel eens benieuwd wat een kennis van me (gelauwerd fotograaf, veel naakten) ervan vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:26 schreef B.ertha het volgende:
Zo, ik heb het gevraagd. Wil je het ook weten als hij het slecht vindt?ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Heel veel sterkte morgen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, moet nog bedenken wat te zeggen morgen. Misschien bedenk ik het morgen wel ter plekke of op basis van een paar steekwoorden. Ik moet er nog over nadenken en ben er nog niet uit.
Ik hoor nooit enge geluiden bij de tandarts, hooguit dat hoge boortje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
In de wachtkamer van de tandarts voor een hervulling van een kies. Die geluiden...
Ja, ik kon dus mooi wel nog alles op gaan ruimen (het was veel voor zo'n klein beest!) terwijl ik eigenlijk al moest gaan. Toen kwam ik ook nog in de file omdat ik later was, waardoor ik te laat was voor mijn afspraakquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Katten![]()
![]()
C4-modus:
Katten![]()
![]()
![]()
/C4-modus
Zie mijn sig. Twice a day if you're luckyquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:54 schreef B.ertha het volgende:
Ja, ik kon dus mooi wel nog alles op gaan ruimen (het was veel voor zo'n klein beest!) terwijl ik eigenlijk al moest gaan. Toen kwam ik ook nog in de file omdat ik later was, waardoor ik te laat was voor mijn afspraak
Trouwens, er zit echt geen spek aan die beesten, je kunt er hooguit soep van trekken..quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:52 schreef iamredleader het volgende:
Katten![]()
![]()
C4-modus:
Katten![]()
![]()
![]()
/C4-modus
Daarom hebben we een dure kattenbakquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Twice a day if you're lucky
Ik laat het aan C4 over om met een smakelijk gerecht te komenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Trouwens, er zit echt geen spek aan die beesten, je kunt er hooguit soep van trekken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |