Tehuisblijven?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mee eens
Ze kunnen misschien beter ook maar gewoon thuisblijven in het weekend. Zie je ze ook niet met 70 op de snelweg
Ik mocht de steiger van gister vanmiddag in het zonnetje weer deels afbreken, wat een hitte! Nu lekker gedoucht en zometeen naar een housewarmingquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:34 schreef lubje25 het volgende:
Iedereen is zeker van de zon aan t genietenbehoorlijk stil hier.
ieder zijn of haar hobby.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net terug van rondje bouwmarkt en keukenkastjes ophangen![]()
Nu voetjes omhoog, ik heb gisteren ineens het vochtvasthouden ontdekt...
Je moet alles een keer geprobeerd hebben toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ieder zijn of haar hobby.Maar prettig lijkt het me niet
Je weet dat dat nep is hequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ik niet met het OV zou reizen, ik waarschijnlijk ook niet
Tevens:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
"hulp" van de oudste
Normaal gesproken moet dat zelfs binnen 3 uur na overlijden, maar omdat het 's nachts was konden we tot de morgen wachten. En ergens is dat ook wel oke, dan heb ik in elk geval afleiding/ houvast.quote:Op zondag 9 september 2012 09:27 schreef B.ertha het volgende:
Jezus, SoempGecondoleerd en heel veel sterkte. En wat naar dat je meteen praktisch moet gaan doen, kan dat niet heel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |