Wat liefquote:Op maandag 10 september 2012 10:36 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Volgens mij is dit onopgemerkt gebleven, dus nogmaals:
LB of Oof, hebben jullie interesse in haaknaalden 7 en 8? Kwam ze vandaag zaterdag heel goedkoop tegen en heb ze in mijn enthousiasme gekocht maar ik heb ze al..
En omdat ik geen zijn heb om alleen daarvoor terug te gaan naar de stad, geef ik ze maar weg
Tsja, recovery moet toch eens gebeuren, erg veel heel waardevolle herinneringen op die twee schijvenquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Mark het volgende:
Wil ik wel doen, maar de grote rekening volgt natuurlijk nog, he? Pas na betaling van de analyse krijg je een overzicht + rekening voor de echte restore.
ziet er goed uit MMquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Een weekend in beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
En naaldhakken?quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
Er is wel meer. Comfy stoelenquote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor de mensen die denken dat een airportlounge erg interessant is... Dat is het niet, tenzij je interesse hebt in mannen van middelbare leeftijd die naar een computer staren of gratis drank. Meer is er niet. Tot zover dit verslag
Je doet me denken aan een antropoloog of ontdekkingsreiziger. Of eigenlijk die freggel; Uncle Travelling Matt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor de mensen die denken dat een airportlounge erg interessant is... Dat is het niet, tenzij je interesse hebt in mannen van middelbare leeftijd die naar een computer staren of gratis drank. Meer is er niet. Tot zover dit verslag
Bring in the comfy chair! Die reactie had ik wel van Jojo verwachtquote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is wel meer. Comfy stoelen
Service bij Aer Lingus kan wel, mits je bereid bent 6 euro te betalen voor een tostiquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit naast een kerel die service bij Air Lingus verwacht...
Wyccie, ik ben weer op weg naar Ierland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Puntenslijpsel op 11-09-2012 01:37:35 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je doet me denken aan een antropoloog of ontdekkingsreiziger. Of eigenlijk die freggel; Uncle Travelling Matt.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu voel ik me een beetje ongepast om mijn eigen spam te postenMaar ik ben heel trots
Je bent terecht trots. Je hebt talent. Fotografie is al decennia een hobby van me, en beroepshalve heb ik 16 jaar met cameratechniek te maken gehad. Ga door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat noem ik nog steeds geen servicequote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Service bij Aer Lingus kan wel, mits je bereid bent 6 euro te betalen voor een tosti
thanksquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je bent terecht trots. Je hebt talent. Fotografie is al decennia een hobby van me, en beroepshalve heb ik 16 jaar met cameratechniek te maken gehad. Ga door!
Nu voel ik me een beetje ongepast om mijn eigen spam te postenMaar ik ben heel trots
GaaaaaaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal gauw met tinu gaan kijken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Good luck.quote:
Ah, gelukkig vóór 1 oktober. Daarna 21% btwquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Offieciële opening is 17 sept, btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |