Echt wel. Vooral de uren op de Castor. Was weer leuk om met de eigenaren te praten en de vorderingen op het schip te zien.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, was het wat op de wereldhavendagen?
Yep, afscheid van de Lynx. En deze laatste vlucht was een verrassing voor alle bezoekers. Want de demo stond niet gepland voor die avond. Maar was een kado van de Marine.quote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was dat eenl lynx in het filmpje? Laatste vlucht?
Yep. Ik vond het dus wel leuk om die kist nog een keer te zien vliegen. Een paar meter boven me.quote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had net van de week gelezen dat ze er helemaal mee stopten
Gecondoleerd, Soemp, en veel sterkte.quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder is vannacht overleden.In overleg met de artsen gisteravond besloten de behandeling te stoppen en alleen nog pijnmedicatie te geven.
Idem.quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een redje doenvannacht 6 uur geslapen dus ik sta op instorten. Truste
Wanneer houdt het op met 'een MaJootje' te zijn en wordt het 'een Redje'? Daar kan nooit veel tijd tussen zitten!quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga een redje doenvannacht 6 uur geslapen dus ik sta op instorten. Truste
Daar zag ik een foto van in De Volkskrant. Erg tof.quote:Op zondag 9 september 2012 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
Dit was trouwens ook erg tof om te zien.![]()
[ afbeelding ]
Was de Sachertorte lekker?quote:Op zondag 9 september 2012 23:09 schreef iamredleader het volgende:
Bedtijddoodmoe, gesloopt maar het was een gezelligevmiddag&avond
Ik begrijp er geen zak van.quote:Op maandag 10 september 2012 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van deze act:
Twee werkdagenquote:Op zondag 9 september 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:
Weer in Breda en M. weer mee. Wiebel is daarvoor heel NL doorgegaan vandaag.Woensdagmorgen is de crematie (heel besloten, erg klein groepje) en vandaag is dus alles geregeld. Van het verzorgingshuis kreeg ik te horen dat we 2 werkdagen hebben om haar kamer leeg te ruimen (
), dus dat hebben we vanmiddag nog gedaan. Heb het idee of ik een week verder ben, ipv een dag.
[..]
Daar zag ik een foto van in De Volkskrant. Erg tof.
Join the clubquote:Op maandag 10 september 2012 06:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Slecht geslapen en geen zin om aan het werk te gaan
quote:Op maandag 10 september 2012 08:21 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb mij gisteren laten ompraten om volgend jaar mee te doen aan de Strongmanrun van Fisherman's friend![]()
Nee.quote:
Ik lees dat ik niet met een terreinvoertuig mee mag doen. Helaas dus.quote:Op maandag 10 september 2012 08:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou toch lachen zijn?
Ook dat.quote:Op maandag 10 september 2012 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij defensie wordt je nog betaald om zoiets te doe. Dir kost je zeker geld.
Damn...quote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder is vannacht overleden.In overleg met de artsen gisteravond besloten de behandeling te stoppen en alleen nog pijnmedicatie te geven.
Moet ik thuis even kijken, maar volgens mij heb ik 10 en 12 net gekocht. Verder heb ik dus 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5 en 6. Na 5 geen halve maten meer. Onder de 2 heb ik nog diverse. Dus eigenlijk heb ik alles wel ongeveer.quote:Op maandag 10 september 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je nog naalden die je zelf zoekt? Ik heb geloof ik een 10 liggen, maar ik kan daar helemaal niet mee werken
Wow!quote:Op maandag 10 september 2012 12:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet ik thuis even kijken, maar volgens mij heb ik 10 en 12 net gekocht. Verder heb ik dus 2.5, 3, 3.5, 4, 4.5, 5 en 6. Na 5 geen halve maten meer. Onder de 2 heb ik nog diverse. Dus eigenlijk heb ik alles wel ongeveer.
Ik heb ooit een ergonomisch setje gekocht met alle maten van 2,5 tot 6quote:Op maandag 10 september 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow!jij bent goed voorzien!
Ik haak eigenlijk alles met 4 of 5, heel soms gebruik ik een kleiner naaldje om een koordje te haken ofzo. Maar ik wil van die mandjes gaan haken van zpagetti, en daar heb je wel echt een dikkere voor nodig. Maar de 10 die ik heb is van bamboe, en dat vond ik vreselijk haken
Wat liefquote:Op maandag 10 september 2012 10:36 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Volgens mij is dit onopgemerkt gebleven, dus nogmaals:
LB of Oof, hebben jullie interesse in haaknaalden 7 en 8? Kwam ze vandaag zaterdag heel goedkoop tegen en heb ze in mijn enthousiasme gekocht maar ik heb ze al..
En omdat ik geen zijn heb om alleen daarvoor terug te gaan naar de stad, geef ik ze maar weg
Tsja, recovery moet toch eens gebeuren, erg veel heel waardevolle herinneringen op die twee schijvenquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Mark het volgende:
Wil ik wel doen, maar de grote rekening volgt natuurlijk nog, he? Pas na betaling van de analyse krijg je een overzicht + rekening voor de echte restore.
ziet er goed uit MMquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Een weekend in beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
En naaldhakken?quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor the record, ik heb ook geen interesse in de haaknaalden.
Er is wel meer. Comfy stoelenquote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even voor de mensen die denken dat een airportlounge erg interessant is... Dat is het niet, tenzij je interesse hebt in mannen van middelbare leeftijd die naar een computer staren of gratis drank. Meer is er niet. Tot zover dit verslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |