kan niet, ben met de otoquote:
sneller zijn dikkequote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nuchter blijven op de meet
Met lengte bedoel ik dieptequote:Op donderdag 6 september 2012 20:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook diepte. Ze zeggen dat het ongeveer 18/19 cm diep is.
Ah okequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met lengte bedoel ik diepte
*geeft knuffel*quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Bleeegh schijt dag vandaag en de komende 2 dagen ook.
Ik wil een knuffel.
ik ga dan nakateren mang, en sowieso rijdt Krul mee en misschien nog anderen, ik ben verantwoordelijkquote:
* Snowbells geeft knuffel en een kopje theequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
* wietparkiet Geeft papa beer een knuffelquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Kom hier bebequote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Oh das wel kut danquote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga dan nakateren mang, en sowieso rijdt Krul mee en misschien nog anderen, ik ben verantwoordelijk
tijd voor een tc?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
Ik wil een knuffel.
Stiekem hebben alle fokkers een micro penisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah okemaar de fokkers met hun 30 cm komen dus niet ver
!
Mja ben sowieso niet bepaald een drinker, nu heb ik een excuus om 'nee' te zeggenquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ga dan nakateren mang, en sowieso rijdt Krul mee en misschien nog anderen, ik ben verantwoordelijk
Altijd lobi voor hsquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest werken in een andere hal, en de komende 2 dagen ook en daar zuigt het eieren.
Bedankt voor jullie liefde.
xxx
niet op koala's boos zijn mayunquote:
Kusje, knuffel en een vriendschappelijk likjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Heatseeker het volgende:
Ik moest werken in een andere hal, en de komende 2 dagen ook en daar zuigt het eieren.
xxx
ik zorg voor mijn meerijdersquote:
Geheime meets bij mij thuisquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is er dit weekend en volgend weekend?
Gaat ze de micropenis zien van een fokker.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kus op je hoofdquote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef Heatseeker het volgende:
xxx
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat ze de micropenis zien van een fokker.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheime meets bij mij thuis
hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat ze de micropenis zien van een fokker.
Uitgaaaaan. Oh en bij vriendinnen blijven slapen, films kijken, kontkrachttraining.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
aha oke.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uitgaaaaan. Oh en bij vriendinnen blijven slapen, films kijken, kontkrachttraining.
wie pakt jou in je kontje dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uitgaaaaan. Oh en bij vriendinnen blijven slapen, films kijken, kontkrachttraining.
Ik kan je wel een keertje helpenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
kontkrachttraining![]()
wat moet ik me daar bij voorstellen?
No problemaquote:
Gewichtje met je bil optillen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
kontkrachttraining![]()
wat moet ik me daar bij voorstellen?
watquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie pakt jou in je kontje dan?
wil nuchter naar huis gaan, want blijf niet slapenquote:
succes manquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ja ik ga even roken en daarna fappen ofzo
nou kontkrachttrainingquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wat
[..]
wil nuchter naar huis gaan, want blijf niet slapen
Door jou zeker.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje weet alles over kontkrachttraining
Slaap lekker gquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga ook niet al te laat pitten. Moe van deze dag.
Welterustenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga ook niet al te laat pitten. Moe van deze dag.
doei meidquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
soppen en slapen misschien tot vannacht gr gr
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Heatseeker het volgende:
Maar goed hoi pubers en ander raar volk.
Neequote:
veel pelzierquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
soppen en slapen misschien tot vannacht gr gr
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
mooi moment ook om eens van fok af te gaan
gr gr
naarquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef Heatseeker het volgende:
Heb ik mijn shag ook nog eens in mijn auto laten zitten.
Potdulleme kan ik wéér naar buiten.
iedereen rukkend weghierquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
mooi moment ook om eens van fok af te gaan
gr gr
maak je maar uitzonderingquote:
Niet tegen mijn moeder zeggen maar ik ben op de sokken naar buiten geweest.quote:
Oei! dat wordt huisarrestquote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Niet tegen mijn moeder zeggen maar ik ben op de sokken naar buiten geweest.
Oh ok, dat maakt het wat begrijpelijkerquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil nuchter naar huis gaan, want blijf niet slapen
te laatquote:Op donderdag 6 september 2012 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zei NIET tegen mijn moeder zegen vlegel.
Dientjequote:
Ook hoiquote:
nachtdienst hebbenquote:
Hihiquote:
Alles goed?quote:
Ah wel slim jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben daarmee gestopt, want heb nu voort mijn vaders headset op
Gaat wat beterquote:
Alles ging zo een beetje mis vandaagquote:
Ja, das niet zo best hequote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alles ging zo een beetje mis vandaag
Sleutel vergeten ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
asdfghjk ik was bijna buiten gesloten![]()
Hartstikke kutquote:
Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of op een stoel, voor je webcam.
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwenquote:
Jaquote:
Cool story sis.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwen
dus ik de voordeur open doen, loopt die kat weg
ik erachter aan lopen omdat ik 'm op wil pakken.. gaat ie wegrennen
mja ik was al best ver buiten en toen ik omkeek zag ik dat de voordeur bijna dicht was
dus ik ren terug en was net op tijd
mijn leven is zo spannend
wat wou je met die kat doen zeker voor eeuwig opsluitenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwen
mja ik was al best ver buiten en toen ik omkeek zag ik dat de voordeur bijna dicht was
Daarom reserve sleutel altijd bij je dragen, ik heb er ook veel ervaringen mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou 'm wel mee naar binnen nemen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat wou je met die kat doen zeker voor eeuwig opsluiten
Ik neem bijna altijd de sleutel mee ook als ik naar de kliko loop en/of sowieso dan een zolder raam open, dan kan ik via het dak alsnog naar binnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom reserve sleutel altijd bij je dragen, ik heb er ook veel ervaringen mee.
quote:
Hm ja dat ken ik wel... Katten veroorzaken altijd problemen, de mijne heeft zojuist 10 boeken van een plank afgeflikkerdquote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarom geluid uitzettenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Slaap ik net word ik wakker gewhatsapped **********
katten hebben ook gevoelensquote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou 'm wel mee naar binnen nemen ja
Niks is zo vervelend om buiten te slapen zonder bed en dekens.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd de sleutel mee ook als ik naar de kliko loop en/of sowieso dan een zolder raam open, dan kan ik via het dak alsnog naar binnen.
quote:
te pauper zijn voor een kapper maar wel een tv en spiegelreflex hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
dv knip jij ook zo je eigen haar?
[ afbeelding ]
Als ik het zelf kon zou ik ook zelf mijn haar knippen. Scheel je zomaar100 euro per jaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
te pauper zijn voor een kapper maar wel een tv en spiegelreflex hebbenwel een baas overigens
Als je iets zelf kan, waarom zou je dan iemand daar voor inhuren?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
te pauper zijn voor een kapper maar wel een tv en spiegelreflex hebbenwel een baas overigens
Probeer het zou ik zeggen, nieuw levensdoelquote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon zou ik ook zelf mijn haar knippen. Scheel je zomaar100 euro per jaar.
100? .. Studenten kapper of wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon zou ik ook zelf mijn haar knippen. Scheel je zomaar100 euro per jaar.
Een collega en tante zijn kapper.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100? .. Studenten kapper of wat?
Als ik elke maand zou gaan ben ik 250+ euro kwijt
nee ik gok altijdquote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
dv knip jij ook zo je eigen haar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18, illegaal kansspellen spelen. Ik ga je aangeven.
Wat is dat voor een vraagquote:
Dat wist ik wel, Trollscience is te oud.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heatseeker, HappyBob en ik wel.
Klopt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, Trollscience is te oud.
Kut met peren, gelukkig nog maar anderhalve dagquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heatseeker, HappyBob en ik wel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag![]()
Ik ben niet aan het schieten.
Oh wacht.. ja ik heb je gemist.
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SowiesoMaar meeste mannen zijn puber, dus zo verrassend is het allemaal niet.
Aldo v Edgar, wat zeg je ervan? Ik zet 'm sowieso op Aldo
Wat houdt je tegen dan? Sowieso als je haar online spreekt moet het niet zo lastig zijn je gevoelens uit te spreken of in ieder geval een date voorstellen..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo´n meisje, maar ik durf niks terwijl ze altijd zo lief lacht en online veel gesprekken
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.
Oh, klinkt niet goed..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kut met peren, gelukkig nog maar anderhalve dag.
Bij jou?
quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De komende tijd heb ik vrijwel geen weekend
Bondgenootquote:
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.quote:
Aldo komt gewoon hard met z'n voetbalkicksquote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.
VERTEL!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.
Rip aan je werkdag.quote:
Laten we sowieso op een decision rekenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aldo komt gewoon hard met z'n voetbalkicks
dat hoor ik over 10 jaar nogquote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Sowieso als je haar online spreekt moet het niet zo lastig zijn je gevoelens uit te spreken of in ieder geval een date voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo apathischquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben al onderweg xxquote:
dagt ik al ben er nu voor je (L) (K)quote:
Niets is zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we sowieso op een decision rekenen.
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingen
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Nee, ga ik niet vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees is
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terechtquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je weet het welNooit zal ik nog aan je twijfelen, mijn excuses
Volgend jaar pas weer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
http://pvvkieswijzer.nl/ hihihihihi
Binnenkort in Engeland, main event!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terecht
En wanneer staat Struve weer op het programma?
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinken
Gevondenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Binnenkort in Engeland, main event!
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
http://pvvkieswijzer.nl/ hihihihihi
Dude doe niet moeilijk. Yo zin om wat te gaan drinken? gr gr.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?
Het haalt de spanning een beetje weg, maar gebruik niet teveel natuurlijk, dan maak je ook niet echt een al te beste indrukquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?
Ken je Miocic een beetje? Wat denk je dat het gaat worden?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gevonden
http://uk.ufc.com/event/FUEL5#/fight
Miocic zegt mij niet heel veelquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ken je Miocic een beetje? Wat denk je dat het gaat worden?
Nu je het zegt, uitslag3.html, uitslag4.html, uitslag5.html enz. doen het nietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso dat die er bij iedereen uit komt, maar de vragen en antwoorden waar je uit kan kiezen
Haha ja, uitslag1 is het scherm waar het word gegenereerd en uitslag2 is de uitslag. Alsnog is hij mooi, goed bedacht.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu je het zegt, uitslag3.html, uitslag4.html, uitslag5.html enz. doen het niet
Goede wrestling en boxing, wel nog vrij groen in MMA maar z'n laatste optreden was indrukwekkend (snelle KO).quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Miocic zegt mij niet heel veelWat moet ik van hem gaan verwachten?
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dude doe niet moeilijk. Yo zin om wat te gaan drinken? gr gr.
Als ze nee zegt weet je dat ook gelijk.
Maar ik heb nog nooit gedronkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het haalt de spanning een beetje weg, maar gebruik niet teveel natuurlijk, dan maak je ook niet echt een al te beste indruk2 shotjes moet voldoende zijn.
Jullie willen elkaar gewoon maar niemand durft de eerste stap te nemen. En aangezien jij de man bent verwacht ze waarschijnlijk dat jij het doet, dus hosselen die handel!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!
Daar kan onze lange Stefan wel wat meequote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede wrestling en boxing, wel nog vrij groen in MMA maar z'n laatste optreden was indrukwekkend (snelle KO).
Allebei verlegen en onzeker dus. Dan zul je toch echt de eerste stap moeten zetten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!
Zal ik dan maar kaartjes voor ons bestellen?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar kan onze lange Stefan wel wat mee
Dit vind ik lief van jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik dan maar kaartjes voor ons bestellen?
[ afbeelding ]
neeee ik weet niet of ze me wil, zij is degene die contact houd, maar meer als vrienden lijkt het somsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Jullie willen elkaar gewoon maar niemand durft de eerste stap te nemen. En aangezien jij de man bent verwacht ze waarschijnlijk dat jij het doet, dus hosselen die handel!
moeilijkquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allebei verlegen en onzeker dus. Dan zul je toch echt de eerste stap moeten zetten.
Het is dus eigenlijk niet zo moeilijk hequote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
neeee ik weet niet of ze me wil, zij is degene die contact houd, maar meer als vrienden lijkt het soms
[..]
moeilijk
Ik bouw een luxe hutje voor jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Regel jij een mooie bruidssuite?
Ik keek niet naar linksquote:
Nou als ze vaak contact zoekt dan is dat iigs iets positiefs. Ga gewoon n keer met dr chillen en zend wat signalen uit dat je haar wel ziet zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
neeee ik weet niet of ze me wil, zij is degene die contact houd, maar meer als vrienden lijkt het soms
Brohug met klopje op schouder en een hand op je achterhoofdquote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik keek niet naar linksIk heb alleen liefde in mij.
Sorry knul, het leven is hardquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Maar dan zie ik rechts niks.
Ik liet zijn vader het doen..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag voor je. Schoot jij Duck dood of liet je zijn vader dat doen?
De voorkant van de trein ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sorry knul, het leven is hard
Nee doe maar niet, ze is net weer aan het opknappenquote:
je brengt me in verwarringquote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk niet zo moeilijk heJe maakt het jezelf alleen erg moeilijk.
Je zei knulquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sorry knul, het leven is hard
ik ben een fking mietje ik kan dat nietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou als ze vaak contact zoekt dan is dat iigs iets positiefs. Ga gewoon n keer met dr chillen en zend wat signalen uit dat je haar wel ziet zitten.
Ik deed het voor hemquote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik liet zijn vader het doen..
En jij?
Raar is een gift die je krijgt bij je geboorte, mijn navelstreng is doorgeknaagd door een gemuteerde hamster, en jouwe?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je zei knul.
Rare jongen die fristi.
Wie lilly? ja die liet ik achterquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik deed het voor hem![]()
Liet jij die gekke mevrouw aan de weg staan?
Ik barst in tranen uit van geluk en andere positieve emotiesquote:Op donderdag 6 september 2012 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Brohug met klopje op schouder en een hand op je achterhoofd
VRAAG OF ZE WAT MET JE WIL DRINKEN!!quote:
In neem de olie meequote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voordat het evenement begint gaan we nog even wat technieken instuderen
Met een bijl doorgehakt, als een eckte.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Raar is een gift die je krijgt bij je geboorte, mijn navelstreng is doorgeknaagd door een gemuteerde hamster, en jouwe?
Slaap lekker schatjequote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef wietparkiet het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over![]()
ik ga pitten
Gewoon doen, zij gaat het ook niet doen (simpelweg omdat vrouwen altijd lijken te verwachten dat een man de eerste step zatquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ben een fking mietje ik kan dat niet
Bij mij gingen de ouders allebei het bos in om afscheid te nemen en daarna zou ik het werk opknappen. Maar toen pleegde zij zelfmoord en heb ik het alsnog gedaan. Zag al op Youtube dat in andere gevallen alleen de moeder het bos in ging.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wie lilly? ja die liet ik achter
Dus jij liet die moeder het in eerste instantie doen? maar die schoot zichzelf dood
Voor gescherpt en al?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Met een bijl doorgehakt, als een eckte.
Ja, dat had ikquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij gingen de ouders allebei het bos in om afscheid te nemen en daarna zou ik het werk opknappen. Maar toen pleegde zij zelfmoord en heb ik het alsnog gedaan. Zag al op Youtube dat in andere gevallen alleen de moeder het bos in ging.
ja, maar road trip naar fl toch? dan komen we een bus vol cheerleaders tegen enzo en gekke avonturenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
VRAAG OF ZE WAT MET JE WIL DRINKEN!!
Botte bijl uiteraard, duurde wel een kwartier volgens mijn vader.quote:
Zo dan, die heeft wel houthakkers bloed of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Botte bijl uiteraard, duurde wel een kwartier volgens mijn vader.
Ik zal mijn gaatjes alvast wat uitrekken, ik weet van jouw grote trots.quote:
Dit is niet wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, maar road trip naar fl toch? dan komen we een bus vol cheerleaders tegen enzo en gekke avonturen
Het was een veldslag.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo dan, die heeft wel houthakkers bloed of niet?
Zie hem hosselen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
msa sgatje mag ik je toevoegen opping? :$
Haha deze man, is een hosselaar pur sang.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
msa sgatje mag ik je toevoegen opping? :$
tfoe ik weet het niet, heb jij als meisje nooit zoiets meegemaakt?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon doen, zij gaat het ook niet doen (simpelweg omdat vrouwen altijd lijken te verwachten dat een man de eerste step zat) maar als jullie al gewoon vrienden zijn dan moet het kunnen toch?
waarom nietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is niet wat er gaat gebeuren
Baardje, zilverentand een beetje linke gezichtsuitdrukking..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het was een veldslag.
Aan zijn kledij te zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |