En voetbal kijken en vrouwen neuken.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan we 13 oktober zuipen?
En een speklapje eten?
Cam jij!?!?!?quote:
kankerlelijk of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb gaygay op cam gezien tijdje terug.
Omdat het een naar irritant ventje isquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef HappyBob het volgende:
Parkietje, waarom doe je altijd zo lullig tegen Ga.aguyim?
Rekbaar is het sowieso.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met rekbaar
Maar als jij nou eens aardig tegen hem doet, dan krijg je vanzelf ook liefde terug.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat het een naar irritant ventje is
Been there done that werkt nietquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als jij nou eens aardig tegen hem doet, dan krijg je vanzelf ook liefde terug.
Kan jij aardig zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Been there done that werkt niet
Ja leuk, of bob komt ons ophalenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef Snowbells het volgende:
Gay wil je dus met mij meereizen van wageningen naar FL en dan weer terug (of blijf je slapen?)
Ik heb het ook geprobeerd, sindsdien is hij m'n vaste Risk-maatjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Been there done that werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |