quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet dan zeker alles voor je betalen, of niet gay?
Als ik mijn keppeltje afzet kan ik je wel stiekem op iets trakteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Ja en geef hem ook wat brood hij heeft honger.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Snowbells het volgende:
Oh wacht je bedoelt gewoon rekbaarquote:Op donderdag 6 september 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je niet weet waarom het dan wat groeit dan weet ik op dat gebied wel wat meer ja.
bob weetquote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb Gaygay 3x gemeet, niks mis mee.
Je watquote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mijn imago moet ik natuurlijk onderhouden
Hoe zie je er eigenlijk uit, ik ben binnenkort in Wageningen en misschien zie ik je dan wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
Mijn imago moet ik natuurlijk onderhouden
Wordt dieper.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt gewoon rekbaar
Ik denk dat ik meer weet van mijn eigen vagina dan een random jongen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet jij alles van je eigen vagina dan?
is hij vierkant?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer weet van mijn eigen vagina dan een random jongen ja
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh wacht je bedoelt gewoon rekbaar
quote:
Binnekort cam ik wel op tc.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe zie je er eigenlijk uit, ik ben binnenkort in Wageningen en misschien zie ik je dan wel.
Ik neem wel koshere wijn meequote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan we 13 oktober zuipen?
En een speklapje eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |