Hihiquote:
Alles goed?quote:
Ah wel slim jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben daarmee gestopt, want heb nu voort mijn vaders headset op
Gaat wat beterquote:
Alles ging zo een beetje mis vandaagquote:
Ja, das niet zo best hequote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alles ging zo een beetje mis vandaag
Sleutel vergeten ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
asdfghjk ik was bijna buiten gesloten![]()
Hartstikke kutquote:
Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of op een stoel, voor je webcam.
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwenquote:
Jaquote:
Cool story sis.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwen
dus ik de voordeur open doen, loopt die kat weg
ik erachter aan lopen omdat ik 'm op wil pakken.. gaat ie wegrennen
mja ik was al best ver buiten en toen ik omkeek zag ik dat de voordeur bijna dicht was
dus ik ren terug en was net op tijd
mijn leven is zo spannend
wat wou je met die kat doen zeker voor eeuwig opsluitenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja ik liep even beneden en toen ik op de overloop was hoorde ik ineens een kat miauwen
mja ik was al best ver buiten en toen ik omkeek zag ik dat de voordeur bijna dicht was
Daarom reserve sleutel altijd bij je dragen, ik heb er ook veel ervaringen mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou 'm wel mee naar binnen nemen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat wou je met die kat doen zeker voor eeuwig opsluiten
Ik neem bijna altijd de sleutel mee ook als ik naar de kliko loop en/of sowieso dan een zolder raam open, dan kan ik via het dak alsnog naar binnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom reserve sleutel altijd bij je dragen, ik heb er ook veel ervaringen mee.
quote:
Hm ja dat ken ik wel... Katten veroorzaken altijd problemen, de mijne heeft zojuist 10 boeken van een plank afgeflikkerdquote:Op donderdag 6 september 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
daarom geluid uitzettenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Slaap ik net word ik wakker gewhatsapped **********
katten hebben ook gevoelensquote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou 'm wel mee naar binnen nemen ja
Niks is zo vervelend om buiten te slapen zonder bed en dekens.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd de sleutel mee ook als ik naar de kliko loop en/of sowieso dan een zolder raam open, dan kan ik via het dak alsnog naar binnen.
quote:
te pauper zijn voor een kapper maar wel een tv en spiegelreflex hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
dv knip jij ook zo je eigen haar?
[ afbeelding ]
Als ik het zelf kon zou ik ook zelf mijn haar knippen. Scheel je zomaar100 euro per jaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
te pauper zijn voor een kapper maar wel een tv en spiegelreflex hebbenwel een baas overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |