wie pakt jou in je kontje dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Uitgaaaaan. Oh en bij vriendinnen blijven slapen, films kijken, kontkrachttraining.
Ik kan je wel een keertje helpenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
kontkrachttraining![]()
wat moet ik me daar bij voorstellen?
No problemaquote:
Gewichtje met je bil optillen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
kontkrachttraining![]()
wat moet ik me daar bij voorstellen?
watquote:Op donderdag 6 september 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie pakt jou in je kontje dan?
wil nuchter naar huis gaan, want blijf niet slapenquote:
succes manquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
Ja ik ga even roken en daarna fappen ofzo
nou kontkrachttrainingquote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wat
[..]
wil nuchter naar huis gaan, want blijf niet slapen
Door jou zeker.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje weet alles over kontkrachttraining
Slaap lekker gquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga ook niet al te laat pitten. Moe van deze dag.
Welterustenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga ook niet al te laat pitten. Moe van deze dag.
doei meidquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
soppen en slapen misschien tot vannacht gr gr
Baasquote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Heatseeker het volgende:
Maar goed hoi pubers en ander raar volk.
Neequote:
veel pelzierquote:Op donderdag 6 september 2012 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
soppen en slapen misschien tot vannacht gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |