Laten we sowieso op een decision rekenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aldo komt gewoon hard met z'n voetbalkicks
dat hoor ik over 10 jaar nogquote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen dan? Sowieso als je haar online spreekt moet het niet zo lastig zijn je gevoelens uit te spreken of in ieder geval een date voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo apathischquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben al onderweg xxquote:
dagt ik al ben er nu voor je (L) (K)quote:
Niets is zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we sowieso op een decision rekenen.
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Op school praten we nooit veel en dan zeg ik allemaal domme dingen
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze hond
Nee, ga ik niet vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, niemand hier weet wie Cees is
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terechtquote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je weet het welNooit zal ik nog aan je twijfelen, mijn excuses
Volgend jaar pas weer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
http://pvvkieswijzer.nl/ hihihihihi
Binnenkort in Engeland, main event!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je mag af en toe best wel aan mij twijfelen hoor, vaak is het terecht
En wanneer staat Struve weer op het programma?
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga op school tegen haar praten dan. Van tevoren gewoon sterke drank drinken
Gevondenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Binnenkort in Engeland, main event!
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
http://pvvkieswijzer.nl/ hihihihihi
Dude doe niet moeilijk. Yo zin om wat te gaan drinken? gr gr.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?
Het haalt de spanning een beetje weg, maar gebruik niet teveel natuurlijk, dan maak je ook niet echt een al te beste indrukquote:Op donderdag 6 september 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet dan struikel ik over mijn woorden, zou een joint of een slok helpen dan?
Ken je Miocic een beetje? Wat denk je dat het gaat worden?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gevonden
http://uk.ufc.com/event/FUEL5#/fight
Miocic zegt mij niet heel veelquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ken je Miocic een beetje? Wat denk je dat het gaat worden?
Nu je het zegt, uitslag3.html, uitslag4.html, uitslag5.html enz. doen het nietquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso dat die er bij iedereen uit komt, maar de vragen en antwoorden waar je uit kan kiezen
Haha ja, uitslag1 is het scherm waar het word gegenereerd en uitslag2 is de uitslag. Alsnog is hij mooi, goed bedacht.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu je het zegt, uitslag3.html, uitslag4.html, uitslag5.html enz. doen het niet
Goede wrestling en boxing, wel nog vrij groen in MMA maar z'n laatste optreden was indrukwekkend (snelle KO).quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Miocic zegt mij niet heel veelWat moet ik van hem gaan verwachten?
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dude doe niet moeilijk. Yo zin om wat te gaan drinken? gr gr.
Als ze nee zegt weet je dat ook gelijk.
Maar ik heb nog nooit gedronkenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het haalt de spanning een beetje weg, maar gebruik niet teveel natuurlijk, dan maak je ook niet echt een al te beste indruk2 shotjes moet voldoende zijn.
Jullie willen elkaar gewoon maar niemand durft de eerste stap te nemen. En aangezien jij de man bent verwacht ze waarschijnlijk dat jij het doet, dus hosselen die handel!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!
Daar kan onze lange Stefan wel wat meequote:Op donderdag 6 september 2012 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goede wrestling en boxing, wel nog vrij groen in MMA maar z'n laatste optreden was indrukwekkend (snelle KO).
Allebei verlegen en onzeker dus. Dan zul je toch echt de eerste stap moeten zetten.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar ik snap haar niet, op kik hebben we zulke lange gesprekken en denk ik soms dat ze mij ook leuk vind. maar dan geef ik haar complimenten en shit maar dan gaat ze daar niet op in of ontwijkt ze dat. en op school zijn we allebei terughoudend !"#$&_)(_"$!# #""#"#$#&$"E$!#W#$!$W#!
Zal ik dan maar kaartjes voor ons bestellen?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar kan onze lange Stefan wel wat mee
Dit vind ik lief van jequote:Op donderdag 6 september 2012 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik dan maar kaartjes voor ons bestellen?
[ afbeelding ]
neeee ik weet niet of ze me wil, zij is degene die contact houd, maar meer als vrienden lijkt het somsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Jullie willen elkaar gewoon maar niemand durft de eerste stap te nemen. En aangezien jij de man bent verwacht ze waarschijnlijk dat jij het doet, dus hosselen die handel!
moeilijkquote:Op donderdag 6 september 2012 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allebei verlegen en onzeker dus. Dan zul je toch echt de eerste stap moeten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |