Klopt.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, Trollscience is te oud.
Kut met peren, gelukkig nog maar anderhalve dagquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heatseeker, HappyBob en ik wel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag![]()
Ik ben niet aan het schieten.
Oh wacht.. ja ik heb je gemist.
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SowiesoMaar meeste mannen zijn puber, dus zo verrassend is het allemaal niet.
Aldo v Edgar, wat zeg je ervan? Ik zet 'm sowieso op Aldo
Wat houdt je tegen dan? Sowieso als je haar online spreekt moet het niet zo lastig zijn je gevoelens uit te spreken of in ieder geval een date voorstellen..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo´n meisje, maar ik durf niks terwijl ze altijd zo lief lacht en online veel gesprekken
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.
Oh, klinkt niet goed..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kut met peren, gelukkig nog maar anderhalve dag.
Bij jou?
quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De komende tijd heb ik vrijwel geen weekend
Bondgenootquote:
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.quote:
Aldo komt gewoon hard met z'n voetbalkicksquote:Op donderdag 6 september 2012 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik twijfel, zou het wel mooi vinden als Frankie ook de FW-titel weet te pakken.
VERTEL!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders ga ik iedereen hier vertellen welke wedstrijd jij toen niet live gekeken hebt.
Rip aan je werkdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |